قانون جذب ، آیا شما هنوز ….؟

سرطان و امواج موبایل
۱۳۹۳-۰۷-۰۵
استرس و مواد محرک
۱۳۹۳-۰۷-۰۵
Show all

قانون جذب ، آیا شما هنوز ….؟

قانون جذب ، آیا شما هنوز ….؟قانون جذب و هیپنوتیزم ، هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

آیا تا کنون با کسانیکه با قانون جذب به خواسته های خود رسیده اند هم کلام بوده اید ؟ آیا شما هنوز در جذب آرزوهایتان مشکل دارید؟ چند وقت است آرزوهایتان را در ذهن دارید ولی هنوز به آنها نرسیده اید ؟

سالهاست هیپنوتیزم را برای رفع انواع اضطراب ها ، افسردگی ها ، بیخوابی ها و بدخوابی ها ، وسواس ها ، فوبیا ( انواع ترسهای ناشناخته ) ، انواع بیماریهای جسمی با منشاء عصبی ( بیماریهای روان تنی ) و…. بکار گرفته ام وتاثیر آنرا آنان که تجربه نموده اند بخوبی لمس کرده اند وبه موثر بودن آن تاکید داشته اند. سالها تجربه درمانهای هیپنوتیزمی به من آموخته است که قدرت ذهنی افراد چقدر در از بین بردن بیمایها و معضلات و مشکلات کمک کننده بوده است اما باید این قدرت ذهنی فرد ، هدایت شود و آموزش ببیند . تعلیم ببیند تا بتواند تکنیکهای هیپنوتیزمی را بفهمد ، درک کند ، قبول کند و اجرا کند . حتی کسانیکه فکر میکرده اند قدرت تمرکز و توان هیپنوتیزم شدن را ندارند را توانسته ام هدایت و کمک کنم. بیماری های گوناگون و معضلات و مشکلات موجود در هر فرد بسته به شدت مشکلشان تعداد جلسات متفاوتی را نیاز دارند. در هر جلسه فرد متوجه می شود که چه نیروی عظیمی داشته ، چه تواناییهای شگرفی داشته و استفاده نمی کرده است و بلافاصله دست بکار تمریناتی می شود که من به او آموخته ام و با شگفتی تاثیرات شگرفی در زندگیش دیده است . چه زندگیهایی که نجات یافته و چه موفقیتهایی که حاصل شده است . انواع بیماریها و مشکلات و معضلاتی که با هیپنوتیزم قابل درمان و گره گشا است را در سایت http:HypnotismBidaar.com می توانید ببینید و توضیحاتش را بخوانید . به دانش آموزان و دانشجویان بسیاری در تقویت حافظه و پیشرفت تحصیلی و رفع اضطراب امتحان کمک کرده ام و نتایج بسیار شگفت انگیزی دیده اند بحدی که خودشان و والدینشان و دبیرهایشان شگفت زده شده اند .

و اینک :

آیا تا کنون با کسانیکه با قانون جذب به خواسته های خود رسیده اند هم کلام بوده اید ؟ آیا شما هنوز در جذب آرزوهایتان مشکل دارید؟ چند وقت است آرزوهایتان را در ذهن دارید ولی هنوز به آنها نرسیده اید ؟

آیا می دانی کل زندگی تو تجلی افکاری است که در ذهنت جریان دارند وضمیر ناخودآگاه تو ، مکان قدرت خداوند است در وجود تو

