فواید هیپنوتیزم
۱۳۹۱-۱۰-۱۴
شرایط لازم آموزش خود هیپنوتیزم
۱۳۹۱-۱۰-۱۴
Show all

به سایت هیپنوتیزم بیدار خوش آمدید


سایت هیپنوتیزم بیدار - دکتر محمد جواد حریری

به سایت هیپنوتیزم بیدار خوش آمدید.سایت هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

” هیپنوتیزم بیدار “ روش  درمانی ارزشمندی است که به شما کمک میکند که زندگی بهتر و آرامش بیشتری داشته باشید . معرفی روشهای درمان با شیوه هیپنوتیزم بیدار هدف من در این سایت است .

 هیپنوتیزم یک روش درمانی  جهت  رفع  اضطراب ،  ترسها و فوبیاها،    بیماریهای جسمی با منشا عصبی ، سردردهای تنشی و میگرن ،  اختلالات خواب ، طپش قلب ، بیماری ام اس ، فشار خون عصبی ، افسردگی  ، حملات پانیک ، ، لکــنت زبـــــــان  ،  پرخاشگری ، وسواس اجباری و فکری  و …می باشد.

هیپنوتیزم برای  بهبود وضعیت جهت تقویت حافظه  ، تمرکز فکر ،   افزایش اعتماد به نفس ، مدیریت احساسات ناخوشایند ، افزایش خلاقیت ویژه هنرمندان و مبتکران ، تصویرسازی ذهنی-درمانی آموزش خودهیپنوتیزم ، مدیریت خاطرات بد و ترک سیگار  و سایر مطالب علمی ، مطالب ارزشمندی است که برایتان تدارک دیده ام  که حتما مورد علاقه شما و اطرافیانتان خواهد بود .
افراد زیادی با ” خود هیپنوتیزم”  و“ریلکسیشن”  کم و بیش آشنایی دارند، اما گاهی پیش آمده کسانی که با اشتیاق فراوان به آموختن آن مبادرت ورزیده اند بعد از مدتی از کارایی آن نتوانسته اند استفاده کنند و لذا آنرا به کناری گذاشته اند ، برخی هم از ابتدا آنقدر در پیچ و خم فراگیری روش و تکنیکهای آن دقت به خرج داده اند که موارد مصرف آنرا کاملا به حاشیه ذهن خود رانده اند به طوری که در حال حاضر برایشان هیچگونه کاربردی ندارد، اما میتوان با قدری تلاش و مطالعه از برکات و فوائد هیپنوتیزم  نهایت استفاده  را برد .

در سایت هیپنوتیزم بیدار با تعاریف هیپنوتیزم ، هیپنوتیزم بیدار چیست؟ ، تاریخچه هیپنوتیزم ، فواید هیپنوتیزم ، ارتباط ریلکسیشن و هیپنوتیزم ، هیپنوتیزم علمی ، هیپنوتراپی  یا هیپنوتیزم درمانی  ،  هیپنوتیزم و اثر تلقین  ، هیپنوتیزم مغز و امواج مغزی   ، باورهای نادرست در باره هیپنوتیزم ، آموزش خود هیپنوتیزم ، انواع هیپنوتیزم ، آمادگی جهت آموزش خود هیپنوتیزم ، اعتبار علمی هیپنوتیزم ،ضمیر ناخود آگاه و خود آگاه با بیانی شیوا آشنا خواهید شد .

دکتر محمد جواد حریری

دکتر محمد جواد حریری

در سایت هیپنوتیزم بیدار در بخش ویژه دانش آموزان از مطالب کاربردی در زمینه ۱– سرفصلهای  پیشرفت تحصیلی ویزه دانش آموزان و دانشجویان ۲- عوامل موثر در انگیزه تحصیلی ۳- اضطراب امتحان و راه های کاهش آن ۴– نقش تلویزیون و افت تحصیلی  ۵- اختلالات خواب ۶- راه مقابله با استرس ۷– آیا بیش از حد حساس هستید   ۸- تمرکز حواس در کلاس  ۹- مغز خود را تقویت کنیم   ۱۰- مبانی تند خوانی  ۱۱- چگونه و کجا مطالعه کنیم ۱۲- شش روش مطالعه صحیح ۱۳- مغز خود را تقویت کنیم ۱۴- تقویت حافظه ۱۵ – روش صحیح مطالعه کردن  ۱۶- افسردگی در نوجوانان ۱۷- درک مطلب  بهره مند گردید .

