شیوع جهانی ویروس کرونا
۱۳۹۹-۰۱-۲۸
Show all

ترک سیگار با هپنوتیزم

ترک سیگار با هیپنوتیزم

ترک سیگار با هیپنوتیزم

در میان ده‌ها روش مطرح برای ترک سیگار، به اعتقاد محققان و گزارش‌هایی که در سال‌های اخیر منتشر شده است؛ هیپنوتیزم بهترین روش برای ترک سیگار است. هیپنوتیزم یک روش علمی برای درمان مشکلات روحی و ذهنی است و یکی از کاربردهای موفقیت‌آمیز آن، ترک سیگار است.

اگرچه روش‌هایی مانند یوگا، مدیتیشن و روان درمانی برای ترک سیگار استفاده شده و موثر هستند ولی هیپنوتیزم درمانی موفقیت‌های بیشتری در ترک سیگار به دست آورده است. با هیپنوتیزم درمانی ابتدا حس مثبتی از خودتان به دست می آورید و آگاهی بیشتری از افکار و باورهای خود پیدا میکنید. ذهنیات و باورهای خود را بررسی و پایش میکنید و شناختی مفید از خودتان کسب می کنید. بیشتر افراد سیگاری آشنایی و درک درستی از شخصیت، صفات، ویژگی‌ها و باورهای خود ندارند و به همین خاطر قادر به ترک سیگار نمی‌شوند.

بیشتر مراجعه کنندگان به هیپنوتیزم و استفاده از روش‌های علمی آن موفق شدند در طی پنج الی شش جلسه سیگار را ترک کنند. هیپنوتیزم مانند روش‌های دارویی نیست که عوارض جانبی برای فرد داشته باشد یا مجبور به خوردن چیزی شوید. نیازی نیست در یک مکان تحت نظر باشید و یک سری عادت‌های سخت را هر روز تکرار کنید.

بهترین روش ترک سیگار با هیپنوتیزم است.

شما امروز قصد دارید سیگار خود را ترک کنید. مهم نیست دلایل شما برای ترک سیگار چیست.

هر چند بار تا کنون که اراده کرده اید سیگار را ترک کنید و شکست خورده اید گذشته .  امروز مهم نیست چند سال بوده که سیگار می‌کشیده اید و اکنون شما قصد ترک عادتی قدیمی را دارید، لازم است بدانید  که ترک سیگار سخت‌تر از ترک عادت‌های بد و ناشایست دیگر نیست. آن زمان که  تمایلات و دلایل و بهانه‌هایی که در بخش پنهان ذهنتان برای سیگار کشیدن وجود داشته و اجازه نمی‌داده برای همیشه با کشیدن سیگار خداحافظی کنید، گذشته.

روش‌های مختلفی برای ترک سیگار وجود دارد و شاید روشهای مختلفی از جمله جایگزین‌های خوراکی مانند آدامس‌ها، آب نبات‌ها، داروها تا روش‌هایی مانند اسپری بینی، چسب‌های پوستی، مراجعه به کمپ‌های ترک سیگارو جلسات روان‌ درمانی همه را امتحان کرده باشید و این راهکارها برایتان موفقیت‌آمیز نبوده اند وشاید باعث شده باشد بدلیل موفق نبودن تلاشهای گذشته در ترک سیگار به این باورغلط رسیده باشید که هرگز نمی‌توانید سیگار کشیدن را ترک کنید، و هنوز درگیر کشیدن سیگار باشید، باید بدانید که البته که میتوانید سیگار کشیدن را ترک کنید. هر گاه بر این مانع ذهنی و باور غلط که  نمی‌توانید این عادت را ترک کنید غلبه کنید، میتوانید سیگارکشیدن را ترک کنید.

ببینید چه موقع میتوانید بر این حسرت و ضعف و ناامیدی غلبه کنید آنگاه،

میتوانید سیگارکشیدن را ترک کنید.

هر گاه که عوامل ذهنی و تعارضات درونی که در ضمیرناخودآگاه شما نهادینه شده بوده ا ند را یافتید؛ هرگاه از چگونگی رفع این تعارضات درون آگاه شدید و اضطرابها را کنترل و مدیریت کردید،

میتوانید سیگارکشیدن را ترک کنید.

ببینید جه موقع میتوانید فشارها و به هم ریختگیهای ذهنی و روانی  را که باعث میگردیدند دوباره سراغ سیگار بروید را کنترل کنید آنگاه،

میتوانید برای همیشه سیگارکشیدن را ترک کنید. آنموقع حتی درلحظات سخت هم بر خودتان تسلط دارید و هیچ نیازی به مصرف سیگارندارید  و می بینید که از این بی نیازی به سیگار لذت می برید.

