امروز روز خوبی بود
۱۳۹۸-۰۲-۱۹
کاربردهای هیپنوتیزم در درمان
هیپنوتیزم به تنهایی اثر درمانی ندارد
۱۳۹۸-۰۲-۱۹
Show all

بهبودی کامل پانیک و وسواس فکری

از دیدن آسانسور ترس می آید ، هر روز منتظر مردن هستم. غروب می شود و به سمت تاریکی میرود فکر میکنم دیگر قرار نیست روز بشود و پانیک می شوم. بهبودی کامل پانیک ووسواس فکری آقایی ۳۵ ساله با هیپنوتیزم

امروز یک مورد دیگر بهبودی کامل پانیک ووسواس فکری داشتم. آقایی ۳۵ ساله که از زنجان می آمدند. ایشان علیرغم مصرف داروها همچنان حملات پانیک و وسواس فکری داشتند.

در آسانسور اتوبوس تونل حالشان بشدت بدتر بوده و اظهار میداشتند بحدی که گردنم می گیرد.

او می گفت از دیدن آسانسور ترس می آید.

هر روز منتظر مردن هستم.

غروب می شود و رو به تاریکی می رود فکر میکنم دیگر قرار نیست روز بشود و بشدت پانیک می شوم.

در جاده می روم احساس می کنم جاده هیچوقت قرار نیست تمام بشود جاده کش می آید و هرگز تمام نمی شود و در نتیجه پانیک می شوم.

یک نوع وسواس فکری داشتند که از بیان آن در اینجا معذورم و بیان نمیکنم.

او میگفت مرز بین وسواس و واقعیت را قاطی کرده ام.

امروز بعد از ۱۰ جلسه درمان هیپنوتیزمی می گوید هم پانیک و هم وسواس فکریش کاملا برطرف شده است و سلامتی خود را بدست آورده است. احساس رضایت میکند….

هیپنوتیزم بیدار به شماره ثبت 342733
هیپنوتیزم بیدار دکتر حریری

دیگر افراد درمان شده :

ارائه و سخنرانی در دانشگاه
سوشال فوبیا و فوبیای رانندگی
آقایی از هلند آمده بود
پانیک نبود
افسردگی نه، اضطراب پنهان
نجات از معلولیت با هیپنوتیزم
جریان آقای ب
خاطره ترک سیگار با هیپنوتیزم
اختلال خواب اعظم خانم
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
هیپنوتیزم و رفع پرخاشگری پدرام
گزارش از یک پرونده واقعی
امروز روز خوبی بود

هیپنوتیزم ، هیپنوتیزم بیدارچیست؟ ، هیپنوتیزم بیدارچگونه است؟، فواید هیپنوتیزم، آیا برای هیپنوتیزم شدن تردید دارید؟ هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتراپی، هیپنوتیزم و اثر تلقین ، هیپنوتیزم به تنهایی اثر درمانی ندارد، ارتباط با هیپنوتیزم بیدار، هیپنوتیزم بیدار- دکتر حریری

4 دیدگاه ها

  1. میشه لطفا این همه دروغ تحویل مردم ندید
    من ۶جلسه اومدم هیپنوتیزم شما به من گفتید اگر قابل خوب شدن باشید در ۲جلسه اول معلوم میشه ولی هی منو کشیدید اونجا بعدم هیچی به هیچی تازه الان اوضاعم بدترهم شده