 

در” سایت هیپنوتیزم بیدار”  با

  کیس منحصر به فرد یوسف الف ، بهبودی و نجات از معلولیت با هیپنوتیزم

توسط دکترمحمد جواد حریری آشنا خواهید شد .

 

از دیگر مطالب سایت هیپنوتیزم بیداردر خصوص روانشناسی میتوان از ۱- مکاتب روانشناسی ۲–   C.B.T یا رفتاردرمانی شناختی    ۳ – رفتار درمانی ۴- مهارتهای زندگی ۵- تداعی آزاد ۶– سایکو آنالیز ۷- افکار اتوماتیک ۸- هوش هیجانی ۹- توانائی نه گفتن ۱۰- توانائی حل مسئله   ۱۱- خطاهای شناختی   ۱۲-افسردگی ۱۳- وسواس  ۱۴- بیماری پانیک ۱۵- انواع فوبیا و غیره نام برد .

امیدوارم با ایجاد سایت هیپنوتیزم بیدار بتوانم کمکی به حفظ سلامتی هموطنان عزیز و بازگشت سلامتی دردمندان کرده باشم . بزرگواری فرموده مرا از نظرات سودمند خودتان آگاه فرمایید.

 

متشکرم. دکتر حریری ،

مدیر سایت هیپنوتیزم بیدار

 هیپنوتیزم بیدار 11

بازدیدکننده گرامی .
برای سهولت دسترسی به مدیریت  هیپنوتیزم بیدار شما میتوانید اطلاعات بیشتر را در زمینه درمانهای انفرادی از طرق زیر بدست آورید :
تلفن هماهنگی : تهران ۴۴۲۹۵۵۹۶  ؛  ۴۴۲۹۵۵۹۷ – ۰۲۱  ؛  همراه    ۸۷ ۹۵ ۳۹۸ ۰۹۱۲
ایمیل:   HypnotismBidaar@Gmail.com آدرس و تلفن هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

نشانی مطب:

تهران – ضلع شمالی  فلکه اول صادقیه – خیابان گلناز دهم – پلاک  ۱۱- طبقه چهارم  واحد۱۰ – درب ساختمان نبش خیابان پانزدهم

 تلفن ۹۷ – ۴۴۲۹۵۵۹۶ – ۰۲۱ همراه ۸۷ ۹۵ ۳۹۸ ۰۹۱۲

 

56 دیدگاه ها

  1. زهرا گفت:

    سلام آقای دکتر من ترکلومانیا دارم با چند جلسه صدرصد درمان میشم؟

    • سلام زهرا جان.
      وسواس مو کندن با هیپنوتیزم درمانی حدود ۱۲ تا ۱۴ جلسه درمان نیاز دارد. اما وقتی میگویید صد در صد، پاسخ کمی دشوار میشود چون همه فرایند درمان و نتیجه بخشی دست پزشک نیست. مراجعه کننده باید هیپنوتیزم پذیری کافی داشته باشد، مراجعه کننده باید درمان را تکمیل کند تمرینات را بدرستی و کامل انجام دهد. با رعایت همه این مسایل افراد حدود ۸۰ درصد به بالا درمان میشوند. بله افراد زیادی بوده اند که کاملا خوب شده اند و عود هم نداشته اند. برای وقت گرفتن به موبایل ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ پیامک بزنید نام و نام خانوادگی و مشکل خود را به طور مختصر ارسال کنید تا راهنمایی بشوید.
      موفق باشید.

