فاجعه تصادف
۱۳۹۱-۱۱-۲۵
رنگ ناخن
۱۳۹۱-۱۱-۲۵
Show all

خبر بسیار مهم

خبر بسیار مهم

هیپنوتیزم و معرفی یک مورد بهبودی و نجات از معلولیت با آن :خبر بسیار مهم ، هیپنوتیزم و نجات از معلولیت ، هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

Case Report:

ورود برای عموم آزاد است .

خبر بسیار مهم : معرفی آقایی ۳۱ ساله که بعلت مشکلات عروقی در پای چپ ، دچار مشکل جدی جسمانی از ناحیه مچ پا  بوده است به حدی که کاندید قطع پا از زیر زانو بوده اند.

 شایان ذکر است که تاکنون هیپنوتراپی عمدتاً در مواردی بکار رفته که آن موارد یا تماماً منشاء و علایم اضطرابی یا ذهنی داشته مانند اختلال خواب یا اختلالات عادتی یا تقویت حافظه یا تقویت اگو که هم علایم بیماری و هم روند بهبودی در آنها بصورت Subjective، نامشهود و درونی بوده است و یا اینکه قسمتی از دلایل آن ناشی از استرس ها و فشارهای عصبی بوده و قسمتی از آن دارای دلایل جسمانی و فیزیولوژیک می‌باشد و بیمار دارای علایم جسمانی است مانند گاستریت، تیک‌های مختلف، سردردهای تنشی و میگرن، ریزش مو و بیماریهای پوستی که علایم بیماری و روند بهبودی در آنها قابل مشاهده و Objective  است. کاربردهای هیپنوتیزم در درمان بیماریهای جسمی که منشاء اضطرابی دارند و در عین حال علایم بیماری قابل رویت می‌باشد، جذابیت خاصی دارد. لذا بنظرمیرسد موردی که در این مقاله معرفی میشود بدلیل اینکه یک مورد استثنایی بیماری جسمی است که فشارهای عصبی و اضطراب در ایجاد آن نقشی نداشته و علایم بهبودی در آن کاملا قابل رویت است جذابیت مضاعف دارد. بنظر میرسد این اولین بیماری است که با تلقینات ابتکاری برای افزایش پرفیوژن بافتی از یک معلولیت جدی رهایی می‌یابد. و می‌تواند شروع راهی جدید برای بیمارانی از این نمونه باشد.

بهبودی این بیمار  پس از هفت جلسه هیپنوتراپی با تلقینات ابتکاری به گونه ای است که  جراح محترم معالجشان قطع پای وی را در آخرین اظهار نظر منتفی دانسته اند و بنا به اظهار خود بیمار پرونده درمانی وی به آلمان نیز فرستاده شده و در آنجا نیز به قطع پای نامبرده نظر مساعد داده اند . این بیمار علاوه بر اینکه اولین و تنها شاهد مثال برای کمک موثر به درمان مشکلات عروقی با هیپنوتیزم است، از این جهت نیز حایز اهمیت است که علایم بهبودی وی با هیپنوتیزم تنها به شکل درونی (Subjective) مثل تقویت اگو تقویت حافظه و اعتماد به نفس و رفع اضطراب و امثالهم نیست بلکه بصورت قابل مشاهده (Objective) است.

دکتر محمد جواد حریری، پزشک ، هیپنوتراپیست ( هیپنوتیزم درمانگر )

عضو با سابقه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران

 

زمان : پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۶:۱۵
مکان : انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران

اطلاعات بیشتر : ۰۲۱- ۴۴۶۱۵۲۶۹ و ۷۰

مشروح کامل سخنرانی  ۲۶ بهمن ماه در انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران به آدرس https://hypnotismbidaar.com/?p=2475  میباشد.

35 دیدگاه ها

  1. فرشید گفت:

    سلام جناب دکتر
    با توجه به برداشتی که از خواندن مطالب در سایت شما دارم این حس در من ایجاد شده که شما می توانید در زمینه کاری نیز به من کمک کنید.
    ۴۱ سال سن دارم و دارای دو فرزند. ۳ سال پیش ورشکست شدم و تمام زندگی من از بین رفت.
    تا امروز همه را مقصر می دانستم الی خودم.
    اما با استنباطی که من از مطالب شما برداشت کردم خودم را نیز مقصر می دانم.
    عدم تمرکز، عدم اعتماد به نفس، از بین رفتن حافظه کوتاه مدت به بلند مدت و ترس به علت مسائل پیش آمده و……. رشته کار از دستم خارج شده و با توجه به اینکه خیلی تلاش می کنم ولی ۳ سال هست که هیچگونه تغییری ایجاد نشده بلکه بدتر هم شده و دارم راه را بی راهه می روم
    به امید دیدار حضرت عالی و درمان موارد فوق الذیل

