سخنرانی دکتر حریری در موسسه ذهن برتر

افسردگی سالمندان
۱۳۹۲-۰۳-۱۲
هیپنوتیزم و اختلال وسواس
۱۳۹۲-۰۳-۱۲
Show all

سخنرانی دکتر حریری در موسسه ذهن برتر

سخنرانی دکتر حریری در موسسه ذهن برتر

سخنرانی دکتر حریری در موسسه ذهن برتر

سخنرانی دکتر حریری جهت اعضا موسسه ذهن برتر زمان : یکشنبه ۵ خرداد

با موضوع  “کاربردهای هیپنوتیزم در درمان “

در این سخنرانی که در جمع اعضاء محترم موسسه ذهن برتر و دوست و استاد گرانقدر جناب دکتر محمد سیدا مرد حافظه ایران برگزار می گردد،  آقای دکتر حریری  خلاصه ای از تاریخچه هیپنوتیزم  و سیر تکامل آن ، و نیز به تعاریف هیپنوتیزم  و باورهای نادرست مردم در مورد هیپنوتیزم می پردازند .

امروزه کاربردهای اثبات شده هیپنوتیزم بسیار است. شایع است که از هر ۱۰ بیمار که به پزشکان مختلف مراجعه می کنند ۸ نفر از آنها بعلت فشارهای عصبی روحی روانی، بیماری جسمی پیدا کرده اند و یا احساس بیماری می کنند و یا بیماریشان تشدید می شود. هیپنوتیزم در درمان همه این افراد کمک کننده و موثر است و میتواند آنها را به زندگی طبیعی بازگرداند.
در درمان انواع اضطراب ها، فوبیا (ترسها)، وسواسها، بیماری پانیک، اختلالات خواب، بیماریهای روان تنی و افسردگی هیپنوتیزم موثر و کمک کننده است. هیپنوتیزم در تقویت حافظه دانش آموزان و دانشجویان و افزایش انگیزه تحصیلی و افزایش تمرکز آنها موثر است.
با هیپنوتیزم کارهای شگرف و زیادی صورت گرفته است.

وی انواع بیماریها و معضلاتی که با هیپنوتیزم قابل درمان هستند را برای حاضران توضیح خواهند داد ، همچنین با روش جدید هیپنوتیزم بیدار که روش اختصاصی دکتر حریری در درمان بیماریهایی نظیر اضطراب ، استرس ، پرخاشگری ، افسردگی ، حمله هراس یا بیماری پانیک، وسواس و اختلالاتی چون لکنت زبان ، ناخن جویدن ، مو کندن یا بیماری تریکوتیلو مانیا  و نیز برای بهبود وضعیت چون ترک سیگار ، تقویت حافظه ، تمرکز فکر، افزایش اعتماد به نفس ، افزایش خلاقیت ویژه هنرمندان و ورزشکاران  و همچنین  رفع اضطراب امتحان جهت دانش آموزان و دانش جویان کاربرد دارد ،   آشنا خواهید شد . در ادامه کارگاه هیپنوتیزم گروهی در دو سطح توسط ایشان انجام میشود. شایان ذکر است که دکتر محمد جواد حریری پزشک و هیپنوتراپیست ( هیپنوتیزم درمان گر ) میباشند.

مطالب مرتبط

تعریف هیپنوتیزم

تاریخچه هیپنوتیزم

فوائد هیپنوتیزم

هیپنوتیزم در اوج افتخار

آیا من هیپنوتیزم می شوم

کاربرد خود هیپنوتیزم

هیپنوتیزم و دسترسی به اطلاعات

انواع هیپنوتیزم

اعتبارعلمی هیپنوتیزم

هیپنوتیزم نمایشی

آیا من هیپنوتیزم می شوم

هیپنوتیزم علمی را بیشتر بشناسیم

هیپنوتیزم شاهکارش ایجاد آرامش است

هیپنوتیزم درمانی یا هیپنوتراپی

باورهای نادرست

آموزش فن خود هیپنوتیزم

تعریف ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه

15 دیدگاه ها

  1. دکتر فرهمند گفت:

    دکتر حریری عزیز و بزرگوار سلام و عرض ادب.
    من بر حسب اتفاق با شما و سایت شما آشنا شدم و تقریبا تمام مطالب سایت رو مطالعه کردم ، حتی سوالها و پاسخهای شما به این سوال‌ها رو کامل خوندم و از دقت نظر و شکیبایی شما در پاسخ به سوالها لذت بردم.
    برای مواردی که مدنظر خودم هست انشالله بزودی خدمت شما در مطب تون میرسم ،هدفم از ارسال این پیام فقط قدردانی و تشکر از شما بابت اقداماتی که در بهبود حال بیمارانتون و پیشرفت علم هیپنوتیزم داشتید بوده و برای شما و تمام کسانی که کنار کسب درآمد از شغلشون به پیشرفت علم و کاستن از درد انسانها و خدمت به بشریت فکر و عمل و کمک میکنن آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.
    به امید دیدار شما
    ارادتمند دکتر مهدی فرهمند

