هیپنوتیزم و رفع پرخاشگری پدرام
۱۳۹۱-۱۱-۱۳
اختلالات جنسی ، هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری
هیپنوتیزم بیدار چگونه است ؟
۱۳۹۱-۱۱-۱۳
Show all

اختلال خواب اعظم خانم

اختلال خواب ، هیپنوتیزم بیدار دکتر حریری

اختلال خواب اعظم خانماختلال خواب اعظم خانم

اعظم خانم ۵۷ ساله است . او بعلت اختلال خواب مراجعه نمودند . از کم خوابی شکایت داشتند . خلاصه شکایت ایشان این بود که وقتی می خواهند بخوابند تا مدتها خواب به چشمشان نمی آید و افکار روزانه ، نگرانیها و دغدغه ها و مشکلات ، خواب را فراری می دهد . وقتی که خوابیدند کوچکترین صدا از داخل خیابان یا راه پله های بیرون آپارتمانشان ایشان را بیدار میکند و دیگر قادر به خوابیدن تا صبح نیستند و این درحالی است که وی روزها را هیچ استراحتی ندارند و به کار مشغولند . بیش از نیمی از وقت جلسه باقی مانده بود . بلافاصله برای ایشان تست انجام دادم . موفقیت آمیز بود .

تصویر ذهنی دادم . القای هیپنوز کردم و تلقیناتی به ضمیر ناخودآگاه ارائه دادم . بقیه کار به جلسه بعد موکول شد . ناگفته نماند که در ابتدای جلسه دوم از بهبود وضع خوابشان خبر دادند و اینکه در این چند شب براحتی خوابیده اند و آرامش ذهنی داشته اند . در جلسه بعد دوباره القای هیپنوز ، شرطی سازی ها و تلقینات مفید ارائه شد و تلقینات تثبیت شد . نیازی به خود هیپنوتیزم نبود …. بعد از دو هفته که تلفنی با ایشان تماس گرفتم بسیار تشکر کردند و اظهار داشتند که وقتی نیمه شب برای کاری  مثل نوشیدن آب یا به علتی دیگر بیدار می شوند بلافاصله به رختخواب بر می گردند بخواب می روند و کیفیت خوابشان خوب است . شبها که به بستر می روند براحتی و سریع به خواب میروند و صداهای مزاحم در خیابان و راه پله ها اذیتشان نمی کند و بیدار نمی شوند . …

هیپنوتیزم پیست ؟ هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

با هیپنوتیزم کارهای شگرف و زیادی صورت گرفته است.

لینکهای مرتبط :

اختلالات خواب

آیا شما دچار اختلال خواب هستید ؟

بهداشت خواب

تعریف بی خوابی

اختلال خواب اعظم خانم   هیپنوتیزم بیدار  بالینی ایران

9 دیدگاه ها

  1. فردا گفت:

    سلام من یک ساله بازنشسته شده ام البته خودم پیش از موعد بازنشسته کردم بعدش پشیمان شدم اما بازگشتی نداشت از آن موقع دچار کم خوابی و بلاتکلیفی و روزمرگی و بیهوده بودن میکنم خیلی خودمو کنترل میکنم که به دارو متوسل نشم اما بیخوابی چند شب درمیان خیلی ادیت میکنه میخوام هیپنوتیزم درمانی شوم نمیدونم چطور اقدام کنم چون بیخوابی خیلی تو روحیه م داره اثر می ذاره از اهواز

    • سلام دوست گرامی
      مشکل بی خوابی شما حدود ۶ جلسه درمان هیپنوتیزمی قابل بهبود است و در نظر داشته باشید هر فردی در طول زندگی‌اش به نوعی، بی‌خوابی یا بد خوابی را تجربه می‌کند. بی‌خوابی یک عارضه یا بیماری کوتاه‌مدت یا کم‌عارضه نیست، بلکه بر زندگی اجتماعی، خانوادگی و فعالیت‌های معمول روزانه اثر منفی دارد. بی‌خوابی، افسردگی و کاهش تمرکز می‌آورد و در عملکرد شغلی و حرفه‌ای فرد و حتی سبک معمول و طبیعی زندگی‌اش اختلال ایجاد می‌کند. اختلال خواب حتی می‌تواند در مواردی باعث بروز خطرات جدی بویژه تصادفات رانندگی یا حوادث شغلی پرخطر شود.