  2. محمد گفت:

    سلام آقای دکتر .شما میتوانید با هیپنوتیزم مشکل اریتروفوبیا را به طور کامل حل کنید .ممنون میشم جواب بدید

    • سلام. وقت بخیر.
      اریترو فوبیا که قرمز شدن صورت در حین صحبت کردن با کسی یا جمعی پیش میآید، بخشی از سوشال فوبیا هست که حالات فیزیولوژیک در آن نقش دارد. سوشال فوبیا را بخوبی با هیپنوتیزم میشود درمان کرد با حدود ۸ جلسه. بعد از درمان سوشال فوبیا ، برخی افراد خودبخود اریتروفوبیایشان برطرف میشود ؛ بعضی افراد با هیپنوتیزم پذیری بالا امکان دارد اریترو فوبیایشان با تلقینات اضافه برطرف شود بعضی هم نمیشود. باید درمان را انجام داد تا دستکم ابتدا آن سوشال فوبیا که مختل کننده زندگی فرد هست برطرف شود.
      برای اطلاعات درمان با شماره های ۴۴۲۹۵۵۹۶ و ۴۴۲۹۵۵۹۷ تهران و یا موبایل ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ تماس بگیرید.
      موفق باشید.

  3. من۳۵ساله بیکار شرایطم طوری است که باید حتمادرسبخونم موانع ذهنی مطالعه دارم به تاخیر انداختن مطالعه یعنی اراده شروع کردن ندارم به صورت طولانی منظم و ممتد نمیتوانم درس بخوانم اصلا حس درس خواندن ندارم در حالیکه از درس نخواندن هم استرس میگیرمبیحوصلگی و تنبلی در درس خواندنعقب افتادگیم از نظر ذهنی به شدت ازارم میدهد دچار یاس وناامیدی میشوماز نظر استعداد و یادگیری مشکلی ندارم ایا هیپنوتیزم میتواند به من کمک کند

    • سلام ارش دالوند عزیز.
      خوشبختانه موفقیت تحصیلی با هیپنوتیزم طی حدود ۵ جلسه امکان پذیر هست و دانش آموزان و دانشجویان زیادی یا کسانی که برای آزمونهای وکالت یا زبان میخواهند شرکت کنند به من مراجعه میکنند و نتایج خوبی هم گرفته اند. جلسات را میتوان به صورت ویدئوکال هم برگزار کرد. همان طور که ذکر کرده اید آیتم های متعددی در موفقیت تحصیلی دخیل هستند که باید روی همه آنها کار کرد که چون رگه هایی از افسردگی هم در بیانات شما هست تعداد جلسات شما بیشتر از آنچه که در بالا گفتم هست.از مدیر دفترم با تلفن ۰۹۱۲۳۹۸۹۵۸۷ وقت بگیرید و درمان را شروع کنید .
      موفق باشید.

  4. مینا گفت:

    سلام و خسته نباشین. آقای دکتر یه سری اتفاقات ناخوشایند در گذشته مبنده پیش اومده و حالا که همسرم متوجه شدن خیلی پرش افکار میگیرن و گریه میکنن و ناراحت هستن. میخوام بدونم با هیپنوتیزم میتونین این خاطراتو از بین برد و یا جوری بشه که به آرامش ذهنی برسه و دیگه ناراحت نباشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین که چه کار باید کرد؟

    • سلام مینای عزیز.
      احتمالا شما روایطی در گذشته داشته اید که او با آن روابط نتوانسته کنار بیاید، بنابراین اینها خاطرات او نیستند که با هیپنوتیزم کم رنگ شود برایش و آزار دهنده نباشد بلکه یگ مشکل بین فردی دارید که من در این زمینه کار نمیکنم . میتوانید که هر دو به اتفاق به روانشناس با تجربه ای که در زمینه خانواده کار میکند مراجعه بفرمایید
      موفق باشید.

  5. محمد مهدی گفت:

    با درود فروان آقای دکتر حریری بنده تازه داشتم ثمره تجربیات کاریم رو برداشت میکردم که در اوج موفقیت کاری و ورزشی به طور عجیبی دچار فوبیا همراه با پانیک شده ام مدت بیست سال به طور حرفه ی شنا میکردم الان فوبیا استخر کم و بیش گرفته م طراح لباس بودم از کار و رفتن بیرون واهمه دارم داروها حالمو خوب نکرد ویوگا تاثیری نکرد آیا قابل درمان هستم حاضرم زندگیمو بدم اما مثل سابق فعال پرانرزی و معاشرتی باشم دوساله که اینطور شدم ۴۱سالمه با سپاس فراوان

    • دكتر محمد جواد حریری گفت:

      سلام محمد مهدی عزیز.
      هم فوبیا و هم پانیک هر دو را با هیپنوتیزم میتوانم برایتان درمان کنم و بهبودی پیدا میکنید. حدود ۸ جلسه درمان نیاز دارید. موفق باشید.