    • جناب دکتر فرهمند عزیز سلام و عرض ارادت محضر شما.
      ابتداءً عرض خواهی میکنم که پاسخ به سوالات و نظرات ارزشمند مراجعیتن سایت بعلت مشغله های کاری ، زیاد طول میکشد. وپاسخ به بزرگواری حضرتعالی هم بطول انجامید. مجددا پوزش میطلبم و خوشحالم که بضاعت علمی اندکی که دارم مورد قبول و لطف حضرتعالی قرار گرفته است. بنده را شرمنده احسان خود فرمودید امیدوارم که آشنایی با حضرتعالی همانطور که وعده فرموده اید نصیبم گردد.
      موفق باشید.

  2. محمد گفت:

    سلام آقای دکتر من دچار بیماری اریتروفوبیا هستم و آیا میشه با هیپنوتیزم این مشکل و حل کرد لطفا جواب بدید

    • سلام. وقت بخیر.
      اریترو فوبیا که قرمز شدن صورت در حین صحبت کردن با کسی یا جمعی پیش میآید، بخشی از سوشال فوبیا هست که حالات فیزیولوژیک در آن نقش دارد. سوشال فوبیا را بخوبی با هیپنوتیزم میشود درمان کرد با حدود ۸ جلسه. بعد از درمان سوشال فوبیا ، برخی افراد خودبخود اریتروفوبیایشان برطرف میشود ؛ بعضی افراد با هیپنوتیزم پذیری بالا امکان دارد اریترو فوبیایشان با تلقینات اضافه برطرف شود بعضی هم نمیشود. باید درمان را انجام داد تا دستکم ابتدا آن سوشال فوبیا که مختل کننده زندگی فرد هست برطرف شود.
      برای اطلاعات درمان با شماره های ۴۴۲۹۵۵۹۶ و ۴۴۲۹۵۵۹۷ تهران و یا موبایل ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ تماس بگیرید.
      موفق باشید.

  3. نیاز گفت:

    واقعا عالیه ،من می خوام باهتان تماس بگیرم

  4. شب گرد گفت:

    سلام من در نهایت نا امیدی این پیامو میزارم.لکنت زبان زندگی من و تبذیل ب شکنجه کرده.۲۸ سالمه و پسر هستم.لیسانس حسابذاری ام.ولی بی کارم.کمکم کنیذ لطفا.

  5. ابراهیم گفت:

    سلام آقای دکتر حریری

    من در سمینار شما بودم . وقتی شما اون چهار نفر رو باهم هیپنوتیزم کرده بودید می دیدم که برخی افراد در جای خودشان هیپنوتیزم شده بودند می خواستم بدانم چگونه چنین اتفاقی می افتد در حالیکه شما تلقینات را به ان چهار نفر می گفتید چرا بعضی از حاضرین هم هیپنوتیزم شده بودند ؟
    متشکرم

    • سلام جناب آقای ابراهیم.
      افرادی که توانایی هیپنوتیزم پذیری بالایی دارند و قدرت تجسم آنها قوی است میتوانند چنین قابلیتی داشته باشند. دانشجو بودم روزی برای کاری به اداره ای رفتم و در صف آقایی جلو من بود ، متوجه شدم کار او هم شبیه کار من است و کارمند اداره با تلاش زیادی سعی میکرد به او بفهماند که از کدام مدارک کپی بگیرد و چه مبلغی به کدام حسابها واریز کند و امثال آن ؛ بالاخره توانست منظورش را بفهماند. من هم فهمیدم ! نوبت من که رسید یک نقص پرونده پیدا کرد و همین را بهانه کرد که من بروم و او دمی بیاساید ! من هم علاوه بر رفع نقص ، آن کپی ها و واریز وجه ها را انجام دادم و سریع برگشتم . آن آقا هم رسیده بود و آنجا بود . کارمند موصوف وقتی نگاه کرد خیلی ذوق زده شد و با تعجب و تحسین به همان فرد میگفت چه خوب! با وجودیکه من به ایشان توضیح نداده بودم ولی از توضیحات من به شما متوجه شدند که چکار کنند و مرتب مرا تشویق میکرد. آن افراد داخل سالن هم تمایل به هیپنوتیزم شدن داشتند و همان مراحل را پا به پای آن چهار نفر انجام دادند.

