قرص شب امتحان
داروهای آرامبخش اعتیاد آور
۱۳۹۳-۰۹-۱۵
برنامه تحصیلی برای کودکان کم توجه ، هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری
برنامه ریزی تحصیلی برای کودکان کم توجه
۱۳۹۳-۰۹-۱۵
Show all

موفقیت تحصیلی با هیپنوتیزم

چگونه به هدف خود برسیم ، هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

موفقیت تحصیلی با هیپنوتیزمموفقیت تحصیلی با هیپنوتیزم ، هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

یادگیری بخشی از موفقیت تحصیلی است. مانع های ذهنی در پروسه یادگیری و موفقیت تحصیلی زیادند: مشغله های فکری ناشی از درگیریهای داخل خانواده، رقابتها، کمال گرایی ها، درگیریهای داخل مدرسه و دانشگاه، مسایل اقتصادی، پیام های منفی از جانب دیگران چه بصورت عمدی چه بصورت غیر عمدی، حسادتها، تحقیرهای هدفدار دیگران، توجه بیش از حد به محیط اطراف، عجله کردن در خواندن درس بخاطر تلاقی آن با برنامه های دیگر، نداشتن انگیزه کافی، توجه نداشتن و ندیدن آینده، انتخاب اشتباه شیوه حفظ کردن بجای شیوه درک کردن در برخی دروس، نداشتن برنامه مناسب، داشتن الگوهای اشتباه، وجود والدینی که خودبه تحصیلات اعتقاد کافی ندارند و انگیزه کافی در دانش آموز و یا دانشجو ایجاد نمی کنند و یا گاهی مانع ایجاد میکنند.
گاهی افراد آثار ناشی از موارد بالا را نداشتن حافظه قلمداد میکنند.
دو مشکل دیگر که مانع موفقیت تحصیلی است سوشیال فوبیا (اضطراب حضور در جمع) و اضطراب امتحان است.
دانش آموز و یا دانشجویی که اضطراب حضور در جمع دارد، نمی تواند در جریان گفتگوهای کلاس شرکت کند و یا قدرت این را ندارد که سوال بپرسد و یا کنفرانسی را که تهیه کرده است را بیان کند و در نتیجه نمره کنفرانس ها را دریافت نمیکند و یا در امتحانات شفاهی قادر به بیان پاسخی که میداند نیست، که گاهی افراد اینرا اشتباهاً نداشتن اعتماد به نفس تلقی میکنند.
مشکل دیگر اضطراب امتحان است که دانش آموز یا دانشجو در امتحانات کتبی هول میکند (دچار اضطراب شدید می شود) و همه یا قسمتی از دانسته هایش را فراموش میکند.
متاسفانه برخی از خانواده ها بعلت آشنایی نداشتن مباحث بالا را بعنوان یک مشکل قبول نمیکنند. قبول نمیکنند که فرزندشان درس را خوانده است، وظیفه اش را انجام داده است اما بر اثر سوشیا ل فوبیا یا بر اثر اضطراب امتحان نتوانسته است پاسخ شفاهی یا کتبی بدهد و از اساس او را به تنبلی متهم میکنند و یا فکر میکنند جو متشنج خانواده و درگیری و دعوا در خانواده بین خود و همسرشان ربطی به نحوه و کیفیت درس خواندن فرزند ندارد و آسیبهای روحی و روانی ناشی از آن بر فرزندشان را قبول نمی کنند و یا با فشارهای بیش از حد کمال گرایی را در فرزندشان ایجاد و یا تقویت می کنند و باعث می شوند اگر کوچکترین اشتباهی در میان آن همه پاسخهای درست داشته باشد آنرا بعنوان یک ناکامی بزرگ تلقی کند و مثلا برای فقط ۰/۲۵ نمره خود را بیش از حد ملامت کند و افسردگی را تجربه کند و از اساس خود را ناکارآمد تلقی کند و در نهایت این ناکامی ها باعث افت تحصیلی او شود ، تفکر همه یا هیچ کند یک سیر اندیشه ناکار آمد در او شکل بگیرد به این صورت که حالا که ۰/۲۵ نیاوردم بقیه هم ارزش ندارد حالا که بقیه هم ارزشی ندارد چرا برای این نمره های بی ارزش تلاش کنم؟! و ناخواسته بر اساس همین عمل می کند و افت تحصیلی صورت می پذیرد. گاه دیگران برچسبهای تحقیر آمیز می زنند و باعث می شود عمداً یا سهواً از درس کناره بگیرد. بطور مثال: اینقدر میخونی مغزت پوک میشه! ……! و دانش آموز از ترس این برچسبها و تحقیرها ناخواسته بدون اینکه خودش متوجه شود سرعت یادگیری خود را کاهش می دهد یا متوقف می کند.
وجود سپرهای روحی روانی در چنین مواردی لازم است. نوعی واکسیاسیون در چنین مواردی لازم است. در بسیاری از این موارد نوعی درمان لازم است.
خوشبختانه علم شگفت انگیز و جذاب هیپنوتیزم درمانی در رفع و کاهش همه این موارد پیشرو و سردمدار است، کار آمد است.
دانش آموزان و دانشجویان زیادی داشتم که هر کدام از یکی یا از چند مورد از موارد بالا رنج می بردند و درمان شدند و به وضعیت بسیار بهتری دست پیدا کردند و از این بابت افتخار می کنم. کسانی که با هیپنوتیزم توسط من معدلشان چندین نمره بالا رفت، از خطر مردود شدن و تجدید دوره رها شدند. توانستند رشته های بهتری را در دانشگاه قبول شوند. توانستند سربلند زندگی کنند. سربلند نزد خانواده، سربلند نزد همکلاسیها و اساتید، سربلند نزد خود و جامعه و شغل بهتری بدست آورند و از این بابت افتخار میکنم.
واضح است که هیپنوتیزم درمانی علاوه بر افزایش موفقیت تحصیلی در موارد بسیار زیاد دیگری هم موثر است که این مقال را گنجایش آن نیست چه بهتر که برای دیدن و دانستن سایر فواید و کاربردهای هیپنوتیزم درمانی به دیگر صفحات سایت ارزشمند HypnotismBidaar.com مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط

