سخنرانی دکتر حریری در جمع پزشکان ۱۱/۷/۹۲

هیپنوتیزم و پیشگیری از آلزایمر
۱۳۹۲-۰۷-۰۹
مهارتهای زندگی
۱۳۹۲-۰۷-۰۹
Show all

سخنرانی دکتر حریری در جمع پزشکان ۱۱/۷/۹۲

سخنرانی دکتر حریری درجمع پزشکان ۱۱/۷/۹۲

سخنرانی دکتر حریری این سخنرانی  به دعوت مدیریت  آزمایشگاه پارسه با  موضوع “نگاهی به هیپنوتیزم درمانی”در جمع اختصاصی گروه پزشکان  واحد آموزش و پژوهش آزمایشگاه پارسه ، چهاردهمین نشست پزشکان سماپ ۱۴ واقع در فلکه دوم صادقیه  تاریخ پنجشنبه مورخ ۱۱/۷/۹۲ ساعت  ۳ بعد از ظهر برگزار  گردید. در این سخنرانی کیس منحصر به فرد  نجات یافته از معلولیت بوسیله هیپنوتیزم نیز پرزنت  شد .

ابتدا  در این نشست سرکار خانم دکتر بیتا شالبافان در زمینه بیماری فبری ( Fabry disease  ) سخنرانی کردند و ابعاد و احتمال تشخیص اشتباه  این بیماری را  با بیماری MS   مطرح نمودند . سپس سخنرانی دکتر حریری با عنوان “نگاهی به هیپنوتیزم درمانی “برگزار شد . دکتر حریری در این سخنرانی با بیان این نظریه که هیپنوتیزم یک هوشیاری متمرکز است که گاه با تجسم ذهنی و تصویری همراه است اشاره کردند . همچنین ایشان افزودند  کسانیکه مودالیته ذهنی آنها بیشتر به سمت سمعی و یا لمسی گرایش دارد و در این مودالیته قویترند میتوان آنها را با این توانائیهای ذهنی و خدادادی هیپنوتیزم نمود و الزامی به وجود تجسم ذهنی و تصویر سازی ذهنی نیست هر چند که شاید در طول درمان مودالیته بصری آنها هم تقویت شود . ایشان در ادامه با اشاره به روز جهانی آلزایمر و همچنین ماه اطلاع رسانی در مورد دمانس و بیماری آلزایمر ( ۱۵ شهریور – ۱۵ مهر ماه ) با اشاره به سخنرانی خود در انجمن آلزایمر به طرح نظریه جدید “کاربرد هیپنوتیزم در پیشگیری از آلزایمر”  پرداختند . شایان ذکر است که تاکنون در هیچیک از کتب هیپنوتیزمی هنوز به امکان کاربرد و نقش هیپنوتیزم در پیشگیری از بیماری آلزایمر اشاره ای نشده است . در ادامه سخنرانی دکتر حریری کیس نجات یافته از معلولیت با هیپنوتیزم ( آقای یوسف الف ) با نمایش اسلاید مجدداً  پرزنت شد و مورد بحث و بررسی در نزد پزشکان حاضر قرار گرفت . در این جلسه یک کیس دیگر که با هیپنوتیزم بهبودی نسبی و موثری یافته بود بصورت اختصاصی و برای اولین بار فقط برای جمع حاضر مطرح شد و اعلام گردید جزئیات مورد یاد شده  در آینده و در موقعیت مناسب مطرح خواهد شد.

متن کامل سخنرانی به آدرس نگاهی به هیپنوتیزم درمانی : https://hypnotismbidaar.com/?p=4271

دکتر حریری ، پزشک و هیپنوتراپیست ( هیپنوتیزم درمان گر )  هیپنوتیزم بیدار بالینی ایران

6 دیدگاه ها

  1. فاطمه گفت:

    سلام

    آقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم ..آیا تا حالا شده که با هیپنوتیزم علایم بیماری بدتر بشه ؟ این خیلی ذهنمو در گیر کرده و میترسم

    متشکرم

  2. مریم ماهشهری گفت:

    سلام آقای دکتر حریری من چندسوال ازشما داشتم۱-من حدودچهارسال است که یک وقایع را درذهنم نگهداشتم که حاکی است ازاتفاقی که دریک فیلم ترسناک افتاده وچندین سال است این اتفاقات درذهنم مانده وآزارم میدهدالبته ازاینکه درذهنم مانده آزارم میدهد نه ازاتفاقات آن فیلم وهمش به خودم میگویم چرا من آیا با هیپنوتیزم این اضطراب وخاطره تلخ ازبین میرود.۲-آقای دکتر حریری مگرهیپنوتیزم مختص روانپزشکان وروانشناسان نیست شما که پزشک عمومی هستید.۳-چراازسخنرانیهای شما فیلمی موجودنیست تا ما ازسخنرانیهای شمابهره ببریم.خواهش میکنم زودجواب بدین.

    • سلام خانم مریم ماهشهری.
      بله با هیپنوتیزم اضطراب و آزار آن خاطره از بین میرود. به پاراگراف اول صفحه “رفع آزار خاطرات بد” مراجعه فرمایید. خیر استفاده از هیپنوتیزم در درمان مختص روانپزشکان و روانشناسان نیست و من نمیدانم چه کسی چنین پیش فرض اشتباهی را در ذهن شما ایجاد کرده است و آیا از روی اطلاعات کم خودش به شما چنین القایی کرده است یا غرضی داشته است. اصولا هر کادر درمانی مثل دندانپزشکان یا فیزیوتراپیست ها یا متخصص زنان و زایمان میتوانند “در حیطه درمانی خود” به شرط آموزش معتبر از این ابزار استفاده کنند. اتفاقا پزشکان عمومی که مختص درمان “عموم” بیماریها هستند کارآمدترین قشر درمانی برای استفاده از هیپنوتیزم برای درمان هستند و این موضوع چندین بار به صراحت در سخنان دکتر شریفی ریاست محترم انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران که خودشان روانپزشک هستند آمده است و در اینترنت هم هست. در مورد سوال آخر؛ سخنرانی ها طولانی و تخصصی است و نیاز نبوده در سطح همگانی طرح شود. موفق باشید.

  3. مهدی قائمی گفت:

    با سلام و ادای احترام

    من ۲۷سال سن دارم به دلیل یک سری اشتباهات در گذشته در سالهای اولیه کارم شکست های زیادی را متحمل شده ام با اینکه همیشه امید داشته ام ولی همیشه ترس از این داشته ام سرم در معاملات کلاه برود با اینکه بسار خلاق هستم ولی پیشرفتم کند است آیا هیبنوتیزم و مرکز شما می توانم تفکرات و باورهای های گذشته مرا اصلاح کند و باورهای ثروت در ذهن من ایجاد کند .؟

    همچنین من در حال گذارندن دوره های تخصصی فروش هستم می خواهم مطالبی و تکنیکهایی که که یاد می گیرم مثل جدول ضرب در درون من و ضمیر ناخودآگاه من نهادینه شود تا در هنگام عمل خود به خود آن را انجام دهم آیا مرکز شما در این زمینه می تواند به من کمک کند ؟

    • سلام آقای مهدی قائمی.
      من از عبارت ” ایجاد باور ثروت در ذهن ” استنباط میکنم شما به مبحث قانون جذب اشاره کرده اید که میگوید اگر خواسته خود را با جرئیات تمام ببینید که به آن رسیده اید ، ‌به آن خواهید رسید؛‌ اگر منظورتان این است که به این مرحله برسید ،‌ بله با هیپنوتیزم میتوانید این جزئیات را در خلسه های هیپنوتیزمی ببینید و آن وضع را کاملا احساس کنید ،‌ حالا اینکه آن قانون تا چه حد برای شما کار خواهد کرد و شما تا چه اندازه به آن اعتقاد دارید بحث دیگری است. در مورد “جدول ضرب ” اطلاع داشته باشید که “تمرین ذهنی” کارهای عملی و مهارتها، در انجام صحیح و سریع آنها موثر است و در این زمینه تکنیکهایی را دارم. که صد البته هر چه بیشتر تمرین کنید بهتر نتیجه میگیرید. همچنین تمرین ذهنی خیلی سریعتر از تمرین عملی انجام میشود و وقت بسیار کمتری میگیرد. موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.