  6. مریم گفت:

    سلام اقای دکتر من قبلا از مراجعه کنندگانتان بودم برای افسردگی میامدم با درمان شما الان خیلی خوبم گفتم برای خاطراتم هم مراجعه کنم ب نظرتون خوب هست یا فایدهای نداره مرسی

    • سلام مریم عزیز
      خدا را شکر که درمان افسردگی با هیپنوتیزم موثر و مفید برایتان واقع شد و از زندگی خوب بدون افسردگی بهره مند هستید. برای بر طرف کردن آزار خاطراتان نیز میتوانید مراجعه کنید و حتما برایتان سودمند و مفید خواهد بود. برایتان همواره سلامتی و سرسبزی آرزومندم.

  7. نیلوفر گفت:

    سلام.خواهر من ۱۹سالشه و پیش روانشناس و روانپزشک رفته تشخیص افسردگی داده شده. قبلا دست به خودکشی هم زده تورو خدا بگید با هیپنوتیزم میشه ریشه بیماریش و پیدا کرد یا درمانش کرد.

    • سلام نیلوفر عزیز
      برخی از افراد افسرده احساس ناراحتی و غم ندارند بلکه احساس پوچی و عدم وجود زندگی و احساس خالی بودن می کنند. نشانه ها هرچه باشد افسردگی با ناراحتی طبیعی فرق دارد. افسردگی زندگی هر روزه شما را پر می کند. کار شما را منحل می کند، درس خواندن و خوراک شما را دچار مشکل می‌کند.افسردگی از فردی به فرد دیگر فرق می کند اما یک سری علائم و نشانه های متداول وجود دارد. خیلی مهم است که بدانید این نشانه ها می توانند به جزئی از قانون زندگی شما تبدیل شوند. اما وقتی که نشانه های بیشتری را داشته باشید آنها قوی تر می شوند و دوام بیشتری پیدا می کنند و ان زمان است که شما مجبورید با افسردگی دست و پنجه نرم کنید. زمانیکه این نشانه ها خرد کننده و غیر قابل تحمل می شوند شما به کمک احتیاج دارید.
      – احساس عدم داشتن پشتوانه و نا امیدی: احساس کنید که هیچ چیزی بهتر نمی شود و هیچ راهی برای بهبود شرایط کنونی وجود ندارد.
      – تمایل خود را برای فعالیت های روزانه از دست بدهید.: به تفریحات، فعالیت های اجتماعی یا لذت جنسی علاقه ای نداشته باشید و توانایی خود را برای لذت بردن و حس نشاط داشتن از دست بدهید.
      – ازدیاد و یا کمبود اشتها و یا تغییرات وزنی: اضافه یا کم کردن وزن یا تغییرات ۵ درصدی وزن بدن در طول یک ماه
      – از دست دادن انرژی: احساس خستگی، تنبلی و سستی و از دست دادن قوای جسمی و احساس سنگینی بدن . حس اینکه کوچکترین کارها هم احتیاج به زمان زیادی برای انجام دادن دارند.
      – حس نفرت از خود: احساس نفرت بیش از حد از خود یا احساس گناره کردن. شما به شدت خود را برای انجام دادن اشتباهات یا خطاها تنبیه کنید.
      – دردهای بی دلیل: افزایش دردهای فیزیکی مثل سر درد، درد پشت، دردهای ماهیچه ای و درد های شکمی
      افراد افسرده امیدی به زندگی ندارند و احساس عجز و ناتوانی می کنند. بدترین کاری که یک فرد افسرده می تواند انجام دهد این است که تنها بماند. افسردگی در تنهایی تشدید می شود. البته فرد افسرده تمایلی به حضور در جمع ندارد ولی او باید خود را ملزم به این کار کند. اگر دچار افسردگی شده اید به نعمت هایی که در اختیار دارید فکر کنید. یادتان باشد افسردگی یک بیماری مهلک و همیشگی نیست و قابل درمان است. درمان افسردگی با هیپنوتیزم با تکنیکهای من و مشاوره های پزشکی نیاز به ۱۰ تا ۱۲ جلسه نیاز است. در صورت تمایل به درمان با مطب تماس بگیرید و جهت هماهنگی نوبت ویزیت اقدام نمایید. سلامت و موفق باشید.