۱- سرفصلهای  پیشرفت تحصیلی ویزه دانش آموزان و دانشجویان

۲- عوامل موثر در انگیزه تحصیلی

۳- اضطراب امتحان و راه های کاهش آن

۴- نقش تلویزیون و افت تحصیلی

۵- اختلالات خواب

۶- راه مقابله با استرس

۷- راه مقابله با حساس بودن

 ۸- تمرکز حواس در کلاس

۹- مغز خود را تقویت کنیم  

۱۰- مبانی تند خوانی

۱۱- چگونه و کجا مطالعه کنیم

۱۲- شش روش مطالعه صحیح

۱۳- تاثیر هیپنوتیزم در رفع موانع ذهنی آموزش زبان

۱۴- تقویت حافظه

۱۵ – روش صحیح مطالعه کردن

۱۶- افسردگی در نوجوانان

۱۷ – درک مطلب

۱۸- استفاده از خود هیپنوتیزم در امتحانات

۱۹- با مشکلات نوجوانان چگونه برخورد کنیم

۲۰- ترس از مدرسه

۲۱– به فرزندمان چگونه بگوئیم

27 دیدگاه ها

  1. ارش دالوند گفت:

    من۳۵ساله لیسانسیه عمران بیکارشرایطم جوری است که حتمابایددرس بخوانم ولی موانع ذهنی مطالعه دارم اراده شروع کردن ندارم به تاخیر انداختن شروع مطالعه به صورت طولانی منظم و ممتدد نمیتوانم درس بخوانم اصلا حس درس خواندنن دارم درحالیکه ازدرسنخواندن هم استرس دارم بیحوصلگی وتنبلی دردرس خواندن امادوست دارم درس بخوانم عقب افتادگیم ازنظرذهنی ازارم میدهدودچاریاس وناامیدی میشوم ازنظراستعدادوقدرت یادگیری مشکلی ندارم ایاهیپنوتیزم میتواندبه من کمک میکند یعنی باهیپنوتیزم به درس شرطی شوم

    • سلام ارش دالوند عزیز.
      خوشبختانه موفقیت تحصیلی با هیپنوتیزم طی حدود ۵ جلسه امکان پذیر هست و دانش آموزان و دانشجویان زیادی یا کسانی که برای آزمونهای وکالت یا زبان میخواهند شرکت کنند به من مراجعه میکنند و نتایج خوبی هم گرفته اند. جلسات را میتوان به صورت ویدئوکال هم برگزار کرد. همان طور که ذکر کرده اید آیتم های متعددی در موفقیت تحصیلی دخیل هستند که باید روی همه آنها کار کرد که چون رگه هایی از افسردگی هم در بیانات شما هست تعداد جلسات شما بیشتر از آنچه که در بالا گفتم هست.از مدیر دفترم با تلفن ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ وقت بگیرید و درمان را شروع کنید .
      موفق باشید.