      نکته جالب آن که خیلی‌ها نمی‌دانند مبتلا به اختلال و بیماری جدی به نام بی‌خوابی هستند. بی‌خوابی با محرومیت از خواب متفاوت است. چراکه بی‌خوابی یک شکایت ذهنی است. در واقع وجود نشانه‌های بی‌خوابی با ناراحتی‌های شدید یا اختلال در عملکرد روزانه، خستگی، اختلال در خلق و در عملکرد شناختی دیده می‌شود. به هر گونه مشکل در به خواب رفتن، بیدار شدن مکرر در خلال شب و همراه با ناتوانی یا اشکال در به خواب رفتن مجدد، بیدار شدن خیلی زود در صبح و خوابی که باعث تجدیدقوای فرد نشود، بی‌خوابی گویند.
      بی‌خوابی اختلالی است که نه‌تنها با بالا رفتن سن افزایش می‌یابد بلکه این افزایش می‌تواند به دلایل مختلف مانند بازنشستگی، از دست دادن همسر یا دوست نزدیک یا عوارض جانبی داروها باشد. همواره سلامت و شادکام باشید.

  2. الهه گفت:

    سلام دکتر,من گذشته من هرروز بیشتر از قبل عذابم میده و باعث بدتر شدن زندگیم میشه,بعد از یه گذشته بد تصمیم گرفتم یه زندگی جدید و شروع کنم اینکارو کردم, اما بعد از یه مدت کسی که خیلی دوسش داشتم و یه جورایی باهم زندگی ام کردیم به خاطر گذشتم واینکه هر سریع به ناچار مجبور به دروغ گفتن گذشتم شدم منو رها کرد..دوس دارم همه اینارو فراموش کنم اگه میشه کمکم کنید..

    • سلام الهه جان.
      اینجا سه تا موضوع مطرحه :
      اول خاطرات بدی از گذشته دارید که این خاطرات شما را آزار میدهد و یادآوری آن شما را بیش از حد متعارف ناراحت میکند : برای رفع آزار خاطرات بد میتوانم کمکتان کنم .
      دوم در رابطه با دیگران ، دیگران این گذشته شما را تحمل نمیکنند و برایشان قابل هضم نیست و ظرفیتش را ندارند و درک نمیکنند و یا هر اسم دیگری که برایش بگذارید .
      سوم شما در این مورد صداقت و راستگویی خود را هم نگه نمیدارید و با توسل به دروغ میخواهید کسانی را فریب دهید .
      مورد دوم و سوم را باید با مشاوره با کسانی که در زمینه روابط دختر و پسر کار میکنند مطرح کنید من کسی را نمیتوانم معرفی کنم. موفق باشید.

  3. علی لطیفی گفت:

    سلام استاد عزیز – جناب دکتر حریری

    من ۴۵ ساله هستم و مشکلات بی خواب زیادی دارم . با چند جلسه درمان بی خوابی من از بین می رود ؟ ممنون میشم جواب بدید.

  4. جعفر گفت:

    باعرض سلام و وقت بخیر خدمت استاد محترم

    ممنون و متشکر از اطلاعات جالبیتون.استاد ممنون میشم اگه بیشتر ،تلقیناتی که در مورد اختلالات خواب داده میشه رو در اختیارمابذارین تا گشتالت کار دستم بیاد و بتونم ب عنوان یک هیپنوتیزور مبتدی بیشتر استفاده کنم.

    متشکر از زحماتتون

    • سلام جعفر جان .
      مقوله درمان ، مبحثی است که اگر درمانگر آموزش دیده و دانشگاهی نیستید نباید در آن وارد شوید و خود درمانی کنید. هیپنوتیزم هم همینطور است ؛ اگر از طریق مجمع علمی آموزش ندیده اید اینکار را نکنید ممکن است مشکلاتی برای خود بوجود بیاورید . تلقینات برای هر کسی بسته به روحیات و مشکلاتش و نوع نگرشش متفاوت است . موفق باشید .

    • جعفر گفت:

      سلام استاد

      دوره مقدماتی رو با همکاراتون دکترفتحی و دکتر روحانی تو مشهد گذروندم و کارشناسی مشاوره دارم واسه همین میخوام بیشتربا ارئه تلقینات آشنابشم. اگه لطف کنین راهنمایی بفرمایین من واسه کسب تجربه چکارکنم ممنون میشم.

      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.