  8. مريم گفت:

    سلام اقای دکتر من به تازگی یکی از نزدیکترین عزیزانم را که خاطرات بسیار خوب و دلچسبی با ایشان داشتم را از دست دادم ضمن انکه بسیار عذاب وجدان دارم بخاطر انکه ایشان را بسیار آزردم ولیکن بسیار دوستشان داشتم ، از نظر روحی در وضعیت بسیار بدی بسر میبرم ایا با هیپنوتیسن تراپذ میتوانم مقداری درد و رنج خود را کم کنم؟

  9. مریم گفت:

    سلام خدمت اقای دکتر حریری
    اقای دکتر من از بچگی شب ها خواب راحت نداشتم و مدام کابوس های بدی میدیدم اکثر خواب های که میدیدم این بود که یا در دریا هستم دریایی که تلاطم داره و یا دارم از یک مکان بالا میرم و به شدت میترسم کلا من ی دختر ترسو و فاقد اعتماد به نفسم از تاریکی تنهایی بلندی ترس زیاد دارم ممنون میشم راهنماییم کنیم
    البته مدتیه کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار رو دارم میخونم

  10. احمد یعقوبی گفت:

    سلام دکتر اینو از ته قلبم میگم واقعا ازت ممنونم ودوست دارم خیلی بحترم و ازت ممنونم انشاءالاه میرسم واسه ارض ارادت
    همه چی برمیگرده به ضمیر ناخود آگاه همون توریکه شما گفتین ?

  11. حمید گفت:

    سلام
    سوال بنده این هستش که آیا میشه روح رو به جاهایی دوست داریم هدایت کرد به تعبیری میشه برای دیدن جایی ازش استفاده کرد. با سپاس

  12. حسن گفت:

    سلام علیکم.خدا قوت؟غرض از مزاحمت:راستش مدتی میشه که بنده دچار وسواس فکری شدم اونم از نوع حآد وشدید. اونم بدلیل اینکه کارم خوانندگی هست وبه حنجرم بسیار حساسم.هرجائیکه میرم مهمونی چیزی بهم تعارف میکنند وقتی میخورم به خودم میگم نکنه غذا یا شربت یا چایی که واسم آوردن چیزی ریخته باشن داخلش وصدام رو خراب کنه…همین تلقین ها موجب شده کمی زود رنج بشم ونسبت به هرچیزی حساس…الانم چند روزی میگذره ازآخرین دیدو بازدیدی که بایکی از دوستان داشتم که وقتی بهم چای تعارف کرد باخودم گفتم نخورم بهتره…اما بعدش با خودم گفتم شاید زشت باشه…و بالاخره خوردم…که متاسفانه بااین تلقین های الکی الان احساس میکنم واقعا اون لطافت وزیبایی صدام کاسته شده…ومتاسفانه این اتفاق بارها و بارها برام اتفاق افتاده ولی باگذشت زمان حل شده!!!عاجزانه از شما میخام یه راه حلی بگید که برای همیشه از شرّ این تلقین و وسواسات فکری خلاص شم.ســــــــــپاســــــــــگــــــــــزارم

  13. سید مجتبی گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر حریری
    بزرگوار مختصر و مفید عرض کنم بنده دو سالی هست که از اختلالات آگرو فوبیا و آگورا فوبیا و حملات پانیک به شدت رنج میبرم که با دارو درمانی و حتی سی بی تی بهبودی حاصل نشد..میخاستم بدونم به امید خدا و با مهارت شما این اختلالات من به طور قطعی و دائمی قابل درمان هست؟منتظرم.ممنون
    ارادتمند مجتبی

  14. پرگل گفت:

    سلام وقت بخیر
    تازگی دچارحساسیت های بی مورد درباره تطهیر بعد از عادت ماهانه شدم گفتم تا شدید نشده ازتون کمک بخوام
    وضعیت من طوریه که مطمینم از عادت پاک شدم
    اما ترشحات بعد از این دوره منو وسواسی کرده که مبادا خون باشه
    در صورتیکه دارم میبینم خون نیست
    ممنون میشم کمکم کنید
    خدا به همراهتون

    • سلام پرگل جان.
      شما قطعا به درمان حضوری احتیاج دارید. تکنیکهایی برای درمان وسواس در ۱۲ جلسه درمان دارم. من از هیچ نوع کمک متعارفی به شما دریغ ندارم . چه نوع راهنمایی دیگری غیر از موارد گفته شده نیاز دارید؟ موفق باشید.