    • سلام فرشید عزیز
      بله با هیپنوتیزم و مشاوره های پزشکی که در طول درمان و در حین خلسه های هیپنوتیزمی انجام می شود عدم تمرکز، عدم اعتماد بنفس ، ضعف حافظه و مشکلات شناختی رفتاری شما برطرف میگردد . جهت هماهنگی با شماره مطب تماس بگیرید. موفق و سلامت باشید.

  2. مهنازغلامی گفت:

    سلااام من هنوز جوابمو نگرفتم خیلی این بیماری منو آزار میده طوری که ۴ ساله خودمو خونه حبس کردم کمتر پیس میاد که برم بیرون چون میترسم بعد یه مشکلی که دارم با کوچکترین درد در بدنم فکر میکنم یه بیماری سخت گرفتم یا دچارسکته قلبی میشوم یا سرطان دارم درکل تو توهمم همیشه واین منو واقعا آزار میده لطفا راهنماییم کنید

  3. اتنا گفت:

    سلام دکتر من برای لاغری میتونم بیام پیشتون

    • سلام آتنای عزیز
      بله برای چاقی با هیپنوتراپی یا هیپنوتیزم درمانی حدود ۶ جلسه زمان لازم است که میتوانید با مطب با شماره ۴۴۲۹۵۵۹۶ تماس بگیرید و نوبت ویزیت رزرو نمایید. لازم بذکر است چاقی جز در مواردی که جنبه وراثتی و بیمارگونه دارد، عمدتاً در اثر عدم تعادل انرژی به وجود می‌آید. به عبارتی مصرف کالری و مواد غذایی بیش از نیاز روزانه بدن، منجر به تجمع چربی در بافت‌های بدن و موجب چاقی می‌شود که البته این حالت یک شبه رخ نمی‌دهد و فرآیندی است که طی سالها و با مصرف مستمر مواد غذایی به میزان بیش از احتیاج سلول‌های بدن ایجاد می گردد.
      برای درمان چاقی باید تعادل منفی در انرژی ایجاد گردد یعنی میزان مصرف انرژی را به پایین‌تر از مقدار مورد نیاز بدن تنزل دهیم که این امر با پیروی از رژیم غذایی مناسب ، افزایش فعالیت‌ های بدنی ، از بین بردن تعارضات واز بین بردن استرس و اضطراب که در بیشتر موارد باعث پرخوری های عصبی و یا کم خوری می گردد ، امکان پذیر می گردد. چاقی و لاغری هایی که علت اضطرابی و یا خوردنهای احساسی هستند با روش هیپنوتراپی قابل درمان هستند. جهت تعیین وقت ویزیت لطفا با شماره های مطب تماس بگیرید. موفق و سلامت باشید.

  4. مهنازغلامی گفت:

    سلام من حدود ۵ ساله دچار حملات پانیک واگوفوبیا هستم از بیرون رفتم حسابی رنج میبرم تاحالا هم بیماریم درمان نشد میخواستم بدونم این بیماری ها قعطا درمان پذیرند یا باید همینجوری باهاش زندگی کنیم زندگیمو واسم جهنم کرده

    • سلام مهناز غلامی عزیز
      از تاخیر در پاسخ شما بعلت مشغله کاری عذر خواهی میکنم . خوشبختانه هم حملات پانیک و هم بیماری پانیک و فوبیا ها با هیپنوتیزم قابل درمان هستند و نیازی نیست که با بیماری بسازید. درمان خود را شروع کنید و از سلامت خود لذت ببرید. درمان بیماری پانیک و فوبیاهای ایجاد شده ناشی از پانیک باتکنیک های هیپنوتیزمی و مشاوره های پزشکی که به شما ارائه می گردد با ۸ جلسه قابل درمان است . سلامت و موفق باشید.

