هیپنوتیزم بیدار چیست؟
۱۳۹۸-۱۱-۱۰
ترک سیگار با هیپنوتیزم
ترک سیگار با هپنوتیزم
۱۳۹۸-۱۱-۱۰
Show all

شیوع جهانی ویروس کرونا

درمان از طریق اسکایپ

مراجعه کننده محترم سلام.

متاسفانه نظر به شیوع جهانی ویروس کرونا و نزدیک شدن آن به مرزهای کشورمان بهتر است تا جائیکه امکان دارد تماس های حضوری و رفت وآمدها محدود بشود، خوشبختانه تکنولوژی این امکان را فراهم کرده است که حتی کارهای ضروری را هم بتوان از راه دور انجام داد. لذا بهتر است که تا اعلام بعدی درمان از طریق اسکایپ (اینترنتی ) را پیگیری فرمائید یعنی درمانهای هیپنوتیزمی از راه دور را که مدتهاست برای هموطنان خارج از ایران و کسانیکه از شهرهای بسیار دور کشورمان امکان حضور در مطب تهران را ندارند انجام میدهم را، در این شرائط بالقوه خطرناک تا اطلاع ثانوی به شما هم پیشنهاد میکنم. به شما اطمینان میدهم که مدتهاست از این روش اینترنتی برای هموطنان گرامی استفاده میکنم و خوشبختانه نتایج بسیار خوبی هم گرفته اند.

با این حال اگر اصرار به مراجعه حضوری دارید درب مطب به روی شما در ساعاتی که برایتان تعیین میشود باز است.

لطفا تمام مطالب زیر را جهت آمادگی مطالعه  و رعایت فرمائید:

     اگر جلسه شما فقط شرح حال یا مشاوره و فقط به مدت ۳۰ دقیقه هست و تست هیپنوتیزمی انجام نمیشود، موارد زیر را رعایت بفرمایید:
۱- نرم افزار Skype را از کافه بازار و یا پلی استور بر روی سیستم خود دانلود و نصب فرمائید.

۲- قبلا با کسانی دیگر با اسکایپ مدتی صحبت و تمرین بفرمایید تا از سرعت مناسب اینترنت خود بطوریکه صدای مخاطب و یا شما قطع و وصل نشود مطمئن بشوید.

۳- مدتی قبل از اینکه زمان شما فرا برسد در نرم افزار اسکایپ اکانت من بنام HypnotismBidaar  را سرچ بفرمایید و با یک پیام کوتاه خودتان را معرفی بفرمایید تا وقتی که خواستم با شما ارتباط برقرار کنم نام شما در لیست من بالا بیاید و پیدا کردن شما راحت باشد.

۴- باعرض پوزش اگر درحین درمان شما از سمت شما و در مکانی که شما هستید ناهماهنگی هایی پیش آید که باعث اتلاف وقت بشود، جزء مدت زمان شما محسوب میگردد.
۵- اگر با موبایل یا تبلت تماس میگیرید باید پس از آنکه ارتباطمان برقرار شد، آنها را در حالت هواپیما بگذارید  تا گوشی شما زنگ نخورد و کسی تماس نگیرد و در این حالت باید از وای فای (نه دیتای گوشی یا تبلت) استفاده کنید.
۶- گاهی بعضی دستگاه های الکترونیکی که در کنار شما هستند تداخل صوتی و ایجاد پارازیت در صدای شما میکنند، از نبودن چنین وسایلی در نزدیک خودتان مطمئن بشوید.
۷- با عرض پوزش این اکانت از اسکایپ فقط برای درمانجوها و با وقت قبلی است و راهی مستقیم برای تماس با من نیست؛ لطفا از پیغام گذاشتن برای من در اسکایپ خودداری بفرمایید و از طریق شماره تلفنهای مطب تماس بگیرید.

۸- ساعتی که به شما اعلام گردیده زمان مخصوص شماست آماده باشید تا من با شما با اسکایپ تماس بگیرم اما در نظر داشته باشید که شاید هنوز مراجعه کننده قبلی جلسه اش تمام نشده لذا صبر کنید تا خودم به شما با اسکایپ زنگ بزنم و شما از زنگ زدن با اسکایپ خودداری بفرمایید.

۹- اگر احیانا در زمانیکه نوبت شما نیست ملاحظه فرمودید آنلاین هستم، خواهشا از تماس گرفتن و زنگ زدن با این اکانت اسکایپ خودداری بفرمایید، چون احتمالا در حال القای خلسه برای شخصی دیگر و در حال کار هستم.
۱۰-این صفحه فقط برای اعلام این دستورالعمل است و نظراتی که در این صفحه بیان میکنید اصلا بررسی نمیشود اگر سوالی دارید میتوانید با تلفنهای مطب تماس بگیرید.

     برای انجام تستهای هیپنوتیزمی و یا درمان از راه اسکایپ علاوه بر مطالب بالا، لطفا:

۱۱-روی مبل یا صندلی طوری بنشینید که بتوانید کمر و گردن خود را براحتی تکیه دهید و دستهای خود را روی رانها بگذارید.
۱۲-فاصله ای از دوربین را رعایت کنید که از پیشانی تا نوک انگشتان دست شما دیده شود چون گاهی لازم است با حرکت انگشتان دستتان به من علامت بدهید.
۱۳-شاید وقتی در این فاصله از دستگاهتان قرار میگیرید لازم باشد از هندزفری بدون سیم بلوتوث استفاده کنید که صدای من در حین خلسه را خوب بشنوید. یا اینکه سیم هندزفری شما به اندازه کافی بلند باشد.
۱۴-احتراما جهت اطلاع، در حال حاضر عکس پروفایل من در اسکایپ همین عکسی هست که در زیر می بینید.

۱۵-الزامی نیست ولی اگر چیز متحرک و بیصدایی پشت سر شما باشد (مثل بعضی گدانهای کوچک دکوری که دایم در حرکتند و یا موبایلی یا مانیتوری در حال نمایش فیلم) به من کمک میکند که اگر ارتباط اینترنتی شما قطع شد متوجه بشوم و دوباره تماس بگیرم.
از توجه شما سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.