  15. فرشته گفت:

    باسلام
    آقای دکتر از نزدیکانم کسی هست که بیماری فوبی فضای باز داره اگر زحمت بکشید راهکارهای رفتار و گفتار درمانی ک خود شخص و طرف مقابلش میتونه برای خلاصی از این وضعیت بکار ببره بگید کمک بزرگی کردید.
    افکار در این محیطها بعنوان مثال الان شاید اتفاق بدی بیفته – الان ممکنه بمیرم و …
    نشانه های جسمی تنگی نفس ،تعرق،تغییر در تعداد ضربان قلب و …
    یک دنیا ممنون

    • سلام فرشته جان.
      درمان را باید شخص درمانگر ماهر و دوره دیده و با صلاحیت انجام دهد و هیچ کس دیگری نباید در این حیطه وارد شود مگر اینکه اول تحصیلات معتبر مرتبط با درمان را فرا بگیرد و شایسته دریافت مدرک شود. صحیح نیست که با آموزشهای تئوریک بدون وجود مربی با صلاحیت به کسی که اتومبیلی در اختیاردارد او را به این توهم برسانیم که میتواند رانندگی کند به این خاطر که مثلا نمیخواهد وابسته به کسی باشد و این نه تنها کمکی به او نیست بلکه باعث میشود به خود و دیگران و اتومبیل آسیب برساند. مدرک درمانی و گواهینامه رانندگی تنها و تنها یک تکه کاغذ فرمالیته نیست بلکه نشانه ای از مجموعه ای از مهارتها و توانمندیها و شایستگیهاست. شما که از نوشته اتان مشخص است جزء کادر درمانی نیستید حتما در زمینه دیگری مهارت و استعداد علمی و عملی بدست آورده اید، استعداد خود را در حیطه های دیگری که در آن آموزش دیده اید بکار بگیرید. موفق باشید.

  16. مستانه گفت:

    سلام اقای دکتر روزتون بخیر…….من دوسه روز پیش یه سوال مطرح کردم ولی نمیدونم کجاس ؟ نه جوابشو پیدا میکنم نه خود سوالشو:(. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    • سلام مستانه عزیز.
      این بار پاسخ به سوالها حدود یکماه به تاخیر افتاده ، البته قبلا هم تاخیر داشت بعلت مشغله ها. من هم سوال شما را پیدا نکردم لطفا دوباره بفرستید همراه با صبر زیاد! و یا تلفن بزنید و بپرسید . ممنونم و موفق باشید.

  17. آرمین گفت:

    سلام و خسته نباشید
    تقریبا یک ساله که کم رو شدم و از همه خجالت می کشم و استرش دارم .
    قبلا می تونستم کنترل کنم و حالا دست خودم نیست.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

  18. صادق جووون گفت:

    سلام آقای دکتر من مدتی است که هیپنوتیزم انجام می دهم در صورتی که آموزش های لازم رو ندیدم و می خواهم این علم خودم رو به راه درست به کار بگیرم.دوست دارم به جامعه خودم کمک کنم اما نمی دونم چیکار کنم. از کجا مدرک بگیرم.افراد زیادی میان بهم زنگ می زنن تا مشکلاتشون رو حل کنم حتی از شهرستان های اطراف و به حول قوه الهی تا الان مشکلات ۱۶ سوژه رو حل کردم. آقای دکتر از شما تقاضا دارم تا به این بنده کمک کنید تا بتونم با مدرک به این کارم ادامه بدم. با تشکر فراوان

