مشاوره و درمان هیپنوتیزمی از طریق آنلاین با اسکایپ یا ایمو

سوشال فوبیا و فوبیای رانندگی
۱۳۹۷-۱۲-۱۲
ارائه و سخنرانی در دانشگاه
۱۳۹۷-۱۲-۱۲
Show all

مشاوره و درمان هیپنوتیزمی از طریق آنلاین با اسکایپ یا ایمو


مشاوره و درمان هیپنوتیزمی از طریق آنلاین با اسکایپ یا ایمو

هرچند چند سالی بود که مراجعین خارج از کشور را که برای درمانهای هیپنوتیزمی قادر نبودند به ایران تشریف بیاورند با تماس تصویری نرم افزار اسکایپ درمان میکردم ؛ اما با همه گیری کرونا در انتهای سال ۱۳۹۸ بالاجبار اغلب مراجعین داخل کشور هم تقاضای درمانهای آنلاین را داشتند و بنابراین درمانهای آنلاین از سال ۱۳۹۹ افزایش چشمگیری داشت. ناگفته نماند که با وجودیکه افراد خارج از کشور به اسکایپ متمایل بودند ولی هموطنان داخل کشور اپلیکیشن واتساپ را ترجیح میدادند. وقتیکه کرونا بحمدالله فروکش کرد دوباره درمانهای حضوری هم شروع شد که هنوز هم ادامه دارد.

این بود تا اینکه بخاطر برخی مسائل اجتماعی واتساپ از دسترس هموطنان عزیز خارج شد. نرم افزارهایی معرفی شد که هرکدام گیر و گرفتاریهایی داشتند. از آن میان اپلیکیشن ایمو که با اینترنتهای کم سرعت هم کارایی خوبی دارد و تماس تصویری خوبی برقرار میکند بهتر از سایر نرم افزارهای در دسترس ، قابلیتهای خودش را نشان داد که در حال حاضر افرادی که از تمام نقاط کشور بخواهند مراجعه بفرمایند ، هم حضوری پذیرای ایشان هستیم هم بصورت آنلاین با دو نرم افزار اسکایپ و ایمو به انتخاب خودشان در خدمتشان هستم. جالب است که گاه مراجعین در کار کردن با اسکایپ پیچیدگیها و سردرگمی هایی داشتند اما رابط کاربری ایمو برایشان ساده تر و روان تر است.

بهرحال فعلا برای درمانهای هیپنوتیزمی هم حضوری هم آنلاین در خدمت هموطنان عزیز هستم.

با اسکایپ بصورت غیرحضوری، زنده و آنلاین میتوانید درمان هیپنوتیزمی خود را شروع کنید.
درمان آنلاین با ایمو
با ایمو بصورت غیرحضوری، زنده و آنلاین میتوانید درمان هیپنوتیزمی خود را شروع کنید.

مشاوره و درمان هیپنوتیزمی از طریق اسکایپ و یا ایمو

در این مطلب میخواهم به طور خلاصه درباره مشاوره و درمان هیپنوتیزمی از طریق تماس تصویری اسکایپ و ایمو  و نحوه و فواید آن صحبت کنم:

هر روش درمانی که پزشک یا مشاور از طریق اینترنت با مراجعه کننده در ارتباط باشد را درمان یا مشاوره اینترنتی می گویند و یکی از روش های ارتباط اینترنتی از طریق اپلیکیشن اسکایپ و ایمو می باشد. بنابراین فرایند درمان در مشاوره و درمان از طریق اسکایپ یا ایمو با جلسه حضوری تفاوت اساسی ندارد فقط تفاوت در شیوه ارتباط بین مراجعه کننده و درمانگر است.

” هیپنوتیزم بیدار “ روش  درمانی ارزشمندی است که به شما کمک میکند که زندگی بهتر و آرامش بیشتری داشته باشید .

یکی از نیازهای ایرانیان خارج از کشور، داشتن جلسات مشاوره و درمان با پزشک همزبان و هم فرهنگ خودشان است که مشاوره و درمان از راه دور و از طریق اسکایپ و یا ایمو با حذف هزینه های رفت و آمد، چنین امری را به سادگی میسر می سازد. همچنین اگر در شهر یا کشور دیگری زندگی می کنید و به درمانگر متبحر دسترسی ندارید، یا اگر صحبت کردن درباره بیماری و یا مشکلتان در مطب برای شما سخت میباشد و رفت آمد برایتان امکان پذیر نیست، و یا بر اثر شدت پانیک و یا شدت ازدحام هراسی و سوشیال فوبیا رفت آمد برایتان امکان پذیر نیست، میتوانید درمان از راه دور از طریق اسکایپ یا ایمو را انتخاب نمایید. طی تحقیقات متعددی که درباره اثربخشی درمان از راه دور و از طریق آنلاین انجام شده است بیش از ۳ میلیون مقاله در حوزه مشاوره و درمان آنلاین ارایه شده که در سایت گوگل اسکولار (google scholar)  که مرجع مقالات و مطالب علمی است آمده است. خلاصه عمده تحقیقات این است که اثربخشی مشاوره و درمان آنلاین در صورتی که مراجعه کننده به درستی انتخاب شده باشد یعنی اگر مشکل فرد طوری باشد که با هیپنوتیزم قابل درمان باشد، به اندازه مشاوره ودرمان حضوری است.

