آموزش خود هیپنوتیزم
۱۳۹۱-۱۰-۱۳
سرفصلهای پیشرفت تحصیلی
۱۳۹۱-۱۰-۱۳
Show all

سخنان مدیر سایت

اراده و راههای تقویت اراده ، هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریر

سخنان مدیر سایت

سخنان دکتر حریری ، مدیر سایت دکتر حریری، مدیر سایت می گوید : همه رفتار انسانها  الزاماً بر پایه ی تصمیمات و تفکرات هوشیارانه انجام نمی پذیرد و حل همه ی مسئله ها نیز لزوماً در هوشیاری صورت نمی گیرند . ” ناخودآگاه ” در دسترس آگاهی هوشیار نیست و برای دست یابی به آن ، باید از تکنیک های ویژه ای استفاده کرد . همچنین مدیر سایت می گویند : در حال حاضر، کوتاه ترین و شاید بهترین راه برای دست یابی به ناخود آگاه ، هیپنوتیزم است. زمانی که فردی در حالت هیپنوتیزمی قرار می گیرد، مسیر یک طرفه ناخود آگاه – خودآگاه ، دو طرفه می شود . یعنی از یک سو افکار، هیجانات و خاطرات از ناخود آگاه به سطح آگاهی هوشیار می آیند ومی توان روان کاوی هیپنوتیزمی انجام داد و بدین وسیله  می توان ریشه ی بسیاری از مشکلات روان شناختی و اختلالات روان تنی را جست جو و پیدا کرد، از سوی دیگر می توان با استفاده از تکنیک های موثر هیپنوتیزمی و با نفوذ به ناخود آگاه ، تاثیری قدرتمند و پایدار بر اعماق ذهن گذاشت و بسیاری از این اختلالات را درمان کرد اما بدلیل وجود اطلاعات ضد و نقیض در مورد هیپنوتیزم و بعضی از نظرات متعصبانه خرافی و همچنین وجود مخالفتهای غیر علمی  با هیپنوتیزم ،علم هیپنوتیزم به شدت مظلوم واقع گردیده است . مدیر سایت ، دکتر حریری اضافه می کنند که علم  هیپنوتیزم جذابیتها و عجایب فراوان داشته و در درمان بسیاری از بیماریها و مهمتر از آن در ارتقا و کیفیت زندگی روزمره و تقویت توانائیهای فردی ، تاثیرات شگرف داشته و دارد . پژوهش های متعدد نشان داده اند که ما اغلب اوقات شبانه روز را در حالت هیپنوتیزم خود بخودی قرار داریم . در این وضعیت افکار ناراحت کننده ، خود گوئی های منفی و هیجانات ناخوشایند ، ذهن و جسم را به سمت بیماری سوق می دهند و افکار و هیجانات مثبت ، ذهن را برای گام برداشتن در جهت موفقیت و شادمانی  هدایت می کنند . به همین دلیل با بکار گیری صحیح هیپنوتراپی و کسب مهارت خود هیپنوتیزم ، زیر نظر یک هیپنوتراپیست ماهر و با تجربه ، می توان تلقینات منفی را با تلقینات مثبت جایگزین کرد .

از این رو در سایت هیپنوتیزم بیدار دکتر حریری ، مدیر سایت سعی دارند   تا با روشهای علمی و مستدل، این علم را آنگونه که هست  به جامعه علمی و علاقه مندان آن معرفی کنند . سعی میکنند اطلاعات را بروز خدمتتان ارائه نموده و  به سوالاتتان پاسخ دهند . حداقل پاداشی که از این کار نصیب وی خواهد شد یافتن دوستان بسیاری است که با ذهن پویا و مشتاقشان می خواهند آینده این مرز و بوم را در دست بگیرند . داشتن جسمی  تندرست و فکر و روحی سالم با اعتماد به نفس قوی و خلاقیتی کارا،  لازمه تحول یافتن و پیش رفتن است . اگر مطالبی که به شما ارائه میدهند باعث شود حتی تعداد معدودی از شما از اضطراب ،استرس ،  فوبیاها ( ترسها ) ، افسردگی ، پرخاشگری ، وسواس ، فشار خون عصبی ،  طپش قلب عصبی ،  سندرم روده تحریک پذیر، لکنت زبان ، حملات پانیک ( هراس ) ، سردردهای تنشی و میگرن،  پیشرفت آلزایمر ، بی خوابی ها ( اختلالات خواب ) ،  آزار خاطرات بد ،  احساسات ناخوشایند، ناخن جویدن و مو کندن، سیگار و قلیان کشیدن ، تشویش ، چاقی و لاغری ، بیماریهای روان تنی و سردرگمی رهایی یابید ، فکر می کنند آرزوی وی برآورده شده است  و خدمتی را که می خواهند پیشکش جامعه علمی نمایند  را به انجام رسانده اند  .