    • سلام صادق جووون! عزیز.
      اگر منظورتان درمان با هیپنوتیزم است ؛ بهترین کمک شما این است که در صورتی که درمانگر نیستید اصلا نباید وارد حیطه درمان و روان درمانی شوید؛ به خود و دیگران آسیب میرسانید. حالا اگر چند مورد وجود داشته که احساس موفقیت میکنید و به نظرتان به خیر گذشته است ( در حالیکه معلوم نیست، شاید عارضه های دیگری ایجاد کرده اید و نمیدانید) نباید دیگر ادامه دهید. اگر شما خلبان هواپیما نیستید پشت فرمان هواپیما ننشینید، باید اول درمانگر باشید تا بعد از این “ابزار” استفاده کنید . میدانم هدایت هواپیما خیلی جذاب است و خیلی ها خوششان می آید ولی یک کار تخصصی است. استعداد خود را در حیطه های دیگر بکار بگیرید، مثلا اول روانشناس یا پزشک شوید بعد به هیپنوتیزم فکر کنید ؛ هیچ راه میانبر و درست دیگری وجود ندارد. موفق باشید.

  19. مریم لامع گفت:

    من و همسرم هردو تحصیلکرده هستیم اما دو فرهنگ کاملا مختلف .ایشون بخاطر خانوادهاش با من مشکل داره درصورتی خودمون اصلا مشکلی نداریم.کمکم کنید

  20. خزان گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ,آقای دکتر

    چند بار براتون پیام گذاشتم متاسفانه غیبش زده !! یک شوخی بود.
    آقای دتر من و خانواده ام دست به گریبان بک بلای خانمان سوز شدیم ! نه ,اعتیاد نیست بدتراز اعتیاده خشم و خشونت دوتا برادرم زندگی رو به کام ما و دیگر اعضای نزدیک فامیل زهر کرده
    اقای دکتر مختصر کنم ویزگیهای این دو برادر رو: به شدت متعصب,زورگو خود رای,عاشق کانون توجه بودن ,به راحتی اقدام به کتک زدن میکنن اولین و آخرین تصمیمشون کتک زدن در حد مرگه,برادر ۲۹ ساله ام بچه ۱/۵ سالشو مثل یک ادم بزرگ کتک میزنه واین برای من دیوانه کننده است,برادر دومم ۲۷ ساله و دارای تحصیلات عالیه هستند ولی با کمال تاسف بویی از انسانیت محبت,و وجدان نبرده ,با کوچکترین اختلاف سلیقه یا کاری که باب میلشون نباشه به هم میریزن اونم در حد جنون,آقای دکتر این گوشه ای از الطاف این دو برادره,من دانشجوی روان شناسی هستم و در باره هیپنوتیزم کمی تحقیق کردم و با هر دو برادرم صحبت کردم اپنا هم دوست دارن در صورت درمان بیان و هیپنوتیزم شن ,سسسسوال ایا واقعا میشبا هیپنوتیزم برای اینجور افراد کاری کرد به صورت داءمی میشه رفتارشون رافکارشون رو تغیر داد,میشه با هیپنوتیزم اونا رو متوجه رفتار زشت گذشتشون کرد ,درمانش دا

  21. فریبا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    جناب آقای دکتر حریری من به خاطر تهدید ها و کتک کاری ها و پرخاشگری شوهرم مدتی است که خیلی از او می ترسم و طوری شده ام که همزمان با عصبانیت یا پرخاشگری او تمام بدنم می لرزد حتی الان به حدی رسیده که سرم هم میلرزد آیا با هیپنوتیزم این حالت ترس و لرزش از بین خواهد رفت؟من در بیرجند زندگی می کنم آیا اینجا هیپنوتیزور مجربی سراغ دارید؟چون امکان آمدن به تهران برایم میسر نیست
    لطفا راهنماییم کنید
    با تشکر فراوان

    • سلام فریبا جان.
      خب شما با هیپنوتیزم ضد ضربه نمیشوید ! اول باید مشکل ارتباطی خود با او را حل کنید . شاید هم نیاز باشد همسرتان اگر بیماری خاصی دارند که منجر به پرخاشگری میشود مثل پرکاری تیروئید یا کم خونی یا سایر موارد تشخیص داده شوند و درمان شوند و اگر مشکل جسمانی مثل آنها که گفتم ندارند ، پرخاشگری ایشان درمان شود . خداوند یارتان باشد .