مشاوره و درمان هیپنوتیزم از طریق اسکایپ هیپنوتیزم بیدار دکتر حریری
اگر شما جزو افرادی هستید که در ساعات اداری ملزم به حضوردر محل کار خود هستید و یا در کشوری دیگر با اختلاف ساعت مواجه هستید و مراجعه جهت درمان برای شما سخت می باشد؛ بدلیل انعطاف درساعات  درمانهای اسکایپی، مشاوره و درمان از طریق اسکایپ  می تواند این مشکل را حل کند.
مشاوره و درمان از راه دور از طریق اسکایپ و یا ایمو

  اگر شما جزو افرادی هستید که در ساعات اداری ملزم به حضوردر محل کار خود هستید و یا در کشوری دیگر با اختلاف ساعت مواجه هستید و مراجعه جهت درمان برای شما سخت می باشد؛ بدلیل انعطاف درساعات  درمانهای با اسکایپ و یا ایمو، مشاوره و درمان از این طریق می تواند این مشکل را حل کند.

نحوه تبادل پیام و دریافت اطلاعات و وقت گرفتن برای درمان های حضوری یا آنلاین (با اسکایپ یا ایمو) برای هموطنان عزیز ساکن ایران یا خارج از کشور در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۱۱صبح لغایت ۲۰ از طریق تماس با موبایل ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ و تلفنهای تهران ۴۴۲۹۵۵۹۶ و۴۴۲۹۵۵۹۷ و نیز اسکایپ یا ایمو با آی دی : HypnotismBidaar میباشد. گاه در اسکایپ سرچ کردن عبارت live:HypnotismBidaar در پیدا کردن اکانت ما بهتر به نتیجه میرسد.

در ضمن توجه داشته باشید که پاسخگویی آنلاین قدری با تاخیر انجام می شود.

مشاوره و درمان از راه دور از طریق اسکایپ هیپنوتیزم بیدار دکتر حریری
نحوه وقت گرفتن برای درمان های اسکایپی برای هموطنان عزیزساکن ایران از طریق تماس با موبایل 09123989587 و تلفنهای295596 44  و44295597 و   44276326   و   44276311 در روزهای غیرتعطیل از ساعت 11صبح لغایت 20 و برای هموطنان خارج از کشور علاوه بر موارد فوق در زمانهای مقرر به وقت ایران، واتساپ به شماره 09123989587 میباشد.
مشاوره و درمان از راه دور از طریق اسکایپ هیپنوتیزم بیدار دکتر حریری

 از همکاری شما عزیزان سپاسگزارم .

دکتر حریری

مطالب مرتبط:

هیپنوتیزم چیست؟

هیپنوتیزم بیدار چگونه است

اعتبار علمی هیپنوتیزم

هیپنوتیزم بهترین و موثر ترین درمان

نگاهی به هیپنوتیزم درمانی

هیپنوتیزم و اثر تلقین

هیپنوتیزم ، هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتراپی، هیپنوتیزم به تنهایی اثر درمانی ندارد، بهترین هیپنوتیزم درمانگر، هیپنوتیزم بیدار- دکتر حریری

هیپنوتیزم در بهبود وضعیت فرد از جمله در تقویت حافظه، افزایش خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس، تمرکز فکر، ایجاد آرامش، مدیریت خاطرات و تفکر مثبت نقش موثر و کارائی دارد. هیپنوتیزم بیدار دکتر حریری 
،

12 دیدگاه ها

  1. امیرحسین گفت:

    سلام آقای دکتر،خسته نباشید…
    من تو شهرستانم امکان مراجعه حضوری ندارم…
    آیا درمان با واتساپ میتونه ب اندازه درمان حضوری برای من مثمر ثمر بشه؟

    • سلام امیرحسین عزیز.
      بله درمان از طریق ویدئوکال اسکایپ قابل انجام هست و همانطور که در سایت نوشته ام سالهاست مراجعین خارج از کشور با این روش درمان میشوند.
      میدانید که متاسفانه واتساپ مدتی هست از کاز افتاده و ما با ترفندهای مختتلف نتوانسته ایم از آن استفاده کنیم.
      برای وقت گرفتن به موبایل ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ پیامک بزنید نام و نام خانوادگی و مشکل خود را به طور مختصر ارسال کنید تا راهنمایی بشوید.
      یا به اکانت ما در اسکایپ به نام live:hypnotismbidaar تکست بزنید نام و نام خانوادگی و مشکل خود را ارسال کنید تا راهنمایی بشوید.
      در هنگام استفاده از اسکایپ فیل.ترش.کن و وی پی ان خود را خاموش کنید.
      موفق باشید.