گاهی پیش آمده کسانی که با اشتیاق فراوان به آموختن “ریلکسیشن”  و” خود هیپنوتیزم” مبادرت ورزیده اند بعد از مدتی از کارایی آن نتوانسته اند استفاده کنند و لذا آنرا به کناری گذاشته اند ، برخی هم از ابتدا آنقدر در پیچ و خم فراگیری روش تکنیکهای آن دقت به خرج داده اند که موارد مصرف آنرا کاملا به حاشیه ذهن خود رانده اند به طوری که در حال حاضر برایشان هیچگونه کاربردی ندارد، اما میتوان با قدری تلاش و مطالعه از برکات و فوائد آن نهایت استفاده  را برد .

امیدواریم در این راه یاورتان باشیم.

75 دیدگاه ها

  1. مریم گفت:

    مدت یکسال هست پرش عضلان چشم و صورت دارم رفتم دکتر میگن تیک عصبی هست آیا با هیپنوتیزم میشه درمان کرد ؟

  2. اهورا گفت:

    سلام آقای دکتر حریری ! آقای دکتر متاسفانه من گاهی به دلیل بعضی از فشار های اجتماعی و خانوادگی و گاهی کمبود اعتماد به نفس به خوردن الکل روی میارم – و زمانی که الکل مصرف میکنم احساس میکنم شجاعتر/ رکتر / جذابتر / و متمرکز میشوم و واقعا هم اینطور هست . من حالت های بد مستی ندارم فقط احساس آزادی از یک خودخواری و قضاوت دیگران راجه به بهخودم میکنم . آیا هیبنوتیزم میتواند اون اراده و اعتماد به نفس و رضایتیرو که از خودم دارم در اثر الکل رو به من بصورت بایدار بده تا از مصرف هفته ای یک بار اون دست بردارم – مشکلات من محدودیت های خانوادگی – خجالت . عدم توانایی صحبت در جمع و اراده و محکم بودن است و اصولا فردی هستم که میدونم که تواناییشو دارم و فردی مهربان هم هستم 🙂 . ۲۴ سال دارم .

  3. ر- گفت:

    سلام . آقای دکتر من وسواس شستشوی بسیار شدید دارم و زندگیم دارد از هم می پاشد. آیا با هیپنوتیزم بیماری من قابل درمان است؟ ۳۲ ساله هستم و مشاوره هم رفتم اما جواب نگرفتم. تورو خدا اگه میشه با هیپنوتیزم درمان بشم بهم اطلاع بدید. خیلی شرایط بدی دارم.

  4. Soroush گفت:

    با سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما
    استاد عزیز من مدتی است درباره هیپنوتیزم در اینترنت درحال تحقیق هستم مطالب زیادی رو مطالعه کردم راجع به خودهیپنوتیزم هم همینطور بعد از مدتی شروع به تمرین کردم من این کار رو در هنگام خواب شبانه ام انجام میدم بعد از انجام ریلکس و شل کردن اعضای بدنم کم کم به خواب عمیقی فرو میرم و دیگه تا صبح بیدار نمیشم می خوام بدونم چه کنم که به این خواب عمیق فرو نرم تا تمرینم و کامل کنم و به مرحله عمیقی از هیپنوتیزم برسم ممنون میشم راهنماییم کنید .

  5. حمید رضا گفت:

    سلام
    من ۲۵ سالمه ۵ سال قرص ضد افسردگی میخوردم و تاثیری چندانی روی من نداشت.الان خیلی اضطراب دارم و این اظطراب مزمن شده و کمی هم وسواس دارم.خیلی سر در گم هستم ااعتماد به نفسم خیلی پایینه نمیدونم باید چه کار کنم.کمی هم لکنت زبان دارم.آیا من درمان میشوم؟

  6. فاطمه گفت:

    با سلام اولین بار است کهوارد سایتتان میشوم و خیلی از این بابت خوشحالم که توانستم سایت شما را پیدا کنم .خانم ۲۸ساله هستم و ۴سال است که ازدواج کردم. و بعضی از رفتارهای همسرم غیر قابل تحمل است.
    همسرم خیلی سرد مزاج است بقدری که ما شده یک ماه هم رابطه زناشویی نداشتیم و من از این بابت بشدت رنج میبرم.
    خیلی هم دروغ میگوید .
    توان گفتن کلمه نه را هم برای اطرافیان به غیر از من ندارد.
    سیگاری است و خیلی ناراحتم
    ایا با هیپنوتیزم حل خواهد شد.و لطفا اگر ممکن شرایط هیپنوتیزم را به ایمیلم بفرستین
    و من در مشهد سکونت دارم.
    ممنون