می بینید که دیگر هیچ ترسی از ترک سیگار ندارید.

شما میتوانید سیگار را ریشه‌ای و علمی ترک کنید.

ببینید جه موقع میتوانید فشارها و به هم ریختگیهای ذهنی و روانی  را که باعث میگردیدند دوباره سراغ سیگار بروید را کنترل کنید آنگاه،

میتوانید برای همیشه سیگارکشیدن را ترک کنید. آنموقع حتی درلحظات سخت هم بر خودتان تسلط دارید و هیچ نیازی به مصرف سیگارندارید  و می بینید که از این بی نیازی به سیگار لذت می برید.

می بینید که دیگر هیچ ترسی از ترک سیگار ندارید.

شما میتوانید سیگار را ریشه‌ای و علمی ترک کنید.

ترک سیگار با هیپنوتیزم

می بینی که هیچ نیازی به سیگار نداری ،

می بینی که هیج چیز را نیاز نیست جایگزین سیگار کنی. قبلا سیگار یک  آرامش کاذب و موقتی و مضر به تو میداد، شجاعانه به آن آرامش کاذب پشت پا میزنی و می بینی که به آن نیازی نداری.

سیگار را ترک میکنی و موفقیت های بیشتری بدست می آوری. ببین چه موقع میتوانی آن‌ باورها و افکار منفی، آن ترس‌ها و استرس‌ها و شک‌ها را طرد کنی. آنگاه

سیگار کشیدن را براحتی ترک میکنی.

این دفعه قشنگ موفق به ترک سیگار می شوید. لذت می بری که سیگار را ترک کرده ای و بر خودت تسلط داری.

ببین چقدر قشنگ  با هیپنوتیزم سیگار را ترک کرده ای.

در روش هیپنوتیزم درمانی هیچ گونه امر و نهی خارجی و بیرونی وجود ندارد و این ضمیر ناخودآگاه تو هست که باورها و احساسات غلط را تغییر میدهد. بطور ارگانیگ و طبیعی تغییر نگرش میدهد وتو به سوی مسیرزیبایی می‌روی که به بدن خود احترام میگذاری و این احترام بالاترو بهتر از هر احساس و وسوسه دیگری می باشد.

اگر ضمیر خودآگاه تو احیانا به فکر کشیدن سیگار بیفتد؛ ضمیر ناخودآگاه تو فورا به فکر زردی دندان‌ها و بوی بد دهان می افتد و منزجر میشود؛ فورا می بیند که لباس‌ها و موها بوی بد میگیرند و چقدر زشت و مشمئز کننده است  که دیگران این بوی بد را احساس میکنند فورا می بیند که از خوش قیافه‌ای افتاده است.

اگر ضمیر خودآگاه تو احیانا به فکر کشیدن سیگار بیفتد؛ ضمیر ناخودآگاه تو فورا می بیند که غذاها به دهنش دیگر مزه نمی‌کنند و دیگر نمی‌تواند مانند گذشته طعم غذاها را بچشد و لذت ببرد؛ حس بویایی ضعیفی دارد و از نظر جسمانی نمی‌تواند چند پله را بالا برود و فورا می فهمی که ارزش ندارد که آن کار را بکنی، فورا می فهمی که چقدر زیباست که در ترک بمانی چقدر لذت بخش است که در ترک بمانی چقدر خوب است که در ترک بمانی برای همیشه. چقدر افتخار آمیز است که در ترک بمانی برای همیشه و برای همیشه در ترک می مانی می بینی که

اصلا سیگاری نیستی . ده‌ها فکر مثبت و تصویر خوب در ذهن تو به وجود می‌آید چون

تو سیگاری نیستی.

در حقیقت در هیپنوتیزم می بینی که

از این ببعد قدرت ذهنی برای مبارزه با وسوسه‌های کشیدن را داری. و در زمان وسوسه‌های جسمانی احساس قدرت روحی میکنی. آن وقت میبینی که

برای همیشه سیگار کشیدن را ترک کرده ای .

برای همیشه سیگار کشیدن را ترک کرده ای.

مطالب مرتبط:

ترک سیگار با هیپنوتیزم

خاطره ترک سیگار با هیپنوتیزم

خطر سیگارهای الکترونیک

ترک سیگار و قلیان با هیپنوتیزم

اعتیاد و آسیبهای روانی، اجتماعی

مسیر درمان

هیپنوتیزم بیدار چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.