  6. طاهری گفت:

    سلام دکتر جان
    من در همایش ذهن برتر حضور داشتم و از بیانات شما بسیار استفاده کردم . وقتی در این سمینار شرکت کردم بطور کلی دیدگاهم نسبت به هیپنوتیزم تغییر کرد و تازه فهمیدم که هیپنوتیزم در درمان بیماریها چقدر می تواند مفید و موثر باشد . واقعاً خسته نباشید . باز هم منتظر حضور شما درهمایش های ذهن برتر هستیم . ممنون .

    • سلام جناب آقای طاهری و از لطف شما ممنونم.
      خوشحالم و خداوند متعال را شاکرم که توانستم اثر خوبی بر افزایش آگاهی مخاطبین بگذارم. حضور بعدی من منوط به درخواست اعضای محترم موسسه ذهن برتر از جناب آقای استاد سیدا و نیز تصمیم ایشان است . ممنونم.

  7. سوزان گفت:

    صدای ناله هایم امروز
    به آسمان میرود ای دوست!
    تو کجایی که مرا رام کنی
    مرا از این خاطره رهایم کنی!

    *******************
    منتظرتان هستیم

  8. Mani T گفت:

    سلامخسته نباشید ، ببخشید مزاحم شدم ممنون میشم راهنماییم کنیدمن ۲۴ سالمه ، و تو این سن مشکلات زیادی دارم ، که قادر نیستم برطرفشون کنمهدف خیلی بزرگی دارم که نمیتونم به هیچ عنوان فراموشش کنم و فقط میخوام به همون هدفم برسممن وقتی دبیرستان بودم درس نمیخوندم ، هیچ هدفی نداشتم ، افسردگی داشتم و بیخیال زندگی بودم ، میخواستم خودکشی کنم که اتفاق بدی افتاد ، فهمیدم یه نشونس که من نباید بمیرم بعدش حس کردم به پزشکی علاقه شدید دارم ، گفتم میخونم و قبول میشم ، اما نشد ، میرفتم سر درس ، ۲ ، ۳ روز میخوندم اما بعدش دیگه نمیخوندم ، هی بهونه های مختلف میاوردم ، میگفتم از شنبه شروع میکنم که روند باشه ، یا مثلاً سر درس بودم میگفتم خب این قسمت رو هم بلدم و نمیخوندم ، کلاً هی فرار میکردم از درس ، وقتی میرفتم کتابخونه دوست داشتم زودتر برگردم برم خونه پای کامپیوتر ، همیشه الویت اولم تفریح بوده ، الان ۵ ساله که پشت کنکورم و حتی تا حالا نشده ۲هفته پشت سر هم بشینم درس بخونم ، چون خیلی تنبلم همش امروز فردا میکنم ، اما به هیچ وجه نمیتونم پزشکی رو فراموش کنم ، چون میدونم که میتونم بهش برسم و هیچ چیزی کم ندارم و واقعاً پزشکی رو دوست دارمهمش عصبی هستم ، هر شب به هدر رفتن عمرم فکر میکنم و عذاب میکشم ، دوست ندارم زندگیم برای تنبلی هدر بره ، دوست دارم زندگیم با برنامه باشه ، دوست دارم وقتی اراده میکنم کاری رو انجام بدم واقعاً انجام بدم بدون کم و کاست و بدون چون و چرا دوست دارم وقتی تصمیمی میگیرم ، واقعاً بهش عمل کنم ، اما تنبلیم میاد سراغم و نمیذارپیش روانشناس هم میرم ، اما واقعاً فکر نمیکنم تنبلیم با این چیزا از بین بره خواهش میکنم راهنماییم کنید ، میشه با هیپنوتیزم درست شد ؟؟ به خدا تو فکرم افتاده که دوباره خودکشی کنم ، خواهش میکنم کمکم کنید ، پای مرگ و زندگی در میونه ممنون

    • سلام مانی عزیز.
      امیدوارم روزی در همین سایت از موفقیتهایی که با هیپنوتیزم بیدار بدست آورده اید بنویسید. تقویت حافظه با هیپنوتیزم و ایجاد انگیزه تحصیلی و رفع اضطراب و خیلی چیزهای دیگر که مانع پیشرفت تحصیلی هستند با هیپنوتیزم قابل بدست آوردن هستند . با تلفن دفتر من ۰۲۱۴۴۶۱۵۲۶۹ و ۰۲۱۴۴۶۱۵۲۷۰ تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.