  7. محيا گفت:

    سلام آقاى دکتر,خوب هستین؟ببخشىید من متنم رو در ۲ قسمت مینویسم چون نمیدونم چرا وقتى حجم مطلبم کمى زیادتر که مى شه قسمت ثبت نظر رو کم مى کنم!!آقاى دکتر,من همون دانشجوى پزشکى هستم که ۲ هفته پیش در مورد به دست آوردن رتبه ى بالا در پرانترنى و تخصص پرسیدم و شما بسیار با حوصله پاسخ دادید.اما این دفعه به خاطر مامانم مزاحمتون شدم,مامان من خانمى ۵۳ ساله, داروساز و ساکن مشهد هست,حدود چندین ساله که از آرتروز زانو,مچ دست و تنگى مجرا رنج مى بره.براى زانو پیش بهترین دکترهاى همین مشهد رفتیم اما گفتن سن شما واسه تعویض مفصل زانو زوده,و در حال حاضر تحت نظر دکتر قاسمى متخصص طب فیزیکى در تهران هستن اما هنوز نتیجه مطلوب رو نگرفتن,از طرفى به خاطر تنگى مجرا,دچارفرکوئنسى ناکچورى شده که با وضعیت زانو هاش شرایطو سخت کرده,قبلا من باور نداشتم که بشه با هیپنوتیزم آرتروز رو درمان کردولى وقتى کیس شگفت انگیزتون رو دیدم که به نظرم معجزه بود.امیدوار شدم که شاید این معجزه هم در مورد مادر من اتفاق بیفته,آقاى دکتر نظر شما چیست؟آیا تا حالا موردى مشابه این داشتید؟یا مقاله اى در این زمینه نخوندید؟مثلا با تلقین تکثیر سلول هاى بنیادى و تولید غضروف.البته جسارت نباشه آقاى دکتر من فقط ایدمو گفتم,بى صبرانه منتظر پاسخ شما هستم,مرسی .

    • سلام محیای عزیز.
      متاسفانه تاکنون از هیپنوتیزم در این موارد استفاده نشده است . آن مورد یک “مشابهت معکوس” با یکی از کاربردهای هیپنوتیزم سنتی داشت که من از آن طریق عمل کردم . این نظری که شما داده اید اتفاقا گاهی از قبل فکر مرا هم مشغول کرده است ، اماهنوز نتوانسته ام خودم را متقاعد کنم که در این مسیر حرکتی کنم . موفق باشید .

  8. محيا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    آقاى دکتر من دخترى ۲۳ ساله هستم و سال ۵ پزشکى هستم,من در جریان فواید خودهیپنوتیزم هستم و به آن ها اعتقاد کامل دارم اما بیشترین انگیزه ى من شرطى سازى و به یاد آوردن مطالب در جلسه ى امتحان است,مخصوصا پرانترنى و تخصص.این مطلب را در کتاب ها خواندم ولى مى خواستم ببینم این مسئله عملى میشود؟من مىتوانم سر امتحان خودهیپنوتیزم کنم و تمام مطالب را به یاد آورم؟با تشکر

    • سلام محیا ی عزیز.
      بله می شود . همین الان دانش آموزی دارم که معدلش ۷ بود با چند جلسه الان اجتماعی ۲۰ ، کوییز میان دوره فیزیک ۵/۳ از ۵ دینی ۸ از ۱۰ و یک درس دیگر که الآن پرونده اش دستم نیست و هنوز درمانش ادامه دارد . میتوانید برای تعیین وقت با مدیر دفتر من خانم صادقی ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ تماس بگیرید. خداوند یاورتان باد .خداوند یاورتان باد .

  9. سارا گفت:

    باسلام وخسته نباشید
    همسر من خیلی ترسو ، ناخن هایش را مدام میخورد ، به هنگام صحبت با تلفن تند تند و ناقص حرف میزند، یه حرف را چندین بار تکرار میکنه .اعصاب منو ریخته به هم منم افسردگی دارم میگیرم از دستش!!
    رفتارهای بچه گانه ای دارد به طوری که الان ۲۹سالشه ولی هرکی باهاش حرف میزنه انگار با یه کودک ۱۵ساله هم صحبت شده ، خیلی ساده
    آیا با روش های درمانی شما خوب میشود یا نه !!!