  2. محمد گفت:

    سلام آقای دکتر خسته نباشید .من دچار بیماری اریتروفوبیا هستم .میخاسم بپرسم با هیپنوتیزم این بیماری کاملا قابل درمان هست یا خیر لطفا جواب بدید ممنون میشم

    • سلام. وقت بخیر.
      اریترو فوبیا که قرمز شدن صورت در حین صحبت کردن با کسی یا جمعی پیش میآید، بخشی از سوشال فوبیا هست که حالات فیزیولوژیک در آن نقش دارد. سوشال فوبیا را بخوبی با هیپنوتیزم میشود درمان کرد با حدود ۸ جلسه. بعد از درمان سوشال فوبیا ، برخی افراد خودبخود اریتروفوبیایشان برطرف میشود ؛ بعضی افراد با هیپنوتیزم پذیری بالا امکان دارد اریترو فوبیایشان با تلقینات اضافه برطرف شود بعضی هم نمیشود. باید درمان را انجام داد تا دستکم ابتدا آن سوشال فوبیا که مختل کننده زندگی فرد هست برطرف شود.
      برای اطلاعات درمان با شماره های ۴۴۲۹۵۵۹۶ و ۴۴۲۹۵۵۹۷ تهران و یا موبایل ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ تماس بگیرید.
      موفق باشید.

  3. shirin گفت:

    سلام
    من از وقتی یادمه اوضاع روحی خوبی نداشتم، ۲۰ سال تحت نظر چندین روانپزشک بودم اما حالم اصلا تعریفی نداره، اخیرا یک سری مشکلات برام پیش اومده که داره بدجوری عذابم میده، مسائلی که باعث عذاب روحی من شده هرلحظه از فکر و ذهنم عبور میکنه، شبها تا صبح بیدارم و گریه میکنم؛ گاهی اوقات چنان حالم بد میشه که به مرز جنون میرسم، سوال من از خدمتتون اینه که میشه با هیپنوتیزم مسائلی که در گذشته باعث عذاب روحی من شده رو از ذهنم پاک کرد تا به آرامش برسم؟
    ؟
    با تشکر

    • لام شیرین عزیز.
      کاملا مشخص هست که دچار افسردگی هم هستید برای رسیدن به نتیجه حتما باید این افسردگی را هم برایتان درمان کنم.
      باید برایتان با هیپنوتیزم شناخت درمانی و یا شناخت رفتار درمانی (همان CBT) انجام دهم.
      بله اینکه آن واقعه برایتان بی اهمیت یا کم اهمیت بشود با هیپنوتیزم قابل انجام هست. صفحه رفع آزار خاطرات بد را بخوانید.

      موفق باشید.

  4. shirin گفت:

    سلام
    من از وقتی یادمه اوضاع روحی خوبی نداشتم، ۲۰ سال تحت نظر چندین روانپزشک بودم اما حالم اصلا تعریفی نداره، اخیرا یک سری مشکلات برام پیش اونده که داره بدجوری عذابم میده، مسائلی که باعث عذاب روحی من شده هرلحظه از فکر و ذهنم عبور میکنه، شبها تا صبح بیدارم و گریه میکنم؛ گاهی اوقات چنان حالم بد میشه که به مرز جنون میرسم، سوال من از خدمتتون اینه که میشه با هیپنوتیزم مسائلی که در گذشته باعث عذاب روحی من شده رو از ذهنم پاک کرد تا به آرامش برسم؟
    با تشکر

    • سلام شیرین عزیز.
      کاملا مشخص هست که دچار افسردگی هم هستید برای رسیدن به نتیجه حتما باید این افسردگی را هم برایتان درمان کنم.
      باید برایتان با هیپنوتیزم شناخت درمانی و یا شناخت رفتار درمانی (همان CBT) انجام دهم.
      بله اینکه آن واقعه برایتان بی اهمیت یا کم اهمیت بشود با هیپنوتیزم قابل انجام هست. صفحه رفع آزار خاطرات بد را بخوانید.

      موفق باشید.

  5. حسین گفت:

    سلام من میخواستم اول از خدا بعد از شما کمک بگیرم برای درمان پانیک اظطراب و وسواس ذهنی از طریق اسکایپ ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.