  2. لیا گفت:

    سلام آقای دکتر
    من ۱۸ سالمه و افسردگی دارم که روی تمام فعالیت هام از جمله درسم تاثیر گذاشته و نمیتونم متمرکز بشم و زمانی هم که میتونستم بخونم بعد از مدتی همه چیز از خاطرم میرفت واقعا خیلی سختی کشیدم میخواستم بدونم میتونید بهم کمک کنید?

    • دكتر محمد جواد حریری گفت:

      سلام لیا ی عزیز.
      بله همینطور است که میفرمایید؛ متاسفانه افسردگی همه جنبه های زندگی فرد را تحت تاثیر منفی خود قرار میدهد و مشکلات زیادی ایجاد میکند. خوشخبتانه میتوانم یک درمان کامل و شرطی سازیهای خاصی همراه با چند تکنیک موثر برایتان انجام دهم که بتوانید کنترل مجدد خود را بدست بگیریدو زندگی خودتان را به روال مثبت برگردانید. لطفا با تلفنهای مطب تماس بگیرید.
      موفق باشید.

  3. یاسمن گفت:

    سلام استاد عزیز ممنونم از مطالب خوبی که در اختیارقرار داده اید.من ۱۸سالمه و امسال کنکور دارم.اوایل یعنی چند ماه اول خیلی میخوندم و خوبم میخوندم تا اینکه ی سری تصمیمات اشتباه برای مکان درس خوندنم و نگرفتن مشاور تحصیلی تغییر شیوه درس خوندنم گرفتم که باعث شد حدود دوماه از بقیه عقب بمونمو پسرفت کنم و این باعث شد ب کل نا امید بشم ک دیگه نمیتونم جبرانش کنم و الان میدونم ک ب نفعمه ک بخونم ک حداقل رتبه بهتری کسب کنمو واسه سال دومم جلو بیفتم اما همین مسئله رو دیگه نمیتونم درک کنم ک باید بخونم میدونم باید بخونم ولی ذیگه نمیتونم هرکار میکنم.میخواستم ببینم با هیپنوتیزم میشه کاری کرد ک همش فقط درس بخونمو تمرکزم همش رو درس باشه هی دلم بخواد درس بخونم؟

    • دكتر محمد جواد حریری گفت:

      سلام یاسمن عزیز
      از اینکه مشغله کاری باعث تاخیر در پاسخ گردیده عذرخواهی میکنم. در کل برنامه من برای موفقیت های تحصیلی ۵ تا ۶ جلسه ۴۵ دقیقه ای با ارایه تکنیکهای هیپنوتیزمی است. جلسات اولیه نیاز به فاصله زمانی چندانی ندارد اما جلسات انتهایی نیاز است با فاصله ۵ تا ۱۵ روز انجام شود. اگرچه داشتن توان علمی بالا، شرطِ لازم برای موفقیت در کنکور است اما شرطِ کافی نیست. من در طی سال های متمادی کار بالینی و مشاوره، افراد بسیاری را دیده ام که با وجود اِشراف مناسب به مطالب آزمون، به دلیل ناتوانی در مدیریت استرس و حفظ آرامش هنگام امتحان، نتوانسته اند از بنیه ی علمی خود بهره ی کافی ببرند و در دست یابی به آن چه استحقاقش را داشته اند، ناکام مانده اند. روش های مختلفی برای افزاش بهره وری ذهن وجود دارد که مراقبه (مدیتیشن)، یوگای ذهنی و خود هیپنوتیزم از آن جمله اند. در این میان، “خود هیپنوتیزم” به دلیل دارا بودن قابلیت های ویژه در به کارگیری توانایی های بالقوه ی مغز و دست یابی به فرآیندهای ذهن ناخودآگاه، از جایگاه خاصی برخوردار است. توسط خود هیپنوتیزم، فرد ذهن خویش را مدیریت می کند و مانع هدر رفتن انرژی هایش می شود. خوشبختانه توان ذهنی بشر، بسیار بالاست و در صورت استفاده ی بهینه از ذهن، می توان به دستاوردهای بزرگی نایل شد. موارد زیادی وجود داشته که داوطلبان توانسته اند با کمک هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم، نیروهای ذهنی خویش را هدایت نمایند. این افراد در رقابت با سایرین، از ابزار قدرتمند و تأثیرگذاری به نام “هیپنوتیزم” بهره برده اند؛ ابزاری که در دست بیش تر رقبا قرار ندارد. همواره موفق و سربلند باشید.