    • سلام سارا ی عزیز.
      عجب ترکیب جالبی برای نام ایمیل خود انتخاب کرده اید ! مدتی کلید کردم که بتوانم تلفظش کنم ! مرا به یاد یک مراجعه کننده اینچنینی شبیه ایشان می اندازید که در بهمن و اسفند ۹۲ مراجعه میکرد، حدود ۶ جلسه درمانش طول کشید. در درمان او روش و تلقینات بخصوصی را ابداع کردم. جلسه چهارم یا پنجم بود که خیلی از بهبودی و پیشرفت خودش تعجب زده بود و میپرسید واقعا هیپنوتیزم در من چه اثری گذاشته است که اینقدر تغییر کرده ام ؟! و برایش جالب بود و جلسه آخر را با یک جعبه بزرگ شیرینی ! آمد . بنظرم همسر شما هم میشود به او کمک زیادی کرد . خداوند یاورتان باد .

  10. محمد گفت:

    خدا خیرتان بده آقای دکتر.خواهش میکنم علم هیپنوتراپی را در تمامی شهرهای ایران بصورت گسترده گسترش دهید.این علم یکی از نعمت های بزرگ خداوند مهربان هست. برداشت من اینه که بسیاری از بیماری ها رو میشه بدون دارو درمان کرد و درمانش هم پاپدار و دائمی باشه.خدا شما و همکارانتون رو حفظتون کنه.

  11. shohreh گفت:

    salam doktor
    man 1 dokhtar24 sale hastam ke kasi ke doostesh dashtam velam karde 1mah gozashte ama khateratesh badjoor azaram mide
    aslan halamo degar goon mikone
    ba hipnotizm mishe be aramesh beresam ya oon khaterat pak shan??

  12. elnaz hosseini گفت:

    Slm dustam bimarie vas vas dare va az ghorse
    فلووکسامین be modate 1 sale estefade mikone ama khub nashode…hamishe
    esteres dare va hata moghee tamas ba yek nafar vas vas dare k bimari gerefte…mishe lotfan ye rahe hal be man begid vase darman

  13. سعید گفت:

    سلام استاد عزیز
    من همسرم ۴ ماهه باردار است و دچار بیماری پانیک است . اضطراب شدید دارد و ترس بسیار . آیا هیپنوتیزم برای بارداری ضرری ندارد ؟ آیا با توجه به داشتن بیماری پانیک مشکلاتی برای فرزندم ایجاد نمی کند ؟ممنون میشم هرچه زودتر جواب بدهید تا بتوانم جهت درمان نزد شما بیاییم .

  14. نیما صالحی گفت:

    من و تو
    منى که من از خود ساخته ام، آمال من است. تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.
    لیاقت انسان ها کیفیت زندگى را تعیین می کند، نه آرزوهایشان. و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می خواهى.
    و تو هم می توانى انتخاب کنى که من را می خواهى یا نه. ولى نمی توانى انتخاب کنى که از من چه می خواهى.
    می توانى دوستم داشته باشى، همین گونه که هستم و من هم.
    می توانى از من متنفر باشى بى هیچ دلیلى و من هم. چرا که ما هر دو انسانیم.
    این جهان مملو از انسان هاست، پس این جهان می تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد.
    و نمی توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم.
    قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است.
    دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می ستایند.
    حسودان از من متنفرند، ولى باز می ستایند.
    دشمنانم کمر به نابودیم بسته اند و همچنان می ستایندم.
    چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت، نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى. من قابل ستایشم و تو هم.
    یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد، به خاطر بیاورى که آن هایى که هر روز می بینى و مراوده می کنى، همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت، اما همگى جایزالخطا.
    نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسان ها را از پشت نقاب هاى متفاوتشان شناختى و یادت باشد که این ها رموز بهتر زیستن هستند.
    مهاتما گاندی

  15. محمد عزیزیان گفت:

    سلام
    سرشار از مرگ و یاس هستم چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. مهرناز گفت:

    سلام آقای دکتر حریری
    پسر ۱۲ ساله ای دارم که یک مدت چشمش تیک داشت با مراجعه به روانپزشک و درمان داروئی فلوکستین و هالوپریدول تا مدتی حالش خوب بود و فقط تعریق بسیاری داشت که داروهای او راقطع کردیم در حال حاضر تیک پسرم به ناحیه دیگری از صورتش انتقال پیدا کرده است و خیلی زود عصبی می شود لطفاً مرا راهنمائی فرمائید . از سایت خوبتون و وقتی رو که برای مردم میگذارید تشکر میکنم.

