اثر هیپنوتیزم در لکنت زبان
۱۳۹۱-۱۰-۱۶
سخنرانی دکتر حریری در دومین همایش لکنت
هیپنوتیزم درمانی لکنت زبان
۱۳۹۱-۱۰-۱۶
Show all

همایش لکنت زبان

همایش لکنت زبان

اولین بار بود که این جمع صمیمی را در همایش لکنت زبان میدیدم. همه پرشور پر نشاط امیدوار و گام بردار در مسیر پیشرفت. هر کسی تمام تلاش خود را بکار برده بود تا بهترین ارائه خود را در این همایش داشته باشد. اساتید دلسوز و مهربانی را دیدم که پا به پای درمانجوها راه میرفتند. درمانجوهایی که به درمانگران خود به چشم کرامت مینگریستند. صحنه جالبی بود : چنگ اندازی به دیوار موفقیت و صعود از آن با تشویق و همدلی یاران همدرد و همنوا ، و در انتها رقص شورانگیز شوق در چشم درمانگر و درمانجو، تماشاچی و سخنگو ، استاد و شاگرد، مهمان و میزبان…..

مطالبی را که آماده کرده بودم با بیانی نارسا ارائه کردم که یاران از سر بزرگواری بر من منت نهادند و با صبوری به نظاره و استماع نشستند…. تصدیق میکنم که سخنرانی در آن جمع فاضلان سخت بود ….. در ابتدای کار راه اندازی پاور پوینت با اشکال جزیی مواجه شد که دستپاچه شدم !…. و تا چند دقیقه اول تعادل لازم را نداشتم !….. زمان هم به سرعت میگذشت ….. بعد از سخنرانی پیش خود گفتم کاش اول کار بعد از بنام خدا گفته بودم : ” خدایا تو آنی توانی تپانی جهانی در پانزده دقیقه ! ! ! ” بهر حال قسمت زیادی از مطلب را مجمل گذاشتم یا رها کردم تا به عهد خود وفا کنم و از وقت خود تجاوز نکنم.سرکار خانمی از من سوالی پرسیدند که چند قسمت داشت ، و من بعدا فهمیدم که دو قسمت آنرا در لابلای پاسخی که دادم به بوته فراموشی سپرده ام ، عذر میخواهم و از ایشان و همه دوستان و سروران تقاضا دارم به این تاپیک در همین سایت سری بزنند تا جبران مافات گردد. :
دومین همایش انجمن لکنت ایران-آبان ماه ۹۱ > نظرات و سوالات شما عزیزان در همایش دوم
http://www.loknat.org/forum/showthread.php?tid=2367
هر پرسش و نظری که مربوط به من باشد در حد بضاعتم پاسخ خواهم گفت و اگر از سایر اساتید هم سوالی در آنجا مطرح کنید و پاسخ گویند استفاده خواهیم برد…..

و من الله التوفیق 

دکتر حریری

دیگر همایشها

سخنرانی دکتر حریری در موسسه ذهن برتر

سخنرانی دکتر حریری در جمع پزشکان

سخنرانی دکتر حریری در انجمن آلزایمر

و….

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.