    • بله پرونده شما را دیدم. آخرین مراجعه شما ۱۵ دیماه ۱۴۰۱ بود.
      شما دو بیماری دارید یکی پانیک دیگری فوبیای ارتفاع که ایندو در شرایط عادی حدود ۸ یا ۹ جلسه درمان نیاز دارد.
      در جلسه اول مشخص شد که هیپنوتیزم پذیری خیلی کمی دارید و نیز کاری را که گفتم انجام بدهید اشتباه انجام دادید در نتیجه تست هیپنوتیزمی را خراب کردید و متاسفانه اثری که باید میگذاشت نگذاشت و مجبور شدم در جلسه بعد به شکل دیگری تست را تکرار کنم. در همین جلسه دوم که استایل شما را تصحیح کردم موجب شد تصویر سازی شما مقداری بهتر بشود درنتیجه امیدوار شدم و فهمیدم مقداری هیپنوتیزم پذیر شده اید و قابل درمان هستید و توانستم در جلسه سوم تکنیک دیگری اضافه کنم و تمرینی دادم که جلسه بعدی که آمدید معلوم شد اشتباه انجام داده اید لذا اثری که باید میگذاشت نگذاشت. پس مجبور شدم مسیر درمان را عوض کنم که ذهن شما را بتوانم آموزش بدهم. همه این اشتباه ها و تکرارها و تغییر مسیرِ درمان، باعث شده شما در ۶ جلسه ای که تشریف آوردید تنها به اندازه ۳ جلسه پیشرفت کنید که واضح است با سه جلسه دو بیماری خوب نمیشود باید درمان را تکمیل کنید. بله در درمان گاهی این مسایل برای بعضی بناچار اتفاق می افتد و اجتناب ناپذیر است.
      ۱۰۰۰ کیلومتر را با اتومبیل در ۱۰ الی ۱۲ ساعت میشود رفت ولی اگر اتومبیلی توانایی سرعت بیش از ۶۰ کیلومتر نداشته باشد و یا مرتبا مسیر را گم کند و جاده اشتباهی برود ۱۲ ساعت کافی نیست. بهرحال با همین اتومبیل میتوانید با صرف وقت بیشتری به مقصد برسید. یعنی میتوانید درمان بشوید.
      در دو جلسه ی آخر مطالب عملی را که میگفتم را خیلی خیلی سخت یاد میگرفتید و قرار شد آنها را تمرین کنید که دیگر تشریف نیاوردید.
      در مقام مثال عرض میکنم اگر کسی زانویش درد دارد پزشک دارو داد و بیمار جسته و گریخته دارو را ناقص خورد و طبیعتا خوب نشد، نمیتواند بگوید دارو دروغ است.
      موفق باشید.

  2. noosheen گفت:

    noosheen :

    با سلام

    روزتون بخیر

    حدود ۲۰ سال هست که اوضاع روحی بدی دارم و تحت نظر چندین روانپزشک بودم اما نتیجه ی چندانی نگرفتم، مسائلی که در گذشته برام اتفاق افتاده خیلی عذابم میده، اخیرا هم یه سری مشکلات برام پیش اومده که داغونم کرده.چندین بار دست به خوکشی زدم، دارم دیوونه میشم.
    شبا تا صبح بیدارم و گریه میکنم.
    میخواستم بپرسم که با هیپنوتیزم میشه این مشکلات و از ذهنم پاک کرد که به آرامش برسم.

    🙏🙏🙏

    • سلام نوشین عزیز.
      خیلی مبهم و کلی مطرح فرموده اید بطوریکه میشود گفت اصلا مشکلتان را بیان نکرده اید.
      این استراتژی که مشکلات را از ذهن خودمان پاک کنیم و انتظار داشته باشیم در عالم واقع هم آن مشکل ها و آن اتفاق ها از بین برود و توقع داشته باشیم به آرامش برسیم استراتژی صحیح و تصور صحیحی از درمان نیست. مسایلی هست که باعث افسردگی شما شده که آنها باید برررسی شود و برای آنها چاره هیپنوتیزمی اندیشیده شود یعنی پلن درمانی برایش طراحی بشود.
      از مدیر دفترم با تلفن ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ وقت بگیرید تا وضعیت شما را بررسی و درمان را برایتان شروع کنم. برای شروع میتوانید یک وقت ۲۰ دقیقه ای تلفنی بگیرید تا شرح حال و جوانب مشکلات شما را بررسی کنم و بتوانم اظهار نظر کنم که قابل درمان هست یا نه.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.