  4. معصومه گفت:

    من میخواهم امسال در آزمون دکتری شرکت کنم اما متاسفانه در حین درس خواندن بطور مداوم حواسم پرت زندگی سابقم و خاطرات آن روزها میشود.. میخواستم بدونم این مشکل با هیپنوتیزم حل میشود؟ و اگر پاسخ مثبت است چند جلسه هیپنوتیزم نیاز است؟چون ساکن شهرستان هستم میخواستم بدونم چندبار باید به تهران و به مطب شما مراجعه کنم؟

    • سلام معصومه خانم
      از اینکه مشغله کاری باعث تاخیر در پاسخ گردیده عذرخواهی میکنم. ایجاد تمرکز و حذف آزار خاطرات گذشته با هیپنوتیزم قابل انجام است و در کل برنامه من برای موفقیت های تحصیلی ۵ تا ۶ جلسه ۴۵ دقیقه ای با ارایه تکنیکهای هیپنوتیزمی است. جلسات اولیه نیاز به فاصله زمانی چندانی ندارد اما جلسات انتهایی نیاز است با فاصله ۵ تا ۱۵ روز انجام شود. با آرزوی موفقیت و سلامتی

  5. سعید گفت:

    همه مطالب سایتو خوندم عالی بود ممنون

  6. حانیه دشتی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید.

    جناب دکتر حریری من برادری دارم ۱۵ ساله که در درس خواندن خیلی مشکل داره از همون ابتدا به همین شکل مشکل داشت البته یه مشکلی داره این که ایشون اوتیسم هستن
    البته خیلی خفیف مثلا چیزایی که دوست داره سریع یاد میگیره مثلا دیالوگ همه کارتون ها و فیلم هارو از حفظ ولی درس خواندن اصلا دوست نداره و اصلا براش مهم نیست .یعنی انگیزه نداره .به همین دلیل درس هم که میخونه زود فراموش میکنه
    حالا شما میفرمایید مشکل برادرم با هیپنوتیزم درمانی بر طرف می شود؟

    • سلام خانم حانیه دشتی
      درمان بیماری اوتیسم با هیپنوتیزم میسر نیست . اوتیسم یا درخودماندگی نوعی اختلال رشدی (از نوع روابط اجتماعی) است که با رفتارهای ارتباطی و کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود. علائم این اختلال تا پیش از سه سالگی بروز می‌کند و علّت اصلی آن ناشناخته‌ است.‌ به کسانی که این اختلال را دارند اوتیستیک‌ یا درخودمانده گفته می‌شود. این اختلال در پسران شایع‌تر از دختران است. وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سبک زندگی و سطح تحصیلات والدین نقشی در بروز اوتیسم ندارد. این اختلال بر رشد طبیعی مغز در حیطه تعاملات اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی تأثیر می‌گذارد. کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم، در ارتباطات کلامی و غیر کلامی، تعاملات اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به بازی، مشکل دارند. این اختلال، ارتباط با دیگران و دنیای خارج را برای آنان دشوار می‌سازد. در بعضی موارد رفتارهای خود آزارانه و پرخاشگری نیز دیده می‌شود. در این افراد حرکات تکراری (دست زدن، پریدن) پاسخ‌های غیرمعمول به افراد، دل‌بستگی به اشیا یا مقاومت در مقابل تغییر نیز دیده می‌شود و ممکن است در حواس پنجگانه (بینایی، شنوایی، بساوایی، بویایی و چشایی) نیز حساسیت‌های غیرمعمول دیده شود. هستهٔ مرکزی اختلال در اوتیسم، اختلال در ارتباط است. تصور نادرست درباره کودک اوتیسمی این است که او هیچ گاه نمی‌تواند حرفه‌ای بیاموزد و مانند یک فرد مبتلا به عقب ماندگی ذهنی نیازمند مراقبت دائم است. اما پژوهش‌ها نشان داده است بنا برشدت ابتلا به این بیماری فرد اوتیسمی می‌تواند زندگی خوبی داشته باشد، برخی از بیماران اوتیسمی با گذراندن دوره‌های آموزشی، توانسته اند مانند یک فرد سالم درجامعه جایگاه خود را به دست آورند. موفق و سلامت باشید.