  5. مژگان گفت:

    سلام جناب دکتر حریری من خاله ای دارم که بعد از فوت صمیمی ترین دوستش دچار افسردگی شدید شد و الان نزدیک به ده سال است که ادامه دارد و زندگی عادی رو براش مختل کرده و خود زنی هم میکنه (مشت زدن به سرو و صورت و کندن موها و پوست صورت)کلی ام قرص های جور و واجور اسنفاده کرده و بی تاثیر بوده .سن ایشونم بالاست ۷۰ سال هستند.ایا امکان درمان با هیپنوتیز هست؟

  6. فرگل سلامی گفت:

    باسلام وتشکر از انتشار این خبر.دوهفته ای است دراثریک اتفاق ,وبراساس ام ار ای انجام شده زانوهایم اسیب دیده وهردو زانو با پاره گی منیسک وجمع شده مایع روبرو هستند وفعالیتهایم محدودوغیرممکن شده . پزشک معالج نتیجه ام ار ای را رد میکند ومیگوید دردها بعلت ارتروز است . درحالیکه ده سالی است ارتروز دارم وتاکنون با این شکل از مشکل مواجه نبودم وزندگی ام تقریبا روبراه بودچنانچه نتیجه ام ار ای مورد تایید باشد نیازمند عمل جراحی هستم.ایا ممکن است باتوجه به موارد مشروحه از طریق هیپنو ترابی بهبودی حاصل کنم؟ممنون خواهم بود راهنمایی بفرمایید.

  7. مهدی مظاهر گفت:

    سلام اقای دکتر
    من وسواس مزمن نسبت به ویروس ایدز دارم به هرچی دست میزنم فکرمیکنم ویروس ایدز است واضطراب شدیدی دارم به گونه ای که بدنم می لرزد ودست راستم بی حس می شود والان ۶-۷ ماه است که سیتالوپرام برای وسواس وبی پریدن برای اضطراب ولرزش بدنم با تجویز پزشک مصرف میکنم اما بهبودی قابل توجهی حاصل نشده است هیپنوتیزم درمورد من جواب میدهد یا نه؟وبه چند جلسه احتیاج دارم؟

  8. سمیرا گفت:

    سلام خسته نباشید:
    ۲۱سالمه ۵ساله که ازبیماری وسواس رنج میبرم پیش چندتاروانپزشک وروانشناس هم رفتم بهترشدم ولی نتیجه ۱۰۰%نداد۲بارهم کنکورقبول شدم ودانشگاه رفتم ولی بی علاقه رهاش کردم چون منشی دندانپزشکم جدیدابه دندانپزشکی علاقه پیداکردم ومی خوام دوباره کنکوربدم وباتلاش وپشتکارهرچه بیشتردررشته دندانپزشکی قبول بشم ولی هرازگاهی ناامیدمی شم فکرکنم بهتره بگم افسردگی هم دارم آیا هیپنوتیزم تاثیری دارد؟چون من درسمنان هستم چگونه می توانم وقت بگیرم؟آیاامکان نوبت دهی صبح هاوپنج شنبه ها که من وقتم آزاداست وجوددارد؟(چون من کارم رادوست دارم وتحت هیچ شرایطی نمی خواهم آن راازدست بدهم)هزینه درمان به چه صورت است؟باتشکربی نهایت ازلطف شما

  9. reza گفت:

    سلام . من امسال امتحان کنکور دارم میخوام بدونم هیپنوتیزم تا چه اندازه میتونه تو موفقیتم کمک کنه ؟ آیا این مطالبی که تو سایت های مختلف و همچنین وبلاگهای مختلف وجود داره که با هیپنوتیزم میتوان نابغه شد صحت داره
    ؟ یا میگن با یکبار خواندن تمام مطالب را حفظ میکنید ؟ لطفا راهنمایی کنید . داوطلب کنکور

    • سلام رضا جان
      هیپنوتیزم علمی تا حدود زیادی کمک کننده است . سایت های دیگر مسئول مطالب خود هستند . حتی رشهای غیر هیپنوتیزمی وجود دارد که می تواند باعث شود با یکبار خواندن مطالب را حفظ کنید .

  10. ahmad گفت:

    سلام دکتر جان ممنون از اینکه برام ایمیل ارسال کردی ومنو در جریان این امر خطیر و بزرگ قرار دادی من به علم دانش هیپنوتیزم آشنایی دارم وقبول دارم که می توان با این علم اکثر امراض رو در مان کرد من در واقع با این علم اجین بوده چرا که برادرم در همین رشته وبا استاتید بزرگی ارتباط نزدیک داشته ودارد قابل ذکر اینکه باتوجه باینکه بنده تمایل دارم با شما و گروه شما ارتباط کاری داشته و امید که امراضی در بین خانواده ها نباشد میخواهم بدانم گروه شما در چه زمینه هایی کارآیی دارد؟
    قابل توجه کاربران گرامی باور کنید که این علم کارآیی داشته وموثر واقع خواهد شد
    قبول دارم که هنوز بین مردم این علم ودانش جا نیفتاده اما قبول کنید که مورد تایید علم پزشکی ایران هم واقع شده