    • سلام مهرناز خانم
      طبق شرح حالی که گفته اید بنظر می رسد کودک شما دچار تیک حرکتی است اینگونه تیکها با افزایش سن خود بخود برطرف می شوندو بهترین درمان نادیده گرفتن آنهاتوسط اطرافیان است اما اگر شدت تیک بگونه ای است که در اجتماع برای فرد سرخوردگی به وجود می آورد می توانید از درمان داروئی استفاده کند . عوارض درمان داروئی امکان عود تیک بعد از قطع درمان است . روش دیگر استفاده از هیپنوتیزم درمانی یا همان هیپنوتراپی است که عوارض داروها را نداشته و شانس عود مجدد آنرا به جهت آموزش خود هیپنوتیزم و کنترل بیماری از بین می برد . موفق باشید .

  17. رویا گفت:

    سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر
    من شهرستان زندگی میکنم به همین دلیل به شما دسترسی ندارم میخواستم بدونم برای این بیماری درمان قطعی وجود داره چون من خودم یک سال درگیر این بیماری هستم که تو این مدت زیر نظر پزشکم دارو مصرف میکردم ولی الان نزدیک به۲ماه که داروهامو قطع کردم تا این که امروز به خاطر ی استرس بی ارزش دچاره این حمله شدم من تو این مدت خیلی خوب شده بودم ولی با حمله ای که امروز داشتم دوباره همه چیز خراب شد من باید چیکار کنم؟ دوباره باید دارو مصرف کنم؟آیا باروش هیبنوتیزم این بیماری به طور کامل درمان میشه؟؟به شدت دارم عذاب میکشم….

  18. رویا گفت:

    سلام آقای دکتر ببخشید که مجددا مزاحمتون شدم ،یادم رفت اسم بیماریمو بهتون بگم،من یک سال که دچار حملات پانیک میشم…منتظر جوابتون هستم ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید من خیلی عذاب میکشم

  19. صادق گفت:

    با سلام جناب دکتر
    من جوانی ۲۴ ساله هستم که توانایی های ذهنی زیادی چه در زمینه درسی و چه
    خلاقیت دارم اما نمیدونم چرا هیچ وقت،هیچ چیزی منو واسه انجام عملی تحریک
    نمیکنه! واقعا” از این که میبینم این طور دارم آینده خودمو از بین میبرم
    ناراحت میشم اما
    خیلی وقته که همیشه ودر همه حال به خودم میگم که دیگه بسه و تصمیم میگیرم
    که کاری رو انجام بدم اما تا حالا نتونستم جوابی بگیرم،
    الان نزدیک به ۹ساله که هنوز نتونستم مدرک کاردانیم رو بگیرم ونه بخاطر
    اینکه کند ذهن باشم،نه!فقط وفقط بی خیالیمه که باعث این اشتباهات شده.
    در حال حاضر چندمین بار هست که دانشگاه ملی قبول میشم و به دانشگاه
    میرم اما تا حالا بیشتر از ۴۰ واحد نتونستم بگذرونم
    آقای دکتر خواهش میکنم بگید که آیا میتونید با هیپنوتیزم این مشکلات من رو حل کنید؟
    من میخوام که بتونم با خیاله راحت هر تصمیمی رو که میگیرم با تمام توان
    وتمرکزم انجامش بدم
    آیا میتونید به من کمک کنید؟
    به چند جلسه نیاز دارم وهزینه درمان چقدر هست جناب دکتر؟

    بی صبرانه منتظر مساعدت شما هستم

    خیلی ممنون و سپاسگزارم جناب دکتر

  20. سعید گفت:

    باسلام وعرض خسته نباشید
    -باتوجه به اینکه من اکثربیماریهایی را که درسایت شما به ان اشاره شده ازجمله : اضطراب شدید – وسواس فکری وعملی
    . عدم اعتماد به نفس – خودارضایی – خجالت و…….. را مبتلا می باشم

    ایا درمان باهیپنوتیزم خطرات وعوارض بعدی درپی ندارد؟
    با تشکر فراوان

    • سلام سعید جان .
      از اینکه پاسخها بعلت مشغله کاری طول میکشد عذر میخواهم. تنها کتاب مرجع روانپزشکی که نامش ” کاپلان – سادوک ” است و کتاب متن درسی روانپزشکی است و تمام روانپزشکان و روانشناسان دنیا از روی آن کتاب فارغ اتحصیل میشوند ؛ به صراحت درج کرده است که انجمن پزشکان آمریکا و انجمن روانپزشکان آمریکا در سال ۱۹۸۵ ( یقینا پس از تحقیقات بسیار ) موثر بودن و بی خطر بودن هیپنوتیزم را تایید کردند و آموزش هیپنوتیزم را در دانشگاهها(ی پزشکی ) توصیه نموده اند .سایر جزییات را تلفنی از خانم صادقی مدیر دفتر من سوال بفرمایید. موفق باشیبد .

