آموزش های تخصصی هیپنوتیزم
۱۳۹۲-۰۴-۱۷
افسردگی و ارتباط افسردگی با سایر بیماریها
۱۳۹۲-۰۴-۱۷
Show all

هیپنوتیزم درمانی ایران برابر فرانسه

پیشرفتهای هیپنوتیزم درمانی ایران برابر فرانسههیپنوتیزم درمانی ایران برابر فرانسه _ دومین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی

پروفسور «اولیه‌را» فوق تخصص علوم روان‌شناسی و عضو انجمن هیپنوتیزم فرانسه درباره برداشتش از علوم پزشکی ایران در دومین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی می‌گوید: در رشته خودم پیشرفتهای هیپنوتیزم درمانی ایران برابر فرانسه می‌دانم و خوشبختانه در این همایشها مشاهده کردم ایران ظرفیت زیادی برای روزآمد سازی دانش پزشکی خودش دارد و پیشرفتهای خوبی داشته است.
وی می‌افزاید: اختلالات اضطرابی، یک اصطلاح کلی و شامل دسته‌ای از بیماری‌ها با تظاهر اصلی اضطراب هستند که این دسته شامل حملات آسیمگی (پانیک) و اضطراب فراگیر است و بهترین درمان را می‌توان توسط هیپنوتیزم به بیمار ارایه داد.
این فوق تخصص روان درمانی فرانسوی همچنین می‌گوید: متأسفانه ماشینی شدن زندگی، مشکلات روانی را زیاد کرده و اختلال آسیمگی یا بروز غیرمنتظره‌ حملات اضطراب – که طی آن بیمار احساس وحشت و یا حتی مرگ قریب‌الوقوع دارد- می‌تواند با شیوه‌های تازه هیپنوتیزم در جلسات منظم کاهش یافته و بیمار به درمان جواب دهد. هیپنوتیزم هیچ خاطره تلخی را نمی تواند پاک کند، ولی به وسیله علم هیپنوتیزم نوع تلقی فرد نسبت به شرایط می‌تواند تغییر کندوآزار خاطره تلخ را از بین ببرد. همچنین هیپنوتیزم در ۲۰ درصد اضطرابها با استفاده از هیپنوتیزم قابل کاهش است. دکتر علیرضا سبزواری دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم می‌گوید: هیپنوتیزم ایران به عنوان یک قطب در آسیا به تمام دنیا معرفی شده و برای نخستین بار در تاریخ هیپنوتیزم جهانی، پرچم ایران به عنوان یکی از سردمداران هیپنوتیزم در منطقه و هیپنوتیزم درمانی و بالینی در کتابچه نوزدهمین کنگره هیپنوتیزم اروپا چاپ شد و سخنرانانی هم از کشورهای اروپایی به این همایش دعوت شدند.

مطالب مرتبط :

هیپنوتیزم چیست

 تاریخچه هیپنوتیزم

 انواع هیپنوتیزم

 فوائد هیپنوتیزم

 هیپنوتیزم علمی را بیشتر بشناسیم

 هیپنوتیزم درمانی یا هیپنوتراپی

 هیپنوتیزم و اثر تلقین

 هیپنوتیزم ، مغز و امواج مغزی

 آموزش های تخصصی هیپنوتیزم

 هیپنوتیزم شاهکارش ایجاد آرامش است

  کلیدهای اصلی موفقیت هیپنوتیزم

 هیپنوتیزم بیدار چگونه است

 ارتباط ریلکسیشن و هیپنوتیزم

  همسو نگری با بیمار

 باورهای نادرست

 آموزش فن  خود هیپنوتیزم

  تعریف ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه

 پرسشهای متداول در مورد هیپنوتیزم  

 شرایط لازم جهت انجام هیپنوتیزم

 آمادگی جهت آموزش خود هیپنوتیزم

  دکتر محمد جواد حریری ، پزشک وهیپنوتراپیست ( هیپنوتیزم درمان گر )  

3 دیدگاه ها

  1. امیر حسین نیلی گفت:

    از مطالب ارزنده ای که در سایت قرار دادید متشکرم بسیار مفید بود

  2. امیر حسین نیلی گفت:

    از مطالب ارزنده و مفیدی که در سایت قرار دادید متشکرم امیدوارم به لطف خدا و کمک شما از اظطراب فلج کننده ای که امانم را بریده خلاص شوم

    • سلام امیر حسین نیلی عزیز
      خرسندم از اینکه مطالب سایت مورد توجه شما و دوستان عزیز قرار گرفته است . اضطراب شما نیز درمان هیپنوتیزمی یا هیپنوتراپی دارد و با تکنیکهائی که بکار می برم اضطراب را با ۵ تا ۶ جلسه درمان میکنم . امیدوارم همیشه سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.