    • سلام جناب آقای ahmad.
      ممنونم از ایمیل شما و ابراز لطف شما . ببخشید که پاسخ ها بعلت مشغله های کاری اینقدر طول میکشد.
      به اطلاع میرسانم که در چهار گروه از تخصص ها فعالیت می کنیم :
      ۱- خود من در زمینه هیپنوتیزم درمانی که کاربردهایش را در سایتم https://hypnotismbidaar.com/?page_id=125 و پنج لینک وسط این صفحه نوشته ام فعال هستم؛
      ۲- گروه همکاران روانشناس ارشد ما در تمام زمینه های مختلف روانشناسی و مشاوره از جمله اختلافات خانوادگی ، مشکلات رفتاری ، کلاسهای آمادگی قبل از ازدواج، تحلیل روابط دختر و پسر ، رواندرمانی اضطراب و افسردگی ، تستهای روانشناسی و هوش و شخصیت و استعداد ، مشاوره های شغلی و مشاوره های تحصیلی برای دانش آموزان فعال هستند.
      ۳- همکار روانپزشک ما ، در زمینه دارو درمانی و انجام نوار مغزی فعال و صاحب نظرند .
      ۴- همکار متخصص داخلی و اطفال در زمینه ویزیت و درمان بیماریهای مربوطه ونیز انجام نوار قلب ، تست تنفس ( رسپیرومتری) ، واکسنهای متداول و هپاتیت و واکسن پنوموکوک (آنفولانزا) و واکسن حجاج و سربازی، آندوسکوپی با و بدون نمونه برداری ، شستشوی گوش فعال هستند.
      از توجه شما ممنونم و در صورت تمایل با مدیر دفتر من ، خانم صادقی با شماره های ۴۴۲۹۵۵۹۶ و ۴۴۲۹۵۵۹۷ و ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ تماس بگیرید . ایشان به تمام زمینه های دفتر من اشراف دارند و راهنمایی کامل میتوانند ارائه دهند. ممنونم. خدانگهدار.

  11. لاله گفت:

    سلام جناب دکتر
    آیا حملات پنیک و فوبیای مکان بسته با هیپنوتیزم درمان می شود؟
    خواهش میکنم جواب بدید
    یه دنیا دعاتون میکنم

  12. متین گفت:

    با سلام
    من خواهری دارم با تمایلات رفتار و اعمال پسرانه البته تمام آزمایشاتش معمولی بوده و هیچ گونه مشکل جسمی وهورمونی نداشته تحت درمانم قرار گرفته ولی فاید ای نداشته آیا میشه با هیپنوتیزم به این نوع مشکل کمک کرد البته لازم به ذکر هست که به دنبال تغییر جنسیت است و حتی با دوست همجنسش رابطه داشته

    • سلام متین عزیز.
      اطلاعاتی که داده اید کافی نیستند و این موضوع محتاج بررسی بیشتر و شرح حال دقیقتر است. توصیه بفرمایید خواهرتان با ۴۴۶۱۵۲۶۹ و ۴۴۶۱۵۲۷۰ تماس بگیرند تا صحبتی با ایشان داشته باشم . ممنونم.

  13. کسری گفت:

    سلام من خود هیپنوتیزمم خوبه و دگر هیپنوتیزمم هم بد نیست و دورهایی از ریکی رو هم آموزش دیدم و کمی هم متافیزیک کار کردم ولی میخواستم بدونم شما میتونید در مورد مانیه تیزم و هیپنوتیزم به صورت پیشرفته بهم کمک کنید در ضمن من قبلا دوره های مقدماتی رو زیر نظر استاد آموزش دیدم .باسپاس فراوان از زحمات جنابعالی