  7. حسین گفت:

    سلام جناب دکتر حریری
    ابتدا لازم میدانم به خاطر اطلاعات مفیدی که در سایتتان قرار داده اید سپاسگزاری کنم.
    من خود هیپنوتیزم را از سایت شما یاد گرفته ام و میتوتم کاملا خودم را در هیپنوتیزم کنم ولی مشکلی که دارم این است که نمیدانم چگونه مثلا برای تقویت حافظه و موفقیت در امتحان در مرحله ی تلقین به خودم تلقین کنم و از چه عباراتی استفاده کنم. من در شهرستان هستم و فعلا امکان ملاقات شما را در مطب ندارم لطفا در این جهت مرا راهنمایی کنید.
    ارادتمند شما

    • سلام حسین آقای عزیز
      موفقیتتان را در زمینه خود هیپنوتیزمی تبریک می گویم. همه انسانها با درجات مختلف تلقین پذیرند و این تلقین پذیری در خلسه هیپنوتیزمی بسیار افزایش مییابد. دانشمندان به دفعات نشان داده اند هر نوع تلقین مورد پذیرش ضمیر ناخودآگاه قرار میگیرد امروزه دانشمندان اثبات کرده اند که بخشی از اثرات داروها اثرات تلقینی آنها است لذا در پزشکی امروز استفاده از شبه داروها مطرح شده است که فاقد اثرات خاص دارویی و شیمیایی میباشند.

      در تمام اعصار تلقین نقش مهمی در زندگی انسان بازی کرده است. از تلقین میتوان برای منظبط کردن و تحت کنترل در آوردن نفس خود استفاده کرد. تلقینِ سازنده، نیروی شگفت انگیزی میباشد. یادتان باشد تلقین فی نفسه قدرتی ندارد مگر اینکه ما قبولش کنیم. بنابراین با آگاهی از اثرات تلقین از آن در جهت مثبت استفاده کنید و خود را از تلقینات منفی دیگران و محیط در امان نگه دارید. تلقین ها انواع مختلفی دارد از جمله :

      ۱- تلقین کلامی

      ۲- تلقین فکری

      ۳- تلقین شنیداری

      ۴- تلقین دیداری

      ۵- تلقین نوشتاری

      شما می توانید از هر یک از انواع تلقین که تمایل داشتید استفاده کنید. یاد آوری می نماییم که جملات تلقینی باید مثبت و کوتاه باشد و از قبل آماده و در دسترس قرار گرفته باشند، توجه کنید که برای تاثیر گزاری بیشتر این جملات را بسیار جدی و محکم و با باوری عمیق در ذهن خود تکرار کنید و یا بر زبان جاری سازید. جملات تلقینی زیر برای رسیدن به تمرکز خوب و تقویت حافظه پیشنهاد میگردد. (البته بسیار بهتر است تلقینات در حالت خلسه هیپنوتیزمی انجام شود)

      – من همواره از هوش، شهامت و ذکاوت سرشارم.

      – من به فرایند زندگی اعتماد دارم و ایمن هستم.

      – من خودم را دوست دارم و تایید میکنم.

      – من از آرامش الهی سر شارم.

      – من دارای حافظه عالی و قدرتمند هستم.

      – تمرکز من فوق العاده است.

      – من با عشق و علاقه مطالعه میکنم.

      – من با محبت به خودم توازن می بخشم.

      – خواندن و مطالعه کردن به من احساس آرامش میدهد.

      – من خوب و راحت مطالعه میکنم و خوب و راحت یاد میگیرم.

      – من در جلسه امتحان بخوبی مطالب را از ذهنم به برگه امتحان منتقل میکنم.

      – من از درس خواندن و امتحان دادن لذت می برم.

      – من نسبت به خود صادق هستم، من مسئول پیشرفت خودم هستم.