  21. سودابه گفت:

    سلام .آقای دکتر من دختری ۲۶ساله هستم الان حدود ۴سالی میشه که به حملات اضطرابی پانیک مبتلا شدم باور بفرمایید دیگه واقعا خسته شدم از این وضعیت.خاهش میکنم اگه میشه کمکم کنید.امسالم دارم برای دکترا میخونم دوس دارم زودتر از این شرایط بد روحی که دارم نجات پیدا کنم چون با این وضعیت نمیتونم ادامه بدم.

    • سلام سودابه خانم
      همانطور که برای دیگر دوستان نیز گفتهام بیماری پانیک یک بیماری اضطرابی است که با ۸ جلسه هیپنوتیزم درمانی ( هیپنوتراپی )قابل درمان است . با انم صادقی با شماره همراه ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ تماس بگیرید تا توضیحات لازم برای شما داده شود . موفق باشید .

  22. صبا گفت:

    با سلام،من یک سوالی داشتم اگه راهنماییم کنید خیلی ممنون میشممن اهل تبریزم و میخوام هیپنوتیزم رو کامل یاد بگیرم میخواستم از شما بپرسم که من چطور میتونم تو کلاساش شرکت کنم؟

  23. صدیق زاده گفت:

    سلام
    احتراما علاقمند هستم که به حافظه ناخودآگاه خودم از طریق هیپنوتیزم دست پیدا کنم
    و بتوانم اطلاعاتی از زندگی گذشته خودم بدست بیارم
    لطفاراهنمایی فرمائید
    متشکرم

    • سلام آقا / خانم صدیق زاده
      بهترین راه ارتباط با ضمیر ناخودآگاه هیپنوتیزم است . شما می توانید با سه جلسه آموزش خود هیپنوتیزم را فرا بگیرید و در ادامه به مقصود خود که ارتباط با ناخود آگاه است نائل شوید . موفق باشید .

  24. پانی 65 گفت:

    سلام .آقای دکتر من دختری ۲۶ساله هستم الان حدود ۴سالی میشه که به حملات اضطرابی پانیک مبتلا شدم باور بفرمایید دیگه واقعا خسته شدم از این وضعیت.خاهش میکنم اگه میشه کمکم کنید.امسالم دارم برای دکترا میخونم دوس دارم زودتر از این شرایط بد روحی که دارم نجات پیدا کنم چون با این وضعیت نمیتونم ادامه بدم.

  25. مرضیه گفت:

    دکتر حریری گرامی سلام از طریق سایت با شما وروش درمانتان اشنا شدم . در وضعیت بسیار بدی بسر میبرم. زنی ۴۴ ساله ام کارمند ومادر پسری ۲۰ ساله . ۱۵ سال است که سابقه افسردگی دارم که مدتها تحت معالجه بودم و وقتی کاملا بهبود پیدا نکردم از یکسال قبل درمان را رها کردم. الان وضع بسیار بدی دارم با همکاران ومردم کوچه وبازار دعوا دارم بد برخورد میکنم پرخاشگر تحریک پذیر عصبانی و.. هستم. از شما تقاضای کمک دارم ایا هیپنوتیزم درمانی میتواند بمن کمک کند تا خوب شوم. در حالیکه ۱۵ سال مصرف دارو بطور مقطعی مرا معالجه نمود. با تشکر

  26. ناشناس گفت:

    با سلام خدمت آقای دکتر حریری.مطلبی را که تحت عنوان “جریان آقای ب…” در سایت خود درج نموده بودید خواندم.فردی را میشناسم که دقیقا همین مشکل آقای ب را دارد.از میزان نتیجه ای که در مقابل میزان درس خواندنش میگیرد بهیچوجه راضی نیست.از سوی دیگر این فرد که دانشجوی مهندسی نیز هست قصد شرکت در امتحانات ورودی دوره فوق لیسانس را دارد.ناگفته نگذارم که این شخص درسخوان هم هست .با توجه به ماهیت دروس مهندسی که مبتنی بر درک وتحلیل ومحاسبه و خلاقیت و عملیات ریاضی و نیز استفاده از فرمولهای به خاطر سپردنی هست آیا این امکان وجود دارد که شما با تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه این فرد این امکان را برایش فراهم کنید که از مطالعات خود نتایج بمراتب بیشتری بگیرد؟و بتواند با همین میزان مطالعه(البته با کیفیت بهتر) با نمرات خوب از آزمون فوق لیسانس قبول شود؟بتواند دروس مربوط به خودرا بهتر و سریعتر درک کرده و مطالب را برای حل انواع مسائل تعمیم دهد؟اگر لطف نموده و ضمن پاسخ به این سوالات مرا از راهنماییهای ارزنده خود بهره مند سازید سپاسگذار خواهم بود.