    • سلام کسرای عزیز.
      اجازه بدهید به نکات مختلفی که در متن شما موجود است اشاره کنم.
      ۱- امروزه هیپنوتیزم چه بصورت خود هیپنوتیزم چه بصورت دگر هیپنوتیزم ، بخودی خود هددف نیست بلکه یک ابزار و روش برای درمان بیماریها و مسائلی است که در همین سایت ذکر کرده ام . مخصوصا نباید از هیپنوتیزم برای تفریح و سرگرمی استفاده کرد.
      ۲- در مورد دگر هیپنوتیزم قبلا هم گفته ام که اگر جزء کادر درمانی نیستید از این کار حتما قطعا و اکیدا اجتناب فرمایید. اینکار مثل وسوسه رانندگی کردن بدون داشتن گواهینامه است . برای اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه فرمایید.
      ۳- در مورد کلمه مانیه تیزم یا همان مگنتیزم ( مشتق شده از مگنت به معنی آهنربا مغناطیس) ، از نظر ما که هیپنوتیزم علمی انجام میدهیم با توجه به تاریخچه هیپنوتیزم و معنی لغوی کلمه مانیه تیزم ، این یک مطلب منسوخ شده است : زمانی که دکتر مسمر در ۲۷۰ سال پیش با یک پدیده جدید روبرو شد به اشتباه فکر کرد این پدیده در اثر مغناطیس موجود در بدن خودش است که به بیماران منتقل میشود و بهبود می یابند. بعدها معلوم شد این مطلب درست نیست و نیروی خاصی وجود ندارد و نامش را باز هم به اشتباه هیپنوتیزم ( مشتق شده از کلمه ای به معنی خواب ) گذاشتند. امروزه میدانیم که هیپنوتیزم نه مغناطیس است و نه خواب. میتوانید به لینک تاریخچه هیپنوتیزم مراجعه فرمایید.
      ۴- انشاءالله که استادی که به نامشان اشاره ای نفرموده اید از افراد معتبر باشند و مجوز آموزش داشته باشند.

  14. اکبر گفت:

    سلام من مشکل افسردگی دارم و به صورت دوره ای حالات و افکارم عوض میشود و این ریشه در کودکی و دوران بلوغم دارد آیا با هیبنوتیزم امیدی به درمان من هست؟ راهنمایی بفرمایید متشکرم.

    • سلام اکبرجان .
      آیا منظورتان این است که مبتلا به بیماری دوقطبی هستید؟ به عبارت دیگر آیا خودتان تشخیص افسردگی برای خودتان گذاشته اید یا متخصص اعصاب و روان یا همان روانپزشک برایتان تشخیص افسردگی گذاشته اند؟ در هر صورت مجددا مراجعه بفرمایید و تشخیص را بطور دقیق بپرسید . اگر به دارودرمانی در مدت زمانی که روانپزشک فرمودند جواب نداد تماس بگیرید من در خدمتم.

  15. فرانک گفت:

    سلام
    خسته نباشی من خیلی با هیپنوتیزم آشنایی ندارم فقط اطلاعات کلی دارم می خواستم بدونم مشکلات اضافه وزن قابل حل می باشد یا خیر من نیاز به یک مشاوره اساسی دارم تو این زمینه کمک می خوام

  16. پریا غربی گفت:

    سلام اقای دکتر من دوره هیپنوتیزم مقدماتی را گذرانده ام چگونه میتوانم بیشتر پیشرفت کنم در ضمن من در ابادان زندگی میکنم

  17. Azadeh گفت:

    az matalebi ke shoma gozashteheid besyar bahrehmand shodam. omidvaram ke betavanam hozoori ham az etelaate shoma bahreh bebaram. sepas

  18. پدرام گفت:

    سلام،می خواستم بدانم چند نوع هیپنوتیزم داریم آموزش هینوتیزم چند ساعت است و هزینه اش چقدر می باشد

    • پدرام جان سلام . شاید صفحه “انواع هیپنوتیزم” را در این سایت ندیده اید. آدرسش این است : https://hypnotismbidaar.com/?p=1834 آنرا مطالعه فرمایید. آموختن هیپنوتیزم برای کادر درمانی مجاز است. چون پیش نیازهای زیادی لازم دارد. اگر جزء کادر درمانی نیستید آموختن خودهیپنوتیزم تحت نظر افراد دارای مجوز، برای شما مناسب است. من در دو جلسه میتوانم به شما آموزش دهم. میتوانید تلفنی با شماره ۴۴۶۱۵۲۶۹ و ۴۴۶۱۵۲۷۰ وقت بگیرید و راهنمایی شوید . متشکرم.

  19. ناهید گفت:

    آقای دکتر حریری
    من دیر متوجه شدم . دوست داشتم در این جلسه شرکت میکردم و از نزدیک شاهد بودم . علاقه زیادی به اطلاعات در زمینه هیپنوتیزم درمانی دارم . آیا امکان پرزنت این مورد در جاهای دیگر هم هست . ممنون میشم اگر به بنده هم اطلاع داده شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.