      برای انجام تلقین در وهله اول این است که تلقین صحیح ، مثبت ،موثر و مفید را در هر زمینه ایی بشناسید و در مراحل بعدی از تلقینات بشکل مستقیم و غیر مستقیم در هیپنوتیزم استفاده کنید. در برخی از سایتهای روانشناسان معتبر این تلقینات به وفور یافت می شود. موفق و موید باشید.

  8. دکتر میردامادیان گفت:

    با سلام و احترام
    آقای دکتر میشه بفرمایید برای بالا بردن حافظه و سطح یادگیری چند جلسه هیپنوتیزم نیاز هست .(برای یادگیری مطالب درسی مورد نیاز امتحان دستیاری)
    با تشکر
    دکتر میردامادیان

    • سلام جناب دکتر میردامادیان
      از اینکه مشغله کاری باعث تاخیر در پاسخ گردیده عذرخواهی میکنم. کلا برنامه من برای موفقیت های تحصیلی ۵ تا ۶ جلسه ۴۵ دقیقه ای با ارایه تکنیکهای هیپنوتیزمی است. جلسات اولیه نیاز به فاصله زمانی چندانی ندارد اما جلسات انتهایی نیاز است با فاصله ۵ تا ۱۵ روز انجام شود. با آرزوی موفقیت و سلامتی

  9. ارسلان گفت:

    سلام من پسری پانزده ساله هستم و به هیپنوتیزم و روانشناسی علاقه دارم برای یادگیری و تحصیل کدام شاخه و کدام رشته رو باید انتخاب کنم

  10. بهرام گفت:

    سلام آقای دکتر
    من دچار افت شنوایی به علت ضعف اعصاب گوش میانی هستم آیا با هیپنوتیزم قابل درمان است؟یعنی میشه اعصاب گوش را تقویت کرد؟ممنون

  11. علیرضا عابدزاده گفت:

    با عرض سلام.آیا خودتان نیز هیپنوتیزم میکنید؟اگر بله ممکنه من را هیپنوتیزم کنید؟من میخواهم با صرف مبلغی و توسط هیپنوتیزم عادت استمنا را ترک کنم چون زندگیم را دارد نابود میکند.منتظر پاسخ شما.در صورت امکان جواب را به ایمیلم بفرستید.شاد و پیروز و ثروتمند باشید…

  12. رستگار گفت:

    با عرض سلام خدمت دکتر حریری
    من داوطلب کنکور هستم و خیلی از زمان تحصیلی گذشته هنوز مطالعه را شروع نکردم
    یا به نوعی اراده ام کم است .و مشکل دیگری که دارم ترس و اضطراب است آیا می توانم با مطالب که در اینترنت هست عمل خودهیپنوتیزم را انجام دهم و خودم را بهبود بخشم .؟آیا عوارضی دارد! بدون مراجعه به پزشک. لطفا جواب بدین
    ممنون
    موفق باشید.

    • سلام رستگار عزیز
      جهت بهبود وضعیت خود در صورتی که آشنایی با تلقینات صحیح داشته باشید و توانایی خود هیپنوتیزمی را کسب کرده باشید میتوانید از هیپنوتیزم بهره مند شوید. در صورت اختلالات و یا بیماریها حتما پزشک باید اقدام به درمان نماید. موفق و پیروز باشید.

  13. سعید ‍‍‍پور صالحی گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید.
    من نوجوانی ۱۸ ساله هستم ک از مشکلاتی همچون:اضطراب و استرس؛افسردگی؛پرخاشگری؛ضعف حافظه؛و نداشتن اعتماد ب نفس؛افت تحصیلی؛نداشتن قدرت بیان و…
    گرفتارم.و از طریق اینترنت و اشنایان با علم هیپنوتیزم آشنا شدم…و سوالم اینه ک…ایا مشکلات من حل شدنی ایست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برایتان آرزوی تندرستی و سربلندی از خواستارم…

  14. یوسف رضا گفت:

    با سلام . من دانشجو هستم و از تمرکز بسیار ضعیف و حواش پرتی شدید و فراموش کردن درسهای که خوندم به شدتت رنج میبرم با اینکه بیشتر از بچه های کلاس برای درس خواندن وقت میذارم اما نمراتم از اونا کمتر میشه با هیپنوتیزم و مراجعه به شما ضمانت هست که من از این عذاب خلاص بشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.