  27. علي گفت:

    سلام آقای دکتر
    وقت بخیر . من یک آقای ۳۷ ساله هستم مدت زیادیه دچار اضطراب و وسواس شدم . آیا این مشکل با هیپنوتیزم قابل درمانه ؟ چقدر طول میکشه ؟ تضمینیه یعنی دوباره به حالت اول بر نمیگردم ؟ ممنون

    • سلام علی آقا.
      با حدود ۱۰ جلسه بهبودی پیدا میکنید . البته هیپنوتیزم مانند هر درمان دیگری دو وجهه دارد : درمانگر و درمانجو. هر چه تمریناتی را که میدهم بهتر انجام دهید بیشتر موثر است که البته این تمرینات مثل اینکه بروید و کار وسواسی را انجام ندهید یا برخلافش را انجام دهید ، نیست . و در ضمن خود هیپنوتیزم را هم به شما آموزش میدهم که تاثیرات درمانی پایدار بماند. موفق باشید.

  28. شکوفه گفت:

    سلام دکتر حریری و استاد محترم
    دختر من شیطنت های زیاد و پر خطری را انجام می دهد با اینکه هوش خوبی دارد اما به حرفهای من گوش نمی دهد مثلا وقتی از او می خوام چیزی را به من بدهدبرای رفتن و آوردن آن چیز مورد نظر حواسش پرت می شود و کار دیگری انجام می دهد او ۶سال چهار ماه دارد . آیا با هیپنوتیزم درمان می شود ؟ خیلی نگران هستم و نمی دانم او بیمار است یا خیر؟ ممنون می شوم راهنمائی کنید.

  29. سرور گفت:

    با سلام خدمت دکتر حریری
    آقای دکتر من ۲۸ سالمه اخیراً در خواب احساس میکنم از جای بلندی سقوط میکنم و با هراس از خواب بیدار می شوم . آیا این مشکل کابوس است ؟ آیا هیپنوتیزم می تواند تاثیری داشته باشد . ممنون از اینکه جواب می دهید .

  30. علی گفت:

    سلام اقای دکتر .بنده ۳۷ سالمه و مدت زیادیه دچار اضطراب و وسواس هستم میخواستم ببینم آیا راهکار شما برای درمان چیه و اینکه چه مدت طول میکشه؟ و چقدر هزینه دارد؟.ممنون

    • سلام علی جان
      هیپنوتیزم شاهکارش ایجاد آرامش است و از آنجائی که اضطراب و استرس با آرامش در یک جا جمع نمی گردد لذا بهترین روش کنترل اضطراب و استرس ایجاد آرامش است . هانگونه که می دانید اضطراب ام الامراض است و بیماریهای زیادی در اثر باقی ماندن در اضطراب و استرس بوجود و یا پیشرفت میکند . در مان اضطراب و استرس ساده با حدود ۵ تا ۶ جلسه هیپنوتراپی ( هیپنوتیزم درمانی ) قابل درمان است . استاندارد فاصله بین جلسات هیپنوتیزم درمانی ۵ تا ۱۲ روز است و برای آگاهی از تعرفه ها لطفاً با خانم صادقی با شماره ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ تماس بگیرید . موفق باشید .

  31. ساناز گفت:

    سلام آقای دکتر حریری
    قبل از هر چیز خواستم از سایت بسیار خوبتان و از همه بیشتر از خود شما که وقت میگذارید و جواب مردم رو متعهدانه می دهید تشکر و قدر دانی کنم . آقای دکتر من ۱۷ سال دارم و حدود ۱۵ کیلو اضافه وزن دارم . تصمیم گرفتم این اضافه وزن را با خوردن قرصهای لاغری و رژیم غذائی و ورزش کم کنم نظر شما در این باره چیست ؟

  32. فريبا گفت:

    آقای دکتر سلام
    من حدود ۵ کیلو اضافه وزن دارم و ۲۸ ساله هستم آیا باید با رژیم غذائی به وزن متعادل برسم ؟ ممنون از راهنمائیتان .