بیایید زندگی خود را وقف هدفهای ارزشمند و موفقیتهای خلاق و خوشبختی کنیم . پس بخواه که شرط اول خواستن است . به دنیا فرمان بده انچه را که می خواهی
شرط دوم : باور داشته باش پرواز را ، اوج را . باور داشته باش رسیدن به خواسته ات را
شرط سوم : تجسم کن ، تجسمی قوی وخلاق . آنگونه که با خواسته ات زندگی میکنی . آنگونه که خواسته ات در دستان توست .
به افکارخود انرژی و احساس خوب بده / قانون جذب به جملات کاری ندارد به تصورات کاردارد. ایجاد اندیشه و احساس مثبت / قدرت تجسم / احساس مثبت /. آنها که بطور غریزی تجسم قویتری داشته اند توانسته اند خواسته های خود را به خوبی تجسم کنند .
اما در ابتدا باید تلاش کنی تا ازشر زباله های ذهن خود خلاص شوی ، زباله های ذهن همان رنجش ها ، ترسها ، تردیدها ، دودلی ها ، اضطرابها…ست . این زباله ها روح و روان تو را آغشته می کند . زدودن و نظافت کردن خانه ذهن آنقدرها دشوار نیست آنها را پودر کنید و برای همیشه از آنها فاصله بگیرید . آنها زندگی خلاق را از شما دریغ میکنند اما مقاومت کنید و به پاکی و رفاه برسید . به گفته توماس فولر ” قبل از طلیعه صبح هوا از هر زمان تاریکتر است ” با پاکی ها به نور و امید برسید .  ما انسانها از آن سبب گاه احساس حقارت می کنیم زیرا شکستنی و زود رنج هستیم . اما چرا از تواناییهای درونی خود برای اوج گرفتن و پرواز بر فراز رنجش های بی مقدار و خصومت های دیرینه ، رشک و حسادت و حسدهای بی مقدار استفاده نکنیم در حالی که دنیا ملتمسانه از ما می خواهد با درک کردن و فهمیدن و با عشق و دوستی بزرگ شویم .
شما چگونه می خواهید این احساس خوب و خوشایند و واقعی را بدست آورید؟ تنها راه رسیدن به این احساس که به اندازه کافی قوی باشد چیست ؟ چه فنی ، چه روشی شما را به این مقصد می رساند تا به تجسم آرزوهایتان برسید ؟ بله … تنها فن و تنها روشی که می تواند این تجسم قوی خوشایند و پر احساس را در شما ایجاد کند تکنیکهای هیپنوتیزمی توسط یک فرد حرفه ای و ماهر است . با تکنیکهای هیپنوتیزمی این تجسم فوق العاده را در زمانی کوتاه و به سرعت و به ظرافت هرچه تمامتر قدرت فکری لازم برای ایجاد اندیشه و احساس مثبت را پیدا کنید . شما که به قانون جذب عقیده مند هستید یقینا” به هیپنوتیزم توسط یک فرد حرفه ای و ماهر نیازمندید. آنان که با قانون جذب آشنایی دارند و به آن عقیده مندند میدانند که برای جذب آرزوهای خود سه گام اصلی باید بردارند ! در گام سوم که اصلی ترین آنهاست ، یعنی در تجسم قوی با تکنیکهای هیپنوتیزمی میتوانم یاورتان باشم .

 مطالب مرتبط

پیشرفتهای هیپنوتیزم درمانی ایران برابر فرانسه

تعریف هیپنوتیزم

تاریخچه هیپنوتیزم

فوائد هیپنوتیزم

انواع هیپنوتیزم

هیپنوتیزم علمی را بیشتر بشناسیم

کلیدهای اصلی موفقیت هیپنوتیزم

هیپنوتیزم بیدار چگونه است

هیپنوتیزم را چطور تعریف می کنید

هیپنوتیزم شاهکارش ایجاد آرامش است

هیپنوتیزم درمانی یا هیپنوتراپی

زندگی خوب با هیپنوتیزم بیدار

ارتباط ریلکسیشن و هیپنوتیزم

همسو نگری با بیمار

باورهای نادرست

آموزش فن خود هیپنوتیزم

تعریف ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه

پرسشهای متداول در مورد هیپنوتیزم

شرایط لازم جهت انجام هیپنوتیزم

آمادگی جهت آموزش خود هیپنوتیزم

 

21 دیدگاه ها

  1. نیازمند گفت:

    سلام ممنون ازمطالب خوبتون.می خواستم بپرسم آیا با جذب و هیپنوتیزم امکانش هست کسی رو که دوست داریم جذب کنیم؟

  2. حمید گفت:

    با سلام خدمت اقای دکتر . عرض به خدمتتون چند روز پیش سوالاتی از خدمتتون پرسیدم . حالا بعد از چند روز جواب رو ندیدم . میدونم مشغله کاری زیادی دارید . اگر لطف کنید راهنمایی بفرمایید که در کدوم صفحه جواب میدید ممنون میشم

  3. حمید گفت:

    با سلام خدمت آقای دکتر

    حمید هستم متاهل ۳۵ساله . من در زندگی شکست های زیادی رو متحمل شدم بخصوص از لحاظ مالی الان هم کلی بدهی دارم شکرخدا دارم اونا رو کم کم پرداخت میکنم . دوست دارم در کار و زندگی و همچنین از لحاظ مالی فرد بسییییییار موفقی باشم مدتیه که با قانون جذب آشنا شدم طبق برداشتی که از فرمایشات حضرتعالی داشتم ، متوجه شدم میشه با کمک هیپنوتیزم و خودهیپنوتیزمی قدرت تجسم را ایجاد ویا قویتر نمایید و به موفقیت فرد کمک کنید .
    یعنی منظورتون اینه که منم با گذروندن این دوره میتونم فرد موفقی باشم ؟؟
    بعد از این دوره میشه فکرهای زائد رو از ذهن بیرون کرد و به ارزوهامون فکر کنیم ؟؟؟

    لازم به ذکر است در سال اول دبیرستان برای موفقیت در درسهام به یک روانپزشک در شهرستان مراجعه کردم بعد از چند جلسه مشاوره قرار شد بوسیله هیپنوتیزم منو برای فراگیری بهتر درسها کمک کنه ، اما من هیپنوتیزم نشدم و ایشون گفتن که قابلیت هیپنوتیزم را ندارم .
    ایا همچین چیزی امکان پذیره که یک فرد هیپنوتیزم نشه ؟؟

    با تشکر از صبر و حوصله حضرتعالی

    ازطرف حمید کسی که به شدت به موفقیت احتیاج داره

    • سلام حمید جان. سال نو مبارک.
      بله با کمک هیپنوتیزم و خودهیپنوتیزمی قدرت تجسم را ایجاد ویا قویتر می نماییم و دو جلسه نیاز است ولی شما مشغله فکری را هم اضافه فرموده اید که نیاز به جمعا حدود ۶ تا ۸ جلسه است. البته باید شما راببینم تا تخمین درستتری بزنم باید ببینم با چه تکنیکهایی شما را هیپنوتیزم کنم تا اثربخش باشد. شادکام باشید.

  4. illuminati گفت:

    دکتر حریری این قانون جذب، امکان این را میده که ما خدا بشیم؟

  5. کيميا گفت:

    سلام خسته نباشید من به این قانون اعتقاد دارم ولى همیشه ى مشکل دارم و اونم اىنه که نا امیدم و میترسم ک تصورى ک انجام میدم نشه به نظرتون چیکار کنم ک این ناامیدى برطرف بشه

    • سلام کیما جان.
      پس به این قانون اعتقاد کافی ندارید! خیلیهای دیگر هم اعتقاد ندارند. شما از طرق دیگر به آرزوهایتان برسید: با واقع بینی بپردازید به هدف گذاری در زندگی، برنامه ریزی، مدیریت زمان ، مهندسی معکوس، مدیریت انجام برنامه هایی که تعیین کرده اید…..شادکام باشید.

  6. هومن گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت شما
    در ابتدا لازم میدونم از شما تشکر کنم برای سایت با محتوا و پرباری که ایجاد نمودید چراکه بسیاری از مطالب آنرا مطالعه کرده و بکار برده ام. بنده مدت ۴ ساله که با راز آشنا شدم و این سرآغاز یک دگرگونی بنیادی در نظام اعتقادی و رفتاری من شد بطوریکه از آن زمان تاکنون به موفقیتهای معنوی بسیاری دست یافته ام. کتابهای بسیاری در مورد بازسازی شخصیت و تکنیکهای تصویرسازی و یا تلقین بخود مطالعه کرده ام که بسیار موثر و کارآمد بوده اند . اما بزرگترین چالش امروز من که برایم به یک سد غیرقابل گذر تبدیل شده است دست یافتن به هدفهای مالی است که برای خودم تعیین می کنم چراکه صادقانه بگویم تاکنون آنطور که می خواهم این اهداف مالی محقق نشده است. شخصا اینطور فکر می کنم که من بیشتر در برنامه ریزی و متعهد بودن به این برنامه ریزی مشکل دارم . آیا فکر می کنید تکنیکهای شما در گذر من از این سد فکری می تواند موثر باشد؟ آیا در روش شما می توان عارضه یابی نمود و به مشکل ریشه ای پی برد؟
    با تشکر – ارادتمند شما هومن

  7. مهدیه گفت:

    سلام اقای دکتر.شوهرمن هیچ آرزویی توزندگیش نداره.۲۶سالشه.خب خیلی جوونه ولی هیچ آرزویی نداره.یعنی وقتی بهش میگم آرزوهاتو برا۵سال یا۱۰آینده بگومیگه من بیشتراز۱ماه آیندمونمیبینم!بایدببینم تا۵سال دیگه چه اتفاقاتی برام میفته!یعنی کلا خودشوداده دست روزگار.هرچی پیش آمدخوش آمد!ازطرفی هم میدونم وضعیت درسی خوب وقابل تعریفی توی مدرسه نداشته تودانشگاه هم همینطور.فقط دوستداشته۱مدرک بگیره ک بیمدرک نمونه توی این کشورک همه چی ب مدرکه.ریاضیشم خوب نیست.ازاول تحصیلشم تومدارس تقریبابدی بوده وهیچکس هم وضع درسیشوپیگیری نمیکرده.نه تشویقی نه آفرینی هیچی ک بخوادانگیزه بشه براش.الانم لیسانس داره.امادیگه نمیخوادادامه ببده خاطرهمین قضیه ک اصلاهدفی نداره نمیخوادادامه بده.منم دقیقانقطه مقابلشم ازاین لحاظ.حالابایدچیکارکنم؟بنظرشماخودهیپنوتیزم تاثیری داره روش؟اگه بخوادبیادپیش شما،تخمین میزنیدچندجلسه کارش طول بکشه؟چون مسایل مالی براش مهمه وخودشم اعتقادچندانی ب مشاوروروانشناس و…نداره براهمین خیلی سخته براش بخوادمبلغهای بالایی روهم خرج اینموضوع هابکنه.ب اصرارمن داره میاد.اگه تخمین بزنیدچندجلسه میشه حدوداممنون میشم واینکه اصلا ب دردش میخوره ؟ممنون

    • سلام مهدیه خانم.
      درمان و یا بهبودی در صورتی امکان پذیر است که کسی خودش مایل به درمان و یا بهبودی باشد و به بیماری و یا مشکل خودش آگاه باشد. شما به اصرار خودتان، ایشان را مجبور به آمدن نکنید، نتیجه ای نمیگیرید. اگر بهرحال شغلی دارند و درآمدی هست که اموراتتان میگذرد بگذارید پیش برود. شما روی خودتان کار کنید که پیشرفت کنید. موفق باشید.

  8. mahbob گفت:

    سلام
    منظورم اینه که کسی که براش مقدور نباشه در جلسات هیپنوتیزم شما شرکت کنه چطور میتونه به قانون جذب دست پیدا کنه؟

    • سلام محبوب جان.
      ظاهرا جاهایی هستند که “جذب” را آموزش میدهند. به ایشان مراجعه فرمایید. اگر نتوانستید تجسم واضح کنید و تصویرسازی کاملی ندارید، هرگاه انگیزه کافی پیدا کردید من در این زمینه میتوانم کمکتان کنم. شادکام باشید.

  9. بهادر گفت:

    با سلام
    جناب دکتر آیا بعد از دو جلسه هیپنوتیزم قدرت تجسم همه ی آرزوهایم حتی در آینده بیشتر میشود یا این دو جلسه فقط مربوط به الان و فقط چند آرزوییست که الان دارم و مشخص هستند؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید چون بسیار مشتاق دیدار شما هستم.
    با سپاس

  10. mahbob گفت:

    سلام اقای دکتر یعنی نمیشه با تلقین ارزوهامون جذب کنیم؟
    مثل خود هیپموتیزمی روشی برای یادگیرش وجود نداره!

  11. بهادر گفت:

    با سلام
    من به این قانون اعتقاد راسخ دارم. آیا برای تقویت قدرت تجسم، کلاسهای خود هیپنوتیزمی شما مفید است؟ آیا برای تداوم، دوره ی آموزشی خاصی پیشنهاد میکنید یا فقط در چند جلسه هیپنوتیزم را روی من انجام میدهید؟
    با سپاس

    • سلام بهادر جان.
      دو جلسه هیپنوتیزم برای اینکه به آن سطح از قدر ت تجسم برسید که خودتان را در موقعیت مورد نظر با جزئیات کامل ببینید کافی است. منظورتان از تداوم چیست؟ اگر منظورتان این است که مجددا هم هرگاه خواستید خود را هیپنوتیزم کنید، یعنی خود هیپنوتیزمی را فرا بگیرید با یک جلسه اضافه امکان پذیر است . موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.