  22. شهاب گفت:

    دکتر حریری سلام عرض میکنم و خسته نباشید
    سوالی داشتم و اینکه با هیپنوتیزم می توان به فردی که سالهاست تریاک مصرف میکند کمک کرد و شما برای ترک مصرف تریاک است چه توسیعه ای میکنید . متشکرم .

  23. علی رضا کرمی گفت:

    سلام اقای دکتر من قبلا ۲ جلسه اومدم دیگه ادامه ندادم هر موقع شما بگید هر چی زودتر بهترم،اقای کمالگرایی و حساس بودن بیش از حد ودرون گرایی بیش از حد چطور قابل درمان هستند/

  24. علی رضا کرمی گفت:

    سلام اقای دکتر واقعا از وسواس فکری اجباری که منجر به خساست شده و کمال گرایی و عصبی بودن و خیلی حساس بودن نسبت به مسائل زندگی رنج میبرم و گاه گاهیم پرخاشگر هستم و اعتماذ به نفس کافی ندارم و از خواندن مباحث ریاضی و فیزیک زیاد لذت نمبرم در حالی که رشته ام کلا محاسباتی میباشد واقعا به کمک نیاز دارم

    • سلام آقای علیرضا کرمی.
      نداشتن انگیزه ، اعتماد به نفس پایین ، پرخاشگری و وسواس همگی از مواردی است که با هیپنوتیزم قابل برطرف شدن است . چه زمانی را جهت درمان اختصاص میدهید ؟

  25. ساغر گفت:

    خدمت دکتر گرانقدر و عزیز
    مدتها بود که جسته و گریخته مربوط به هیپنوتیزم چیزهائی رو خونده بودم و فکر می کردم هیپنوتیزم یک وسیله سرگرمی برای عده ای است که از روی کنجکاوی انو انجام میدن اما وقتی بیشتر جستجو کردم و سایتهای مختلف از جمله سایت بسیار زیبای شما رو دیدم تعجب کردم که هیپنوتیزم اینقدر کاربرد درمانی داره .سوالم اینجاست آیا شما همه این درمانهائی که در سایت خود نام برده اید رو انجام میدید؟ موفق و موید باشید

  26. ناهيد يوسفي گفت:

    با سلام خدمت استاد گرامی جناب آقای دکتر حریری .
    آقای دکتر حریری ، من پسر ۱۷ ساله ائی دارم که اخیراً رو به کشیدن سیگار آورده است و من خیلی نگران او هستم از اینکه مبادا سیگارش به مواد مخدر تبدیل شود لذا سوالی را داشتم و اینکه چه اقدامی را شما پیشنهادمی کنید ؟ آیا با هیپنوتیزم درمانی می شود این مشکل را برطرف نمود . دیگر اینکه آیا درمان اعتیاد با هیپنوتیزم امکان پذیر است ؟
    ممنون از اینکه پاسخ می دهید .

    • سلام سرکار خانم ناهید یوسفی
      نگرانی شما می تواند بجا باشد . رابطه خود و او را بهبود ببخشید ، جو منزل را سالمتر کنید، بدون از دست دادن خونسردی و با ملایمت خطرات دوستان بد و اعتیاد را به او بگویید ، فعالیت های مناسب و خوشایند را برای او برنامه ریزی کنید ، اگر تمایل به ترک سیگار پیدا کرد و هیپنوتیزم درمانی را انتخاب نمود با من تماس بگیرید . موفق باشید .

  27. بهار گفت:

    جناب دکتر حریری عزیز
    سایت بسیار زیبا و پر محتوائی دارید . از اینهمه زحماتی که برای بالا بردن سطح آگاهی مردم متحمل می شوید به سهم خود از شما سپاسگزارم . برای شما آرزوی موفقیت بیش از پیش می کنم .

  28. مهتاب گفت:

    تمام افراد موفقی که می شناسم دارای قدرت تمرکز و روشن بینی هستند و می توانند در میان طوفان احساسات ، خونسردی خود را حفظ کنند . چگونه این کار را میکنند ؟
    من در یافته ام که بیشتر این افراد برای خود یک قانون اساسی دارند : هرگز بیش از ۱۰ درصد از اوقات خود را صرف فکر کردن به مشکل نکنید و همیشه ۹۰ درصد از وقت خود را صرف یافتن راه حل نمائید . آنتونی رابینز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.