در باره ما

 با سلام
من دکتر محمد جواد حریری پزشک، هیپنوتراپیست  ( هيپنوتيزم درمان گر ) ، عضو  انجمن جهانی هیپنوتیزم  و عضو انجمن علمي هيپنوتيزم باليني ايران هستم . افتخار دارم با عنوان سایت هیپنوتیزم بیدار در خدمت شما هموطنان عزیز و گرانقدر باشم.
من متولد  دیماه سال 1340 در شهر شیراز هستم. در سال 1358 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رشته پزشکی عمومی پذیرفته وپس از انقلاب فرهنگی مشغول به تحصیل شدم و در سال 1369 نائل به کسب درجه دکترای طب از دانشگاه مذکور گردیدم دوران طرح خارج از مرکز را در شهرستانهای مختلف با کسب تجربیات بسیار سپری کردم . در طول دوران تحصیل و پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در مراکز و بیمارستانهای بسیاری واقع در شیراز و تهران و غالب اوقات در بخش اورژانس نسبت به مداوای بیماران همت گماردم ، در همین دوران با مطالعات آزاد که در زمینه روانشناسی و هیپنوتیزم داشتم به فن هیپنوتیزم علاقه وافری پیدا نمودم و در نهایت پس از مطالعات بسیار در سال 1375 با گذراندن دوره های تخصصی انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران به عضویت آن انجمن درآمدم و همواره سعی در بروز رسانی اطلاعاتم در زمینه فوق الذکر را داشته ام.
البته در آن سال نام انجمن "انجمن خوابواره (هیپنوتیزم) ایران" بود که تحت همین عنوان فعالیت میکرد و گواهی آموزش و عضویت میداد که مدارکی که صادر میکردند گاه بنام "انجمن هیپنوتیزم ایران" بود. پس از مدتی هیئت مدیره در سال 1386 تصمیم به تغییر نام گرفتند و نام انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران را به ثبت رساندند که تا کنون به همین نام فعالیت میکنند و اگر جایی سال تاسیس انجمن را سال 1386 دیدید بخاطر این تغییرات است.
از آن سال تاکنون علاوه بر فعالیتهای پزشکی به بررسی و درمان بیماران نسبت به رفع اضطراب و استرس ، پرخاشگری ، رها سازی خاطرات ناخوشایند ، سردردهای تنشی و میگرن ، فشار خون عصبی و تنگی نفس عصبی ، دردهای عصبی قفسه سینه ، ترک سیگار ، تمرکز فکر ، تقویت حافظه ، افزایش اعتماد بنفس ، اختلالات خواب ، درمان بیماریهای روان تنی ، رفع لکنت زبان و..... با روشهای "ریلکس محور" همت گمارده و همواره کوشیده ام تا با فعالیتهای خود دوستداران و مراجعین خود را راضی نگه دارم و تلاشم بر این بوده که مانند یک دوست واقعی آنچه را که اندوخته ام برای بالا بردن سطح آگاهی و بینش مردم عزیز دراختیارشان قرار دهم و بنظرم در این باب موفق هم بوده ام . اکنون نیز با جمع بندی آن تجربیات و مشاهده آثار و برکات روشهای ریلکس محور، به تبیین روشهایی میپردازم که با حفظ اصول ، کاربردی نیز هستند، و بدینسان "هیپنوتیزم بیدار " متولد شده و پا به منصه ظهور گذاشته است. هدف من از ایجاد این سایت معرفی روشهای درمان با شیوه هیپنوتیزم بیدار است تا افراد بتوانند از برکات و مزایای هیپنوتیزم استفاده ببرند. هیپنوتیزم تکنیکی برای تمرکز حواس، با بهره‌گیری از روش‌های علمی اثبات‌ شده است و می‌تواند به انسان در دستیابی به ضمیر ناخودآگاهش کمک کند. فرد هیپنوتیزم شده تقریبا شبیه فرد خوابیده است بدن او ریلکس و چشمانش بسته است. البته در همه موارد هیپنوز کلینیکال هم این گونه نیست که فرد چشمانش بسته باشد. هیپنوز در حالت بیداری هم وجود دارد که به آن Alert Hypnosis گفته می شود. هیپنوتیزم یکی از شیوه‌های کار پزشکان، روانپزشکان و روان‌شناس است و بر پایه‌ی اصول پزشکی و روان‌شناسی انجام می‌شود. کسی که هیپنوتیزم را انجام می‌دهد باید دارای گواهینامه‌ی علمی هیپنوتیزم باشد. انجام هیپنوتیزم بدون داشتن مهارت و گواهینامه‌ی علمی، کاری غیرقانونی و غیراخلاقی است. هیپنوتیزم به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود و مراحل هر روش تفاوت‌هایی با هم دارند. امیدوارم در سایه لطف و عنایت خداوند متعال و نظرات و راهنمائی های ارزشمند شما بزرگواران بتوانم هر چه بهتر و کاملتر پاسخگوی شما عزیزان باشم .

هیپنوتیزم بیدار درمانی خوشایند برای زندگی بهتر و آرامشی دل انگیز ....

 و من الله التوفیق .

دکتر محمد جواد حریری

همگی باهم : با مجموعه هیپنوتیزم بیدار