  33. شهناز گفت:

    با سلام آقا ی دکتر فردی که چندسال پیش مورد تجاوز قرار گرفته و بعد از گذشت ۵سال نمی تواند ان اتفاق را فراموش کند باید چه کار کند؟افکار مزاحم در این زمینه امکان ادامه زندگی را به این فرد نمی دهد ایا هیپنوتیزم کمک کننده است؟

  34. مهر سا گفت:

    سلام استاد گرانقدر جناب دکتر حریری
    من ۴۵ سالمه و مشکلات ریز و درشت زیادی را پشت سر گذاشتم اما با یکی از مشکلات سالهاست که دست و پنجه نرم میکنم اما نمی توانم آنرا به شکل صحیحی حل کنم و آن مربوط به خاطره ائی از دوران کودکیم است که هر از چند گاه با یادآوری آن حالم دگرگون می شود و شیرازه زندگیم را بهم می ریزد آیا با هیپنوتیزم می شود این خاطره دوران کودکی را به گونه ای تغییر داد که اینهمه دردسر برایم ایجاد نکند . از شما بخاطر سایت خوبتان و از اینکه برای ما وقت میگذارید سپاسگزارم.

    • سلام مهر سای عزیز
      خدا را شکر که توانسته اید با درایت و مدیریت صحیح مشکلات بسیاری را پشت سر بگذارید با مشکل دوران کودکی نیز میتوان با هیپنوتیزم آنرا مدیریت و آزار آنرا از بین برد . از اینکه مطالب سایت مورد توجه شما واقع گردیده است خرسندم . موفق باشید .

  35. شهاب گفت:

    سلام آقای دکتر حریری
    جهت بیماری افسردگی چند جلسه درمان با هیپنوتیزم نیاز است ؟ متشکرم

  36. محمد رضا گفت:

    سلام دکتر جان
    آیا هیپنوتیزم جهت اعتیاد هم کاربرد دارد ؟
    ممنون از پاسختون

  37. وحيد گفت:

    درود بر دکتر حریری عزیز
    آقای دکتر مطلب شما را در مجله آرامش آبان ماه خوندم خیلی جالب بود . چرا آدرس یا تلفن و یا سایت شما در آنجا نگذاشته اند تا آنها که می خواهند به شما مراجعه کنند به زحمت نیافتند؟

  38. علی لطیفی گفت:

    سلام استاد گرانقدر – جناب دکتر حریری
    من یکی از بیماران شما بودم که جهت هیپنوتیزم درمانی نزد شما آمدم و نتیجه ای که از درمان گرفتم را دقیقاً در یکی از کتابها یافتم .
    ” اشخاص زیادی مخارج روزانه شان را با تشخیص و تصحیح اطلاعات غلط کامپوتری ادارات بدست می آورند . اما متاسفانه اشخاص معدودی همین کار را با کامپیوتر درونی ما ( ذهن ناخود آگاه ) انجام می دهند . تلاش اصلی درمانگرها روی سرکوب علائم متمرکز شده است . مثلاً برای سردردهای مزمن بدون سعی دریافت علت سردرد ، مسکن تجویز می شود . برای اضطراب ، بدون ریشه یابی علت آن ، آرامبخش می دهند ، و حتی برای رفع موقت افسردگی به روش بیرحمانه شوک الکتریکی متوسل می شوند . برای جلوگیری از عوارض حساسیت ، آنتی هیستامین می دهند و برای بی خوابی ، داروی خواب آور . ممکن است تمام این روشها مفید باشند زیرا درد و رنج انسانها را کاهش می دهد ، اما برای درمان قطعی باید علت ایجاد کننده را بیابند و تصحیح کنند . بسیاری از مردم عادت کرده اند که سالیان دراز این دارو ها را مصرف کنند درحالیکه باید بیشتر به بیماران توصیه شود که درمان با هیپنوتیزم را بیازمایند . درمان با هیپنوتیزم بخاطر کارائی هائی که داردمی تواند در بسیاری از موارد جایگزین انبوه داروهای مشابهی شود که برای تسکین ، بکار می رود. “

  39. حمید گفت:

    سلام آقای دکتر امیدوارم خوب باشید

    چند سوال ازتون دارم

    آیا هیپنوتیزم خطری هم داره؟

    یعنی باعث آسیب روحی و روانی میشه ؟ یعنی توسط هیپنوتیزور های دور دیده ی مثل شما نیز این امکان وجود داره؟

    با تشکر

    • سلام حمید جان .
      تنها کتاب مرجع روانپزشکی که نامش ” کاپلان – سادوک ” است و کتاب متن درسی روانپزشکی است و تمام روانپزشکان و روانشناسان دنیا از روی آن کتاب فارغ اتحصیل میشوند ؛ به صراحت درج کرده است که انجمن پزشکان آمریکا و انجمن روانپزشکان آمریکا در سال ۱۹۸۵ ( یقینا پس از تحقیقات بسیار ) موثر بودن و بی خطر بودن هیپنوتیزم را تایید کردند و آموزش هیپنوتیزم را در دانشگاهها(ی پزشکی ) توصیه نموده اند . موفق باشیبد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.